En pysty tekemään muuta kuin itkemään!
Miehelläni on sydämessä jotain sekä hb62. En pysty ajattelemaan muuta kuin sumeasti! Entä jos hän kuolee? Olemme molemmat peloissamme!
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi selviää kyllä. Tilanne on vakava mutta varmaan jo vakaa, kun hätäleikkausta ei ole tehty. Onneksi hän on sairaalassa, jossa häntä hoidetaan ja tarkkaillaan. Voimia sinulle ja koeta levätä.
Kiitos paljon! Juu koetan saada nukuttua, vaikka vaikeaa tulee olemaan! Olemme olleet yhdessä 7,5v ja siitä n 14 yötä erillään :(
huhhuh kun kateus iskee että joku on ollut noin pitkään onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi selviää kyllä. Tilanne on vakava mutta varmaan jo vakaa, kun hätäleikkausta ei ole tehty. Onneksi hän on sairaalassa, jossa häntä hoidetaan ja tarkkaillaan. Voimia sinulle ja koeta levätä.
Kiitos paljon! Juu koetan saada nukuttua, vaikka vaikeaa tulee olemaan! Olemme olleet yhdessä 7,5v ja siitä n 14 yötä erillään :(
huhhuh kun kateus iskee että joku on ollut noin pitkään onnellinen.
Harmi ku ei ollu mun mies. Olisin ilomielin lahjottanu sen sun miehen tilalle.
Olipa kurja kommentti. Ei kai kukaan toivo miehelleen pahaa. Eroo hyvä ihminen, jos on kurja suhde.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku ei ollu mun mies. Olisin ilomielin lahjottanu sen sun miehen tilalle.
Tänään tähystetään ilmeisesti molemmista päistä :( sai yöllä 3 pussia verta. Ei kuulema voikaan johtua palkea turästä. Nyt taas hirvittää :( Isäntää ärsyttää eniten ettei ole saanut eilen eikä tänään ruokaa :D
Nälkä on terve merkki ;-D Tsempit!
Vierailija kirjoitti:
Nälkä on terve merkki ;-D Tsempit!
Kiitos :)
Tsemppiä. Ihan normaalia, että pulssi hakkaa, kun hb matala. Sydän pumppaa lujaa, jotta elimistö saisi happea. Syökö mies paljon tulehduskipulääkkeitä eli oisko vatsahaava? Onko ulosteet olleet mustia? No tänään toivottavasti selviää mikä hätänä. Voi olla vaikka b12-vitamiinin puutos tai monta muuta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä. Ihan normaalia, että pulssi hakkaa, kun hb matala. Sydän pumppaa lujaa, jotta elimistö saisi happea. Syökö mies paljon tulehduskipulääkkeitä eli oisko vatsahaava? Onko ulosteet olleet mustia? No tänään toivottavasti selviää mikä hätänä. Voi olla vaikka b12-vitamiinin puutos tai monta muuta syytä.
Stressiä ollut viime aikoina paljon töiden takia :( eli voisi olla vatsahaava. Uloste on kuitenkin ollut ihan normaalia! Tää epävarmuus on kaikista pahinta ja odottaminen että jotain selviää :( ja kiitos tsempityksistä! Ne auttaa mua jaksamaan tän arjen pyörityksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole miestä ollenkaan
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole miestä ollenkaan
Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
???
Suusta tehdyssä tähystyksellä ei löytynyt mitään syytä :( Hb edelleen vain 92! Normaalisti 165! Eli mitään ei ole edelleenkään selvinnyt! Oon ihan rikki!
Minun mieheni kuoli samaan. Poistui sairaalasta ja sai lääkkeitä, lahden päivän kuluttua ei aamulla herännyt.
No voi. Toivottavasti sait yöllä nukuttua. Muista syödä, vaikka ei maistuiskaan ja pidä itsestäs huolta. Tsemppiä ja halaukset.
Kiitos! Olipas lohduttavia viestejä noi pari! Toki me kaikki joskus kuollaan, mutta toivon että saan pitää mieheni vielä vuosia! Hän on kuitenkin vasta 36v!
Itse en ole nyt saanut syötyä mitään, huoli painaa liikaa :( Hänet vissiin lähetetään tänään kotiin, ja sekin pelottaa kun ei tiedetä mikä vuotaa :,(
Mies on nyt kotona, väsyneenä :( enhän mä uskalla edes nukkua! Ensikuun lopussa vasta suolistotähystys :O verikokeessa joutuu käymään usein!
..musta tuntuu että tota suoliston vuotamista on liikkeellä,niin typerältä kun se kuulostaakin..ei oo ihan eka josta kuulen..
ei voi sanoo kun että voimia ja muista nukkua ja levätä..ja vahtia sitä ukkelia!:)
Saiko verta sairaalassa?
Mulla on mieheni tyyny mun kainalossa, siihen on hyvä murheet itkeä! Ja kiitos tsempeistä! Huomenna toivottavasti ollaan jo tietoisempia mitä tapahtuu :) Ainakin nyt saa verta sen tiedän jo....