Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

petin miestäni

Vierailija
15.11.2015 |

Menin baariillan jälkeen toisen miehen luo ja harrastinme seksiä. Kaduttaa ihan helvetisti.

En uskalla omalle miehelle kertoa ettei tule ero mutten osaa syyllisyydenkään kanssa elää.

Neuvoja??

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää nämä agressiiviset kommentit. Ihan kun ap. olisi heitä pettänyt, luulisi nyt aikuisten osaavan antaa palautetta asiallisemminkin?

No ne on vaan sanoja, toisenlaisia. Ja eihän haukku haavaa tee, vaan teot tekevät.

Pettäminen = huorinteko

Naisen sukupuolielin = xx  xx  rakkaalla "lapsella" on monta nimeä

Mutta tuollaisesta  AP:n holtittomuudesta, pettämisestä kuuluisikin saada rangaistus. Huono omatunto (?) on jo alkua, lisää ansaitsisi.

Milloin pettänee jälleen? Kerran tehnyt, sitä aina epäillään. Tämä on tulos ja syypää AP.

Vierailija
62/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorinteko :DDD

Rangaistus

Salli minun nauraa! Mene hyvä ihminen kuvauttamaan pääsi! Et ole ihan normaali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku totesikin jo, että aika paljon islaminuskoisia paikalla tänään. Ehkä integroituminen ei olekaan niin vaikeaa enemmistön sekaan. Huora on muuten nainen joka veloittaa rahaa vastineeksi seksistä. Prkl:n uskovaiset.

Vierailija
64/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot kyllä aika itsekäs. Mitä jos miehesi pettäisi/olisi pettänyt sinua? Haluaisitko kuulla asiasta nyt? Vai kenties myöhemmin, kun on jo yhteisiä lapsia? Haluaisitko kuulla sen mieheltäsi, vai tahtoisitko kuulla sen vahongossa joltain muulta, kenelle asia ei edes kuulu? Pystyisitkö luottamaan mieheesi enää?

Vierailija
65/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rangaistus

Niin, huorinteko. Hävettääkö.

Jos AP: jää kiinni, seuraa rangaistus, vai onko siippa vain hyvillään. Epäilen. Mutta enhän minä näitä avoimia liittoja ymmärräkkään.  Minä arvostan rehellisyyttä ja sitoutumista.Eläkää niinkuin haluatte ja niin varmaan teettekin. Toivottavasti tulette onnellisiksi.

Vierailija
66/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rangaistus

Niin? Mitä outoa on arvostaa sitoutumista ja rehellisyyttä?

Pääni on sekaisin. Joopa joo. Kukahan nyt on omituinen?

Vierailija
67/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi et aikoo kosia mua pian joten en halua tuhota monen vuoden parisuhdetta. Rakastanmiestäni...

Ap

Tuhosit jo. Onko kiva elää valheessa tästä eteenpäin? Miten pystyt katsomaan miestäsi silmiin tämän jälkeen? Tiedän tapauksia, joissa tapahtunut on paljastunut ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
68/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lippalakki on naulassa, se on isä.

Kuka tälläkertaa?

Pasi, Kake, Repa, Niko, Pate jne?

Ken lienee. Tasapainoinen lapsuus, kun tottuu niin monenlaisiin isiin. Kyllä lapsi sopeutuu. Ja kantaa vastuun aikuisten puolesta.

Vierailija
69/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pois ja lupaa lopettaa juominen ja myös lopeta. Kyllä järkevä ukko antaa anteeksi

Vierailija
70/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oot kyllä aika itsekäs...

En ole ap mutta...

Mitä jos miehesi pettäisi/olisi pettänyt sinua?  En osaa sanoa. Pitäisikö se tietää etukäteen? Jos epäilisin varmasti asiasta keskusteltaisiin.

Haluaisitko kuulla asiasta nyt?  Mieluummin en. Vai kenties myöhemmin, kun on jo yhteisiä lapsia?  Yhteisiä lapsia on jo joten he ei vaikuttaisi asiaan. Mieluummin ehkä kuitenkin nyt kuin joskus jolloin tilanne voisi olla toisenlainen kuin nyt.

Haluaisitko kuulla sen mieheltäsi, vai tahtoisitko kuulla sen vahongossa joltain muulta, kenelle asia ei edes kuulu?  Mieluummin puolisolta, tosin en ehkä varsinkaan enää uskoisi niihin "vahingossa" sanottuihin paljastuksiin. Jos pettäminen paljastuisi sen kuitenkin paljastaisi puoliso keskustelujen aikana.

Pystyisitkö luottamaan mieheesi enää?  En usko että se riippuisi yksinomaan yhdestä kerrasta (ei ehkä parista/muutamastakaan) vaan pikemmin siitä mitä tapahtuu pettämisen jälkeen (tai sen jälkeen kun se mahdollisesti paljastuisi). Toisaalta ajattelen että 100% en halua luottaa nytkään, mutta silti en ajattele pettämistä lähes olenkaan suhteen arjessa.

Vierailija
71/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ja tunnusta miehellesi epärehellisyytesi. Näin hän saa mahdollisuuden punnita tulevaisuuttanne. Olet ollut jo kerran epärehellinen. Jos et tunnusta sitä, jatkat valheessa. Se on epätervettä suhteen tulevaisuudelle.

Vierailija
72/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rangaistus

Niin , nykyään puhutaan syrjähypystä. Ikäänkuin se olisi pieni hypähdys.

Huorinteko on julma nimike, jota voitaisiin vieläkin käyttää. Se laittaa teon oikeampaan mittasuhteeseen!

Vierailija
73/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro

Aikoinaan petin poikaystävääni joku 20 eri miehen kanssa enkä koskaan jäänyt kiinni

No worries ;)

Vierailija
74/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertominen on lähinnä synnin päästö joka tulee satuttamaan miestä. Jos ehkäisy oli kunnossa ja tiedät, että tämä on viimeinen kerta niin älä kerro jos et halua pilata suhdetta. Jos uskot, että tulet pettämään uudestaan ole rehellinen ja kerro jotta voitte molemmat jatkaa elämäänne. Jos haluat muuten kertoa, se kannattaa tehdä nopeasti koska pitkittäminen vain pahentaa asioita. On turha puolustella tekoa miehelle, että "olin kännissä". Pettäminen ei koskaan ole oikein.

Vierailija
75/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot ja eroat. Jospa miehesikin löytäisi hyvän naisen vielä jostain.

Miksi pitäisi kertoa (ja satuttaa puolisoa) jos kuitenkin ajattelee erota?

Vierailija
76/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kertoisi.

Vierailija
77/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Jos on pakko puhua niin seurakuntaan tai terkkarille avaudut, heillä on vaitiolovelvollisuus. Kavereillasi kun ei ole... t. mies ps. testaahan taudit ensin, voit siinä samalla pyytää juttuseuraa!

Vierailija
78/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu suppuun ja katse tulevaisuuteen. Elämä jatkuu! N 40, petetty muttei pettänyt

Vierailija
79/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt poikaystävällä ja hän oli kokannut ihanan illallisen minulle .<3

Kyllä tajusin että mulla on ihana mies ja e ttä kertomalla vain satuttaisin häntä ja meidän parisuhdetta.

En aio monen vuoden suhdetta heittää hukkaan tuommosella. Parempi näin,hiljaa pysyn ja otan opiksi. Enää en petä.

T.ap

Vierailija
80/100 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kerrot!

.

Jos suhteen rakentaa valhe perustuksenaan, voi suhde sortua hetkenä minä hyvänsä. Kuka tahansa on voinut nähdä sinut sen toisen miehen kanssa tai voi kuulla tältä mieheltä ja kertoa ennemmin tai myöhemmin miehellesi.

.

Miehelläsi on oikeus päättää, oletko edelleen hänen kosintansa arvoinen. Mikäli sinulla on yhtään selkärankaa, pyydät anteeksi, lopetat baareissa käynnin ja juomisen (erityisesti jos et ole miehesi kanssa liikkeellä) JA ET PETÄ ENÄÄ KOSKAAN!