Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuuden huonot puolet!

Vierailija
16.11.2015 |

Lol en ole kateellinen punkero, vaan pullukasta hoikaksi laihtunut (BMI 25->20).

Olen järkyttynyt, miten epämukavaa laihana oleminen on: vaatteet kiristävät (paradoksaalista kyllä, mutta läskinä sitä ei ainakaan tuntenut), luut kolisevat seksissä ja kyljellään nukkuminen on mahdotonta ilman tyynyä jalkojen välissä. Ennen oli sentään pehmustetta omasta takaa...

Mitäs muita huonoja puolia keksitte, kohtalotoverini?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisellä ystävällä vain parin kilon päässä, niin joutuu sairaalaan pakkosyöttöön.. Palelee koko ajan, ei syö -> äkäinen, vittuilee muille, vaatteet xs:ää ja silti roikkuvat päällä. On tämä sairas maailma, jos joku haluaa ihan tosi vastaavaan kuntoon.. Ystävällä onneksi asiat hitaasti, mutta varmasti menee parempaan päin.

Vierailija
22/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos tää on off topic, olen itse ollut normaalipainoinen oikeastaan aina joten ei omia kokemuksia, mutta läskin miehen kanssa on sängyssä paljon ihanampaa kuin laihan. Niitä luita joutuu oikeasti varomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä just se että perse puutuu ja on muutenkin vaikea saada hyvää asentoa. Selkäranka osuu tuolin selkänojaan inhottavasti

Vierailija
24/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvia farkkuja on hankala löytää. Eikä sitten oikeastaan muuta. BMI 18,5

Vierailija
25/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla painoi auton turvavyö inhottavasti kesävaatteissa. Iho, hiukset ja kynnet oli tosi huonossa kunnossa (no se varmaan johtui ruokavaliosta).

Vierailija
26/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu kuunnella (hieman pyöreämpien ihmisten) kommentteja siitä kuinka pitäisi alkaa syömään.

Vierailija
27/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin alipainoinen koko lapsuuden ja nuoruuden, vasta kahdenkympin jälkeen alkoi tulla painoa.

Inhosin sitä, että oli kylmä, aina. Kesähelteessä kylmä, talvisin vielä kylmempi. Nukuin kesällä college-vaatteissa peiton alla, patteri toki päällä. Talvisin saattoi olla neljä pitkähihaista päällä ja silti kylmä.

En kaipaa moista.

Vaikka tällä hetkellä on lievää tukevuutta havaittavissa ja haluaisi, että vaatteet istuisi paremmin, silti edelleen vihaa sitä, että tulisi kylmä.

Vierailija
28/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin äkisti 20kg, painoindeksiin 18.5. Isoin ongelma joka tuosta aiheutunut on että samat alkoholimäärät uppoaa mutta muisti lähtee täysin, painavampana ei ollut muistinmenetysongelmaa.

Toinen kurja juttu että sängyssä monesti pamautan itseäni kyynärpäällä lonkkaluuhun niin että kumahtaa, tekee häijyä.

Vierailija
29/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis normaali painoindeksi 18 on teidän mielestänne laiha? Se on normaaliakin normaalimpi.

Vierailija
30/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista on todella vaikea löytää tarpeeksi pieniä vaatteita. Koko 34/XS on lähes poikkeuksetta liian iso, ja harvasta kaupasta löytää kokoa 30 tai 32.  Onneksi monilla ulkomaisilla nettikaupoilla on omat petitemallistot!

Vierailija
31/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana hyvin laihasta lihavaksi. Ja kyllä mä siihen laihuuteen monia huonojakin puolia muistan. Esim. laihana palelin vähän aina, tosi herkästi. Näytin lisäksi isoluiselta "krompsolta" kun luut törötti nahan alta niin esiintulevina. Selkä oli hirveän usein kipeä - jostain syystä tätä ei lihavana enää ole esiintynyt. Helposti alkoi heikottaa jos ei saanut ruokaa riittävän usein, kun nyt ilmeisesti vararasvojen turvin jaksaa pitkäänkin ilman paskaa oloa. 

Oikeastaan ainoa hyvä puoli minkä huomaan konkreettisesti laihuudessa oli, että monet vaatteet näytti laihan päällä paremmalta.

Tämä voisi olla mun näppikseltä. Olen ollut sekä normaalipainon alarajalla että vajaa 10 kiloa ylipainon puolella, ja nyt olen noiden ääripäiden keskivaiheilla. Ylipainoisena oli istuessa tukalaa, reidet hankasi yhteen ja helteellä oli normaalia hikisempää. Laihana sen sijaan oli koko ajan kylmä, heikotti ja huimasi helposti, peppu kipeytyi istuessa, selkä kipeytyi, koska ryhti jotenkin lysähti tosi helposti, luut törrötti. Huomaan nyt jo samoja haittoja, vaikka olen yhä kaukana alipainosta. Kai minä olen aika roteva ruumiinrakenteeltani. Joku kapea ja siroluinen pitkäsääri tuntisi olonsa varmaan lihavaksi nykyisessäkin painossani.

Vierailija
32/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 17,6 Kylvyssä tarvii pehmusteen häntäluun alle, seksi esim pöydällä tai seinää vasten ei onnistu, jatkuvasti kylmä, lähes kaikki vaatteet täytyy pienentää.. Osaksi vaatteiden muokkaus johtuu myös tissien puutteesta... Mutta kai niitä hyviä puolia on kuitenkin enemmän :)

Vierailija
33/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi ollut koko aikuisen ikäni noin 19 eikä ole vielä huonoja puolia ilmennyt.

Takapuoli muka tulee istuessa kipeäksi? Kaikkea te keksittekin.

Vierailija
34/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihana (BMI 17) voin sanoa, että helposti alkaa heikottamaan, kun on liian vähän syönyt. Ihan on paineita siitä, että saa tarpeeksi kaloreita, eikä niitä raaski kuluttaa liikkumalla. Kun stressaavina aikoina on taipumusta laihtua vielä lisää, niin näky ei ole kaunis, luuta ja nahkaa, ja rinnat ja peppu, joissa ainoat "ylimääräiset" rasvat sijaitsevat, sulavat pois. Sitten, kuten onkin mainittu, terävät luut istuessa ja kyljellä maatessa ovat erittäinkin tuttu riesa.

Vierailija
35/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun on tähän mennessä vastannut vasta yksi laiha.

Vierailija
36/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi ollut koko aikuisen ikäni noin 19 eikä ole vielä huonoja puolia ilmennyt.

Takapuoli muka tulee istuessa kipeäksi? Kaikkea te keksittekin.

No kas vaan kun et ole huomannut. Johtuisko siitä, että sulla niinku abouttiarallaa kaikilla muillakin tähän ketjuun vastanneilla on normaali bmi????

Vierailija
37/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, jookos. BMI ei valitettavasti kerro kropan mittasuhteista paljon mitään.

-laiha telinevoimistelija, löytyy lihaksiakin joten BMI 19

Vierailija
38/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, jookos. BMI ei valitettavasti kerro kropan mittasuhteista paljon mitään.

-laiha telinevoimistelija, löytyy lihaksiakin joten BMI 19

Bmi kertoo massan määrän suhteessa pituuteen, eli tarpeeksi. Lihaksia voi "laihalla" ja oikeasti laihalla.

Vierailija
39/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat, minkälaiset mitat teillä on?

Vierailija
40/63 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihat, minkälaiset mitat teillä on?

Niin laihat vai "laihat"? :D