Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.
Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin antamista naiselle ja anaaliseksiä (penetraatiota) ei voi verrata, koska anaaliseksi saattaa hyvinkin tuottaa kipua, suuseksi ei (paitsi jos naisen pitää syväkurkuttaa). Voin elää ilman mulle annettavaa suuseksiä, jos miehellä on toimivat sormet, mutta jos pillua ei voi hipaistakaan, tällaisiakin miehiä on. Anaaliseksiä olen kokeillut, ei ole mun juttu, sattuu ja on sotkuista. Mulla on vielä ärtyvän suolen oireyhtymä, toisaalta tarviiko perustella, miksi ei halua anaaliseksiä.
Jos on hitaasti laukeava nainen niin kyllä siinä niska kipeytyy ja kieli on puuduksissa. Tuska myös selvästi pitkäkestoisempi kuin muutaman minuutin peppupenetraatio (harva pystyy pitkään pidättelemään - on se niin mahtavaa).
Höpöhöpö. Voihan nainen esim istua miehen naaman päälle, niin ei niska kipeydy. Suuseksiä on yleensä joka seksikerta, kun se on normaalia esileikkiä. Ei siinä niska kipeydy.
Eni kai tässä nyt sitten auta muu kuin kuin nostaa nyt vaan nostaa hamon helma kiltisti selkään vaan ja ihan korviin asti ja pyllistää alistuen miehelleni sängyssä pää tyynyllä hänen tuloaan odottaen ja huutaa hänen nimeään hokien Voi Rakas kulta ota, ota minut tule syvälle...
kiitos teille kaikesta tuestanne .
ap.
Vierailija kirjoitti:
Eni kai tässä nyt sitten auta muu kuin kuin nostaa nyt vaan nostaa hamon helma kiltisti selkään vaan ja ihan korviin asti ja pyllistää alistuen miehelleni sängyssä pää tyynyllä hänen tuloaan odottaen ja huutaa hänen nimeään hokien Voi Rakas kulta ota, ota minut tule syvälle...
kiitos teille kaikesta tuestanne .
ap.
Se on oikein ja luonnollista.
Vaihda parempaan.
Mies joka haluaa vahingoittaa sinua ei välitä sinusta.
Mies ei halua kokea kipua seksissä mutta naisen kipu on miehelle ok.
Tottakai pitää. Pylly pitää olla aina rasvattuna ja tyrkyllä vaikka puistonpenkillä kontillaan, jos joku sattuisi ohikulkiessaan haluamaan.
Pitääkö nuolla naista vaikka pillun nuoleminen ällöttää mua? Kusipuskan haju on todella etova.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nuolla naista vaikka pillun nuoleminen ällöttää mua? Kusipuskan haju on todella etova.
Jos pillu ällöttää, niin jospa kokeilisit miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pillun nuoleminen kiinnostaa, niin jospa kokeilisit naisia.
Kämppäkaveri kinuaa jatkuvasti anaalia. Jätkä tulee monta kertaa illassa huoneeseeni lääppimään läksyjenlukua häiriten. Ja päivän mittaan laittaa tekstareita tyyliin "joko tänä iltana vihdoinkin". En haluaisi antaa mutta tuntuu etten muuten saa yhtään omaa rauhaa ja muualle muuttoon ei nyt ole varaa. Pitääköhän mun suostua vaikkei yhtään tee mieli enkä osaa kuvitellla miltä se tuntuukaan.
Amispoika19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi tarvitse, kun seksikumppanina on Mies, joka kiihottuu naisesta ja erityisesti pillusta. Ei saa sen mausta tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi tarvitse, kun seksikumppanina on Mies, joka kiihottuu naisesta ja erityisesti pillusta. Ei saa sen mausta tarpeekseen.
Ja rakastaa vaniljaa. Sekä pelkää anaalia, koska ei ole vielä täysin varma suuntautumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hauska kaksoisstandardi.
Naisen on aivan hyväksyttävää todeta esim. peppuseksistä, että olen kokeillut jo eksän kanssa enkä tykännyt --> lämmittää nyksää ihan vi*usti. Kai sitä voi vaikka pari kertaa antaa kokeilla ja todeta sitten ettei tunnu hyvälle.
Jos taas mies sanoisi, että on kokeillut jo eksän kanssa pillun nuolemista ja se maistui ja haisi pahalle ja oli oksettavaa, niin pimppirage repeisi valtoimilleen ja mies hakuttaisiin alimpaan maan rakoon mitä löytyy.
Suuseksi on normaalia esileikkiä puolin ja toisin, toisin kuin anaaliseksi. Suuseksissä ei myöskään ole miehelle haittaa.
Jos ei nielussa asuvaa HPV-infektiota ja siitä seuraavaa suun- / nielun alueen syöpää lasketa niin sitten joo.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että naiset ovat ihan innoissaan anaaliseksistä. Missä noita naisia on?
Mulla on ollut pari suhdetta tällaisia ja olihan se ihan unelmaa petipuolella.
Harmi että kariutuivat muista syistä ja nyttemmin ajauduin vaniljasuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että naiset ovat ihan innoissaan anaaliseksistä. Missä noita naisia on?
Mulla on ollut pari suhdetta tällaisia ja olihan se ihan unelmaa petipuolella.
Harmi että kariutuivat muista syistä ja nyttemmin ajauduin vaniljasuhteeseen.
No ihan varmasti. Ja älkää hyvät ihmiset ajautuko suhteisiin, se ei ikinä pitemmän päälle kannata.
Molemmat tulee vastaan eli mies lopettaa painostamisen ja aiheesta jauhamisen (vähemmästäkin menee fiilis) ja annat hyvin valmisteltua anaaalia vaikka kerran kuussa tai kolme kertaa vuodessa, niin on sitäkin joskus.
Sen ei pitäisi kummemmin sattua, jos on hyvin valmisteltu.
Outo mies. Kuka nyt kuukauden tuttavuuden jälkeen alkaa kinuta yhtään mitään? Itse en ole ikinä tykännyt noista touhuista. Sattuu eikä tunnu hyvältä. On koitettu eri asennoissa ja lämmitelty puoli tuntia ja vaikka mitä, mutta minun anatomia nyt vaan on sellainen, että ei sovi minulle. Niinpä ei olla nyt vuosiin väkisin yritetty enää. Kun ei tunnu hyvältä niin ei tunnu, ja mieheni tämän ymmärtää.
Jankuttaa siksi, että on mustasukkainen edelliselle kumppanille sun aikaisemmissa seksuaalista kokemuksista. Eli red flag, keskenkasvuinen yksilö. Suositus, tiukkasävyinen keskustelu sun seksuaalisista rajoista ja/tai ukko vaihtoon.
Suuseksi on normaalia esileikkiä puolin ja toisin, toisin kuin anaaliseksi. Suuseksissä ei myöskään ole miehelle haittaa.