Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty tekemään muuta kuin itkemään!

Vierailija
16.11.2015 |

Miehelläni on sydämessä jotain sekä hb62. En pysty ajattelemaan muuta kuin sumeasti! Entä jos hän kuolee? Olemme molemmat peloissamme!

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle. Mies on nyt hyvässä hoidossa. Oon kanssa muutaman yön ollut kauhusta kankeena, kun mies ollut sairaalassa. Se huoli ja murhe on ihan hirveetä. Koita nukkua, mee miehen petiin nukkuun ja haistele tyynyä. Se helpottaa.

Mulla on mieheni tyyny mun kainalossa, siihen on hyvä murheet itkeä! Ja kiitos tsempeistä! Huomenna toivottavasti ollaan jo tietoisempia mitä tapahtuu :) Ainakin nyt saa verta sen tiedän jo....

Vierailija
22/126 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi selviää kyllä. Tilanne on vakava mutta varmaan jo vakaa, kun hätäleikkausta ei ole tehty. Onneksi hän on sairaalassa, jossa häntä hoidetaan ja tarkkaillaan. Voimia sinulle ja koeta levätä.

Kiitos paljon! Juu koetan saada nukuttua, vaikka vaikeaa tulee olemaan! Olemme olleet yhdessä 7,5v ja siitä n 14 yötä erillään :(

huhhuh kun kateus iskee että joku on ollut noin pitkään onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi selviää kyllä. Tilanne on vakava mutta varmaan jo vakaa, kun hätäleikkausta ei ole tehty. Onneksi hän on sairaalassa, jossa häntä hoidetaan ja tarkkaillaan. Voimia sinulle ja koeta levätä.

Kiitos paljon! Juu koetan saada nukuttua, vaikka vaikeaa tulee olemaan! Olemme olleet yhdessä 7,5v ja siitä n 14 yötä erillään :(

huhhuh kun kateus iskee että joku on ollut noin pitkään onnellinen.

Vierailija
24/126 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ku ei ollu mun mies. Olisin ilomielin lahjottanu sen sun miehen tilalle.

Vierailija
25/126 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kurja kommentti. Ei kai kukaan toivo miehelleen pahaa. Eroo hyvä ihminen, jos on kurja suhde.

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku ei ollu mun mies. Olisin ilomielin lahjottanu sen sun miehen tilalle.

Vierailija
26/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tähystetään ilmeisesti molemmista päistä :( sai yöllä 3 pussia verta. Ei kuulema voikaan johtua palkea turästä. Nyt taas hirvittää :( Isäntää ärsyttää eniten ettei ole saanut eilen eikä tänään ruokaa :D

Vierailija
27/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä on terve merkki ;-D Tsempit!

Vierailija
28/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä on terve merkki ;-D Tsempit!

Kiitos :)

Vierailija
29/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Ihan normaalia, että pulssi hakkaa, kun hb matala. Sydän pumppaa lujaa, jotta elimistö saisi happea. Syökö mies paljon tulehduskipulääkkeitä eli oisko vatsahaava? Onko ulosteet olleet mustia? No tänään toivottavasti selviää mikä hätänä. Voi olla vaikka b12-vitamiinin puutos tai monta muuta syytä.

Vierailija
30/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä. Ihan normaalia, että pulssi hakkaa, kun hb matala. Sydän pumppaa lujaa, jotta elimistö saisi happea. Syökö mies paljon tulehduskipulääkkeitä eli oisko vatsahaava? Onko ulosteet olleet mustia? No tänään toivottavasti selviää mikä hätänä. Voi olla vaikka b12-vitamiinin puutos tai monta muuta syytä.

Stressiä ollut viime aikoina paljon töiden takia :( eli voisi olla vatsahaava. Uloste on kuitenkin ollut ihan normaalia! Tää epävarmuus on kaikista pahinta ja odottaminen että jotain selviää :( ja kiitos tsempityksistä! Ne auttaa mua jaksamaan tän arjen pyörityksessä

Vierailija
31/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole miestä ollenkaan

Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

http://T Klikkaa T, jos artikkeli on mielestäsi tärkeä

Vierailija
32/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole miestä ollenkaan

Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

http://T Klikkaa T, jos artikkeli on mielestäsi tärkeä

???

Vierailija
33/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten tässä kävi?

Vierailija
34/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta tehdyssä tähystyksellä ei löytynyt mitään syytä :( Hb edelleen vain 92! Normaalisti 165! Eli mitään ei ole edelleenkään selvinnyt! Oon ihan rikki!

Vierailija
35/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me joskus kuollaan. 

Vierailija
36/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kuoli samaan. Poistui sairaalasta ja sai lääkkeitä, lahden päivän kuluttua ei aamulla herännyt.

Vierailija
37/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Toivottavasti sait yöllä nukuttua. Muista syödä, vaikka ei maistuiskaan ja pidä itsestäs huolta. Tsemppiä ja halaukset.

Vierailija
38/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olipas lohduttavia viestejä noi pari! Toki me kaikki joskus kuollaan, mutta toivon että saan pitää mieheni vielä vuosia! Hän on kuitenkin vasta 36v!

Itse en ole nyt saanut syötyä mitään, huoli painaa liikaa :( Hänet vissiin lähetetään tänään kotiin, ja sekin pelottaa kun ei tiedetä mikä vuotaa :,(

Vierailija
39/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt kotona, väsyneenä :( enhän mä uskalla edes nukkua! Ensikuun lopussa vasta suolistotähystys :O verikokeessa joutuu käymään usein!

Vierailija
40/126 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..musta tuntuu että tota suoliston vuotamista on liikkeellä,niin typerältä kun se kuulostaakin..ei oo ihan eka josta kuulen..

ei voi sanoo kun että voimia ja muista nukkua ja levätä..ja vahtia sitä ukkelia!:)

Saiko verta sairaalassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä