petin miestäni
Menin baariillan jälkeen toisen miehen luo ja harrastinme seksiä. Kaduttaa ihan helvetisti.
En uskalla omalle miehelle kertoa ettei tule ero mutten osaa syyllisyydenkään kanssa elää.
Neuvoja??
Kommentit (100)
Olisi itsekästä kertoa. Älä siis kerro.
Pettäminen on yleistä, tapahtuu kaikissa suhteissa.
Eri asia on, jos aloitat suhteen.
T. Vanhempi rouva
Vierailija kirjoitti:
Olisi itsekästä kertoa. Älä siis kerro.
Pettäminen on yleistä, tapahtuu kaikissa suhteissa.
Eri asia on, jos aloitat suhteen.
T. Vanhempi rouva
Näinhän te huoraajat vittunne jakamista perustelette ja oikeutatte. Valheella.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro, syyllisyyden tunto häviää ajan mittaan.
Häviää muuten ihan helvetin hitaasti. Riippu tietty ihmisestä. Oma tapaus on onneksi uudelleenpariutumisen myötä nollattu. En tekisi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi petit?
Varmaankin koska panetti.
en ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän te huoraajat vittunne jakamista perustelette ja oikeutatte. Valheella.
Huoraajat
Vittunne jakamista.
On rankkaa tekstiä....ahahhahahhhhahhhaaaaaa
En osaa neuvoa. Itse olisin hyvin ahdistunut, jos noin olisi käynyt. Suosittelen menemään suoraan psykologin juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi et aikoo kosia mua pian joten en halua tuhota monen vuoden parisuhdetta. Rakastanmiestäni...
Ap
Ihmiset tekevät virheitä. Humalassa varsinkin. :(
Hoida itsesi kuntoon. Sen jälkeen teet kuten parhaaksi näet. Alkoholi vaikuttaa aivoissasi, joten pahalta tuntuu juuri nyt.
Parin päivän kuluttua huomaat olevasi vahvempi.
Kun olet oma itsesi, tee päätös siitä kerrotko vai et.
Juuri nyt olosi on helvetillinen? :(
Kiitos kommentoijille.
Mielestäni huorittelu ei tosin tässä tilanteessa auta mitään,taitaa sellaisilla kommentoijilla olla itsellä paha olla jos hän on tullut petetyksi tms...
Rakentavaapalautetta on tullut,kiitos.
Olen nyt kuitenkin tullut siihen tulokseen että en kerro tästä virheestä miehelleni...haluan kuitenkin olla hänen kanssaan ja mennä kihloihin...
Kiitos ja hyvää iltaa teille kaikille!:-*yst. Ap
Ps. Taidankin tästä lähteä poikaystävän luo nukkumaan ja kertoa kuinka paljon häntä rakastan<3
Niin, joo. Ootko sä tosissasi sen suhteesi kanssa vai onko se sulle leikkiä ja käyt vähän baarissa ja panemassa? Vaikea neuvoa, kun ei tiedä sun ajatusta. Jos sä et haluakaan olla...ja siksi toimit noin. Ehkä sun ja sun suhteen tie on lopussa ja toi pettäminen on vaan se piste iin päälle.
Ei tarvi edes kertoa, että petit. Se ei ole merkitsevä, jos kerran olet irrottautumista. Turha loukata toista. Voit lopettaa suhteen....eihän se ole sinua tyydyttävä selvästikään.
Seuraaviin suhteisiin opastaisin sinua keräämän sen verran itsetuntemusta ja itsekunnioitusta ja toisen kunnioittamista, että pystyt lopettamaan suhteen reilulla pelillä.
Nyt sä et oikeestaan ota vastuuta vaan seikkailut vaan satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommentoijille.
Mielestäni huorittelu ei tosin tässä tilanteessa auta mitään,taitaa sellaisilla kommentoijilla olla itsellä paha olla jos hän on tullut petetyksi tms...
Rakentavaapalautetta on tullut,kiitos.
Olen nyt kuitenkin tullut siihen tulokseen että en kerro tästä virheestä miehelleni...haluan kuitenkin olla hänen kanssaan ja mennä kihloihin...
Kiitos ja hyvää iltaa teille kaikille!:-*yst. Ap
Ps. Taidankin tästä lähteä poikaystävän luo nukkumaan ja kertoa kuinka paljon häntä rakastan<3
Oma on päätöksesi. Jos pystyt tuollaisen kanssa elämään, niin siitä vaan.
Mä en haluaisi elää pettävän kumppanin kanssa. Milloin sä seuraavan kerran aiot tai et aio...Mutta petät?
Mene psykologille.
Minua ihmetyttää nämä agressiiviset kommentit. Ihan kun ap. olisi heitä pettänyt, luulisi nyt aikuisten osaavan antaa palautetta asiallisemminkin?
Pps. Kannattaa teidän katkerien yh mammojen antaa sille miehellenne ettei ne petä kun ootte noin katkeriksi tulleet. Varmaankin teitä on petetty;-* puspus
T. Ap
Mitä kertominen auttaisi?satuttaisi vaan toista turhaa.se mitä ei tiedä ei satu.kaikki tekee virheitä ,ihmeellistä huorittelua ja toisen kivittämistä.m37v
Vierailija kirjoitti:
Miksi petit?
Olisiko pettämiselle joku hyväksyttävä syy?
Toivotaan, että sait tosi karmean sukupuolitaudin. Se pelastaisi meidän päivämme.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että sait tosi karmean sukupuolitaudin. Se pelastaisi meidän päivämme.
En kyllä saa ole huoleti. Jos vaikka sinäkin hankkisit oman elämän,puspus
Yst.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertominen auttaisi?satuttaisi vaan toista turhaa.se mitä ei tiedä ei satu.kaikki tekee virheitä ,ihmeellistä huorittelua ja toisen kivittämistä.m37v
Parempi satuttaa nyt kuin paljon pahemmin 10 vuoden päästä.
Tai no mistä minä tiedän, mitkä tavat wt-piireissä sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki tekee virheitä kuten kompastuu joskus. Kaikki ei tosiaankaan petä kumppania.
Tuskinpa kukaan haluaa rakentaa parisuhdetta huoran kanssa eli miehellä on oikeus tietää, rakentaako elämänsä ja tulevansa valheelle. Ikävää, että noin iso ja toisen elämän määrittävä asia on halvan huoran käsissä. Ihmisen, joka ei anna arvoa parisuhteelleen eikä arvosta toista paskan vertaa.