Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava! Mikset käytä laihdutuslääkettä?

Vierailija
28.09.2025 |

Lihavuus altistaa monille sairauksille ja nykyiaikaisten lääkkeiden avulla lähes kaikkien olisi helppo laihtua. Mikä saa sinut pysymään lihavana sen sijaan että hakisit lääkäriltä reseptin johonkin laihdutuslääkkeeseen ja katsoisit kuinka painosi lähtee mukavaan laskuun? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 17 kg Ozempicillä. Paras päätös ikinä tuo Ozempic.  

Vierailija
2/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ihmisten kokemuksia aiheesta. En yleensäkään tykkää käyttää itseäni koe-eläimenä jos voin ensin katsoa kuinka toisten käy. Näyttää siltä että laihdutuslääkkeen lopettamalla saa kilot takaisin, joten pitää varautua tosi pitkäaikaiseen käyttöön. Olen kyllä jo miettinyt lääkäriajan varaamista laihdutuslääkettä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarpeeksi lihava.

Vierailija
4/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihtunut 17 kg Ozempicillä. Paras päätös ikinä tuo Ozempic.  

En käytä. Toivon,että sitä riittää diabeetikoille.

Vierailija
5/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mikset sinä käytä aivojasi..? 

Vierailija
6/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kaikille määrätä, eikä se kaikilla toimi.

Vierailija
7/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei i#iootti ap! Miksi et hae apua ammattiauttajilta, esim. psykiatrilta. Saisit lääkkeet ja ne ehkä auttaisivat keskittymään vaikka ihan omiin asioihini. 

Vierailija
8/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 1,5 vuotta. Paino on tippunut sinä aikana 3 kiloa 😭 On siinä tullut kilolle hintaa.

Vierailija
9/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni puolittui kun aloin syödä oikein. Myrkkyjä ei tarvittu, rahaa säästyi ja terveys koheni.

Vierailija
10/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa useita tuhansia vuodessa, joten ei ole rahaa.

Vierailija
11/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut elämäni aikana kaikilla mahdollisilla laihdutustavoilla onnistuneesti noin 300kg.

Olen ollut nuorena anoreetikko.

Luulin olevani lihava aina enkä syönyt.

Sitten oli pakko syödä, mutta oksensin ja menetin hampaani.

Sitten huomadin kauhukseni painon nousevan ja olin aina noin vikkon syömättä vain mustaa kahvia ja tupakkaa.

Sitten lopetin tupakoinnin ja sekös lihotti, no löysin atkinsin dieetin menin ketoosiin.

Laihduin silläkin onnistuneesti ei vaan pienipalkkaisen rahat riittäneet tarpeeksi lihaan ja kalaan ja rasva oksetti.

Sitten pääsin lihomaan, joten aloinkin laskea kaloreita ja hiilarit minimiin. Pian alkoi taasen vaatteet heilua ylläni, kun laihduin onnistuneesti. Vihkot täyttyivät laskelmista, mutta luonterni heikkouden takia en jaksanut sitä miniruokaelämää kuin kaksi vuotta ja lihoin.

Sitten aloin kuntoilla juosta työmatkat ja puntari näytti hitaasti että laihduin. Evääksi otin pelkkää näkkileipää ja tomaattia.

Sitten epäonnekseni kertyi taasen painoa ja menin painonvartijoihin js laihduin onnistuneesti, kunnes rahat loppuivat ja lihoin, mutta onneksi saatiin työpaikalle konsulentti jonka neuvoilla laihduin taasen onnistuneesti.

Nyt kymmenien vuosien laihduttamisen jälkeen olen edelleen lihava, minulla on vetenpainetauti, aivovaltimo aneyrusma,  sydänvika, diabetes, syöpä, korkea kolesteroli, rasvamajsa, munuaisten vajaatoiminta, astma, kaihi ja dementia. Nyt eivät anna sitä ozempicia eivät uskalla.

Vierailija
12/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käytä käytöstapojasi?

Vierailija
13/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varaa ozempiciin. Laihdutustarkoitukseen siitä ei saa kelakorvausta.

Vierailija
14/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduta, koska en ole sinulle mitenkään tilivelvollinen.

Vierailija
15/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sinua ärsyttääkseni

Vierailija
16/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat suomalaismiehet ovat lihavia.

Noloa. 😞

Vierailija
17/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön sellaisia lääkkeitä jotka pistää aineenvaihdunnan täysin sekaisin. Eli tuosta laihdutuslääkkeestä ei olisi mitään hyötyä.

Vierailija
18/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääke nostaa maksa-arvot pilviin, tyhmäkö olet?

Vierailija
19/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lähes vuoden. Mutta haimani tulehtui siitä ja pari kk sen jälkeen haimassani todettiin joku kasvain. Nyt sitä tutkitaan sitten. 

Vierailija
20/22 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin laihduttamaan 20 kiloa vuoden aikana terveellisillä elämäntavoilla ihan luomusti. Nyt olen enää lievästi ylipainoinen. Matka jatkuu edelleen. Uskon pääseväni tavoitteeseen ilman lääkkeitäkin.

En missään nimessä edes haluaisi maksaa laihdutuslääkkeistä sellaisia summia, mitä ihmiset maksavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi