petin miestäni
Menin baariillan jälkeen toisen miehen luo ja harrastinme seksiä. Kaduttaa ihan helvetisti.
En uskalla omalle miehelle kertoa ettei tule ero mutten osaa syyllisyydenkään kanssa elää.
Neuvoja??
Kommentit (100)
Fakta on se, että liitto on jo päättynyt jos pettää. Voitte näytellä onnellista vuoden kahden, mutta sitten tulette eroamaan.
Pystyykö ap pysymään erossa alkoholista lopun ikäänsä? I don`t think so! Ja kun juoma huulet tavoittaa, taas mennään vieraan perässä.
Kertoisitko, ap, mikä sai sinut pettämään? Humala ei ole selitys, vaan mahdollistaja, kun estot katoavat. Mikä on se ajatus tai tunne, joka synnyttää sen ratkaisun, että lähdet vieraan mukaan ja menet loppuun asti? Onko tämä joku itsetuntojuttu, joka hivelee vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko, ap, mikä sai sinut pettämään? Humala ei ole selitys, vaan mahdollistaja, kun estot katoavat. Mikä on se ajatus tai tunne, joka synnyttää sen ratkaisun, että lähdet vieraan mukaan ja menet loppuun asti? Onko tämä joku itsetuntojuttu, joka hivelee vai mikä?
Syitä pettämiseen löytyy varmasti useampia ja sitä mikä kenenkäkin henkilökohtainen syy on minun ei ulkopuolisena tarvitse edes tietää. Jos haluaa välttää pettämistä jatkossa se syy on hyvä selvittää vähintään itselle. Siinä olen samaa mieltä että humalan syyksi pettämistä ei voi eikä kannata laittaa, se todellakin on vain mahdollistaja.
Olet tuleva yksinhuoltaja! Tervetuloa kerhoon, N26.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kerrot!
.
Jos suhteen rakentaa valhe perustuksenaan, voi suhde sortua hetkenä minä hyvänsä. Kuka tahansa on voinut nähdä sinut sen toisen miehen kanssa tai voi kuulla tältä mieheltä ja kertoa ennemmin tai myöhemmin miehellesi.
.
Miehelläsi on oikeus päättää, oletko edelleen hänen kosintansa arvoinen. Mikäli sinulla on yhtään selkärankaa, pyydät anteeksi, lopetat baareissa käynnin ja juomisen (erityisesti jos et ole miehesi kanssa liikkeellä) JA ET PETÄ ENÄÄ KOSKAAN!Sanoin jo etten ole kertomassa koska en halua erota niinkun siinä kävisi jos paljastan. Parempi pysyä hyshys. Pystyn kyllä elämään itsenikanssa.
Ja aion vastata hänen kosintaansa myöntävästi.
T. Ap
Vapautunut suominainen... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro. Turhaan kaadat syyllisyyttä toisen niskaan. Se syyllisyys menee kyllä ohi. Ja eihän se loppuviimeks edes ole mieheltäs pois. Mitä ei tiedä, ei satuta. Nyt vaan ryhtiä nainen.
Se nyt vain on niin, että tulet todennäköisesti pettämään tulevaisuudessakin. Olet juuri todistanut ainakin itsellesi, että sinusta on siihen.
Millä perusteella pettää tulevaisuudessa? En ainakaan itse ymmärrä tätä ajatusta, joten oisko sulla perusteluja ? Muutakuin "pettäjä on aina pettäjä", joka ei pidä paikkansa :)
Missä tahansa asiassa ensimmäinen kerta on vaikein. Kun sen on kerran tehnyt , on paljon helpompaa tehdä se uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi itsekästä kertoa. Älä siis kerro.
Pettäminen on yleistä, tapahtuu kaikissa suhteissa.
Eri asia on, jos aloitat suhteen.
T. Vanhempi rouva
Ei tapahdu kaikissa liitoissa, vaikka varmaan yleistä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Pps. Kannattaa teidän katkerien yh mammojen antaa sille miehellenne ettei ne petä kun ootte noin katkeriksi tulleet. Varmaankin teitä on petetty;-* puspus
T. Ap
Muista tämä sitten kun tulet itse petetyksi. Sinä tavallaan hyväksyt liittoonne sen että siinä petetään.
Ja jos itse saat tulevaisuudessa vahingossa selville että miehesi pani toista, et ikinä millään tietää kuinka usein hän sitä tekee, täysin huolimatta siitä mitä hän sanoo.
Oletko AP ajatellut mitä tapahtuu jos tuo miehesi saa petoksesi selville kun on esimerkiksi itse humalassa. Jos alkoholi sai sinut pettämään, mihin mahtanee sinun miehesi pystyä humalapäissään.
Minusta sinulla on velvollisuus kertoa asiasta mahdollisimman pian ja ehdottomasti niin että molemmat ovat selvinpäin. Vaikeneminen pahentaa asioita.
Ei muutakun korkki auki, korkkarit kattoon ja uutta matoo koukkuun. Ei se järvikään soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata surra, elämässä sattuu ja tapahtuu. Nuo kommentit ovat niiltä joilla on itsellä salattavaa.
Mulla ei ainakaan ole mitään salattavaa mieheltäni tai muiltakaan. Ihmettelen, miten kukaan pystyy tekemään noin (siis pettämään) ihmiselle jota rakastaa eniten tässä maailmassa.
Oot paska pettäjä ja horo. Et ole miehesi veroinen, olet pelkkä liero, eli et ole minkään veroinen.
Vierailija kirjoitti:
Menin baariillan jälkeen toisen miehen luo ja harrastinme seksiä. Kaduttaa ihan helvetisti.
En uskalla omalle miehelle kertoa ettei tule ero mutten osaa syyllisyydenkään kanssa elää.
Neuvoja??
L-u-t-k-a.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja??
Yhteiskuntamme tuhoaja. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Yli 3 vuotta vanha keskustelu
Viestin aloittaja on siis ollut l-u-t-k-a vähintään kolme vuotta.
Sanoin jo etten ole kertomassa koska en halua erota niinkun siinä kävisi jos paljastan. Parempi pysyä hyshys. Pystyn kyllä elämään itsenikanssa.
Ja aion vastata hänen kosintaansa myöntävästi.
T. Ap