Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihuuden huonot puolet!

Vierailija

Lol en ole kateellinen punkero, vaan pullukasta hoikaksi laihtunut (BMI 25->20).

Olen järkyttynyt, miten epämukavaa laihana oleminen on: vaatteet kiristävät (paradoksaalista kyllä, mutta läskinä sitä ei ainakaan tuntenut), luut kolisevat seksissä ja kyljellään nukkuminen on mahdotonta ilman tyynyä jalkojen välissä. Ennen oli sentään pehmustetta omasta takaa...

Mitäs muita huonoja puolia keksitte, kohtalotoverini?

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Mä olen muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana hyvin laihasta lihavaksi. Ja kyllä mä siihen laihuuteen monia huonojakin puolia muistan. Esim. laihana palelin vähän aina, tosi herkästi. Näytin lisäksi isoluiselta "krompsolta" kun luut törötti nahan alta niin esiintulevina. Selkä oli hirveän usein kipeä - jostain syystä tätä ei lihavana enää ole esiintynyt. Helposti alkoi heikottaa jos ei saanut ruokaa riittävän usein, kun nyt ilmeisesti vararasvojen turvin jaksaa pitkäänkin ilman paskaa oloa. 

Oikeastaan ainoa hyvä puoli minkä huomaan konkreettisesti laihuudessa oli, että monet vaatteet näytti laihan päällä paremmalta.

Vierailija

Minulla on sama painoindeksi eikä kyllä ole ongelmia noiden kanssa? En keksi mitään negatiivista. Tissit toki voisivat olla vähän isommat ja nykyajan säkkimäinen muoti ei oikein istu hoikkaan kroppaani.

Vierailija

Palelu, huimaus, kovilla tuoleilla ja penkeillä istuminen tuntuu ikävältä, uidessa ei tahdo pysyä pinnalla...

Vierailija

Taas näkee sen miten BMI ei yksinkertaisesti ole pätevä kertomaan vartalosta.

Kuulostat vain suht ison luuston omaavalta naiselta. Minulla on BMI n. 20, eikä mitään vastaavia ongelmia ole enkä edes kuvaile itseäni laihaksi kun en siltä näytä.

Vierailija

Olen kanssa pulleasta laihaksi laihtunut ja en ole haittoja huomannut, päin vastoin, paljon mukavampaa näin! Vaatteet ei purista, housuja ei tartte kiskoa ylöspäin, lapsen kanssa voi peuhata lattialla, jaksaa juosta, tuntee itsensä seksikkääksi ym. Kaikki on niin paljon helpompaa! No ehkä se, että paleltaa helpommin, se on laskettavissa haitaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos BMI on 20 ei ole laiha. 

Ja muutenkin tälle aloitukselle miinuspisteitä. 

Ei toki, mutta sentään olen hoikka 85-60-90 -mitoillani (pituus 167 cm). Mietinkin lähinnä, miten epämukavaa olisi olla oikeasti laiha, kun nyt jo luut kolisevat. T: ap

Vierailija

Mulla on BMI 18.5 tai jotain sinne päin, enkä kyllä ole kokenut noita ap:n ongelmia. :D Ainut huono puoli taitaa olla se, että joutuu välillä kuulemaan typeriä kommentteja ulkonäöstä.

Vierailija

Et sä ap mikään laiha ole. Oikean laihuuden huonoja puolia on se, että kovalla tuolilla tai penkillä istuminen saattaa tuntua epämukavalta ja paleleminen.

Vierailija

Luiden kolisemisesta joku kyseli: Eli siis lantioluu (tms. mikä se nyt on oikealta nimeltään) suorastaan kerää mustelmia, onnistun aina kolauttamaan sen johonkin. Seksi oli ennen rajumpaa turvallisesti, nyt samoissa asennoissa oleminen sattuu kun ei ole läskiä pehmusteena. T: ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et sä ap mikään laiha ole. Oikean laihuuden huonoja puolia on se, että kovalla tuolilla tai penkillä istuminen saattaa tuntua epämukavalta ja paleleminen.

En ole edelleenkään väittänyt olevani laiha: Keskustelu on laihuuden huonoista puolista, itseäni sanoin hoikaksi koska sitä myös olen. Laiha en. T: ap

Vierailija

Oikean kokoisia vaatteita vaikea löytää.. Usein kaikki aina liian isoja.. en nyt juuri muuta keksi.. ei mun luut ainakaan kolise seksistä ja nukkumisen kanssa ei mitään ongelmia. Mun painoindeksi on 16 (ja olen kyllä nyt lihotuskuurilla.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat