Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.

Vierailija
15.11.2015 |

Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...

Kommentit (306)

Vierailija
201/306 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
202/306 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö nuolla naista vaikka pillun nuoleminen ällöttää mua? Kusipuskan haju on todella etova.

Jos pillu ällöttää, niin jospa kokeilisit miehiä.

Jos pillun nuoleminen kiinnostaa, niin jospa kokeilisit naisia.

Ei onneksi tarvitse, kun seksikumppanina on Mies, joka kiihottuu naisesta ja erityisesti pillusta. Ei saa sen mausta tarpeekseen.

Ja rakastaa vaniljaa. Sekä pelkää anaalia, koska ei ole vielä täysin varma suuntautumisestaan.

Tui tui, katkera. Kyllä hän rakastaa ihan kaikenlaista seksiä, mutta vain naisen kanssa. Eikä pelkää anaalia, ei edes ottavana osapuolena. Vaan silti se pillu on hänelle ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/306 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain, että naiset ovat ihan innoissaan anaaliseksistä. Missä noita naisia on?

Miesten mielikuvituksessa. Sieltä näitä naisia löytää.

Vierailija
204/306 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin mielestä seksi on automaattisesti vaniljaa jos ei ole anaaliseksiä? Onko joku oikeasti noin tietämätön seksistä? Miksi joillekin anaaliseksi on pakkomielle?

Vierailija
205/306 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joidenkin mielestä seksi on automaattisesti vaniljaa jos ei ole anaaliseksiä? Onko joku oikeasti noin tietämätön seksistä? Miksi joillekin anaaliseksi on pakkomielle?

Määritteletkö meille vanilja seksin.

Miksi joillekin vanilja seksi on pakkomielle?

Vierailija
206/306 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaniljaksesi on lähinnä pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa. 

Ei mulle ainakaan vaniljaseksi ole mikään pakkomielle enkä mä edes sellaiseen tyytyisi. Tätä palstaa kun lukee niin usein saa lukea anaaliseksistä ja vaikuttaa olevan pakkomielle joillekin eikä tajuta, että ei se kaikkia kiinnosta. Se, että ei ole anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että seksielämä olisi tylsää ja harrastaisi vain vaniljaseksiä. Kyllä mä voisin vakipanon kanssa sitä koittaa jos hän sitä haluaa. En kuitenkaan oleta kaikkien haluavan anaaliseksiä. 

Kyllä pitää olla erittäin rajoittunut ajatusmaailma jos pitää vaniljaseksinä kun ei ole anaaliseksiä. Etkä edes vastannut mun kysymyksiin. 

Vierailija
207/306 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse, eikä pidä, suostua mihinkään mikä ei tunnu omalta jutulta. Varsinkin, kun olet kokeillut ja tiedät, ettet pidä siitä. Seksin pitää olla kivaa ja sellasta mistä tykkää. Muuten vahingoitat omaa seksuaalista haluasi. Älä tee sitä.

Vierailija
208/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ainakaan vaniljaseksi ole mikään pakkomielle enkä mä edes sellaiseen tyytyisi. Tätä palstaa kun lukee niin usein saa lukea anaaliseksistä ja vaikuttaa olevan pakkomielle joillekin eikä tajuta, että ei se kaikkia kiinnosta. Se, että ei ole anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että seksielämä olisi tylsää ja harrastaisi vain vaniljaseksiä. Kyllä mä voisin vakipanon kanssa sitä koittaa jos hän sitä haluaa. En kuitenkaan oleta kaikkien haluavan anaaliseks

Eikä mulle anaaliseksi ole mikään pakkomielle. Mutta kun puoliso sitä haluaa ja saa siitä järjettömät orkut.

Kannattaisi sunkin sitä kokeilla. Voisi maailmasi mullistua. Vähän muutakin kuin sitä perus pippeli pimppiin hommaa.

Vierailija
209/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo että jos välittäisin oikeasti suostuisin ja haluaisin tehdä hänet tyytyväiseksi. Olen ehdottanutkin jo että hakee jonkun sellaisen naisen joka siitä nauttii. Olemme tapailleet kuukauden verran. Lähettelee viestejäkin tyyliin: "saanko tänään panna sua peppuun?" "Ensi viikonloppuna mun on pakko saada panna sua peppuun." Tekee tämän takia mieli heivata koko mies!

Ap

Kuukauden suhteesta on vielä helppo erota mikäli noin suuret mielipide-erot.  Haluaa panna vaan aptä perseeseen jansaada sellaisen kokemuksen kosjacei ole aiemmin saanut keneltäkään.  

Homohan tuo on tai joku pervo.

Vierailija
210/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ainakaan vaniljaseksi ole mikään pakkomielle enkä mä edes sellaiseen tyytyisi. Tätä palstaa kun lukee niin usein saa lukea anaaliseksistä ja vaikuttaa olevan pakkomielle joillekin eikä tajuta, että ei se kaikkia kiinnosta. Se, että ei ole anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että seksielämä olisi tylsää ja harrastaisi vain vaniljaseksiä. Kyllä mä voisin vakipanon kanssa sitä koittaa jos hän sitä halu

Eli et vieläkään ymmärtänyt. Sanon vielä kerran eli se, että ei ole anaaliseksiä EI tarkoita sitä, että seksi on vaniljaa. 

En myöskään kirjoittanut, että en ole koskaan kokeillut anaaliseksiä. Kirjoitin, että voisin vakipanon kanssa sitä koittaa. Eli mulla on sitä ollut aiemmin, mutta vakipanon kanssa ei ole vielä ollut. Ei meidän seksi silti vaniljaa ole, ei todellakaan. Mähän kirjoitin erittäin selkeästi, että en tyytyisi vaniljaseksiin. Se, että penis menee pilluun ei tarkoita, että seksi kokonaisuutena on vaniljaa. Jos ei tätä mitenkään ymmärrä, niin silloin se sun oma ajatusmaailma on erittäin rajoittunut. 

Vaikka itse ole anaaliseksiä koittanut ja voisin koittaa uudestaan niin en oleta kaikkien sitä haluavan ja siitä pitävän. En silti ala irvistelemään heidän seksistään ja väittämään sitä vaniljaksi. Seksi kun voi olla paljon muutakin ja vain rajoittunut ihminen ei sitä tajua.

Tuskin tajusit vieläkään mitään ja väität edelleen, että anaaliseksi ei ole sulle pakkomielle.

Vierailija
211/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tommoinen painostaja! 

Vierailija
212/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ainakaan vaniljaseksi ole mikään pakkomielle enkä mä edes sellaiseen tyytyisi. Tätä palstaa kun lukee niin usein saa lukea anaaliseksistä ja vaikuttaa olevan pakkomielle joillekin eikä tajuta, että ei se kaikkia kiinnosta. Se, että ei ole anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että seksielämä olisi tylsää ja harrastaisi vain vaniljaseksiä. Kyllä mä voisi

Mikä tekee sun seksistä sellaista, että sitä ei saa kutsua vaniljaksi.

Sana on vapaa.

Vierailija
213/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen vastaus:ei tarvi antaa peppuun.Piste.

Vierailija
214/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on vapaa.

Oletko vähän yksinkertainen? Mikä ei mene jakeluun ja kaiken lisäksi luulet tietäväsi minkälaista seksiä muilla on.

Ei, sana ei ole vapaa toisten seksielämästä josta et mitään tiedä. Mä itse tiedän, että meidän seksi ei ole vaniljaa. En ole edes kertonut minkälaista seksiä meillä on ja sä harhoissasi kuvittelet tietäväsi minkälaista se on. 

Koitapa vähän avartaa ajatusmaailmaasi seksin suhteen.

Vierailija
215/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana on vapaa.

Oletko vähän yksinkertainen? Mikä ei mene jakeluun ja kaiken lisäksi luulet tietäväsi minkälaista seksiä muilla on.

Ei, sana ei ole vapaa toisten seksielämästä josta et mitään tiedä. Mä itse tiedän, että meidän seksi ei ole vaniljaa. En ole edes kertonut minkälaista seksiä meillä on ja sä harhoissasi kuvittelet tietäväsi minkälaista se on. 

Ihan perus vaniljasta on siis kyse. Jos ei näin ole, niin kerro meille miten asiat on.

Vierailija
216/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana on vapaa.

Ihan perus vaniljasta on siis kyse. Jos ei näin ole, niin kerro meille miten asiat on.

Eikä ole ja sä et siitä päätä. En mä ala täällä kertomaan meidän seksistä koska se asia ei teille kuulu. Mulle on ihan sama mitä sä uskot meidän seksistä koska mä tiedän itse mitä se on ja mitä ei ole. Siitä ei muut päätä.

Sä tässä et nyt mitenkään suostu tajuamaan, että anaaliseksin puuttuminen seksielämästä ei tarkoita automaattisesti sitä, että seksi on vaniljaa. Et osaa avartaa yhtään mieltäsi vaan pakkomielteesi on tuo anaaliseksi. Et myöskään osannut sen vertaa lukea, että kyllä mä olen anaaliseksiä harrastanut ja voisin sitä nytkin koittaa. En katsos ole niin rajoittunut ajattelultani kuin sä. Sä näet seksissä vain yhden asian etkä hyväksy muuta. 

Mun osalta tämä väittely loppui tähän koska en jaksa tuollaista jankkaaja joka ei tajua mitään mitä selvällä suomen kielellä kirjoitetaan. Sun typerä vastaus tähän jo tiedetäänkin, mutta ihan sama.

Vierailija
217/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! 

Terveisin Wille

Vierailija
218/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana on vapaa.

Eikä ole ja sä et siitä päätä. En mä ala täällä kertomaan meidän seksistä koska se asia ei teille kuulu. Mulle on

Sähän väittelet ja rähiset itsekin. Et ole yhtään sen kummempi.

Eri

Vierailija
219/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tulisi suostua. Mies on vähän hölmö, kun ei tiedä oikeaa osoitetta, mutta naisen tulee olla joustava, eikä ajatella itseään.

Vierailija
220/306 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan tulisi suostua. Mies on vähän hölmö, kun ei tiedä oikeaa osoitetta, mutta naisen tulee olla joustava, eikä ajatella itseään.

Samaa mieltä. Miksi mieheltä tulisi kieltää nautinto. Itsekästä ajattelua naiselta.