Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.
Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksia on NAISIA, jotka ovat naisellisisa ja nauttivat anaaliseksistä. Nämä tiukkapipot voivat harrastaa tylsää seksiään ihan kaikkien onneksi vässyköiden kanssa. Muut saavat nauttia seksistä kaikissa muodoissaan. Sekä miehet, että naiset. Seksi ei meille ole velvollisuus eikä joka asiasta huudeta rajoja. Emme muuten satuta toisiamme, kuten te tiukkapipot luulette.
Niin mistä lähtien anaaliseksi on ollut joku naisellisuuden mittari? (Oletan, että naisellisuutta tarkoitit tuolla sönkötykselläsi.)
Tiukkapipoisuus ei ole naisellista. Sitä nämä anaaliseksivastaiset sönköttävät ja harrastavat peiton alla "vaikka mitä" hyi yök. Sitä tarkoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksia on NAISIA, jotka ovat naisellisisa ja nauttivat anaaliseksistä. Nämä tiukkapipot voivat harrastaa tylsää seksiään ihan kaikkien onneksi vässyköiden kanssa. Muut saavat nauttia seksistä kaikissa muodoissaan. Sekä miehet, että naiset. Seksi ei meille ole velvollisuus eikä joka asiasta huudeta rajoja. Emme muuten satuta toisiamme, kuten te tiukkapipot luulette.
Niin mistä lähtien anaaliseksi on ollut joku naisellisuuden mittari? (Oletan, että naisellisuutta tarkoitit tuolla sönkötykselläsi.)
Tiukkapipoisuus ei ole naisellista. Sitä nämä anaaliseksivastaiset sönköttävät ja harrastavat peiton alla "vaikka mitä" hyi yök. Sitä tarkoitettiin.
Nämä anaalia jatkuvasti vinkuvat, eivät ilmeisesti saa naisen pillua hereille, kun tuollaista sönköttävät tai sitten ovat pieniaisaisia ja saavat puristusta edes jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onneksia on NAISIA, jotka ovat naisellisisa ja nauttivat anaaliseksistä. "
Tuossa ei puhuta mitään tiukkapipoisuudesta vaan annetan ymmärtää, että nainen on naisellinen vain jos nauttii anaaliseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan tulisi suostua. Mies on vähän hölmö, kun ei tiedä oikeaa osoitetta, mutta naisen tulee olla joustava, eikä ajatella itseään.
Eikä tule suostua yhtään mihinkään mitä ei itse halua. Kuukauden seurustelun jälkeen ei todellakaan tarvitse suostua mihinkään tuollaiseen jos ei halua. Naisen ei todellakaan tarvitse olla joustava ja luopua koskemattomuudesta ja itsemääräämisoikeudesta. Mies tuossa on äärimmäisen itsekäs eikä väkitä lainkaan naisen tahdosta ja halusta.
Totta. Vastasin aloitukseen, että välillä voisi antaa ja miehen pitää lopettaa tuollainen painostaminen joka vaan vie fiilistä, mutta vastaukseni koski sitä oletusta, että kyse on elämänkumppanista.
Jos kyse onkin jostain kuukauden tapailusta eikä AP:lla edes ole mitään miestä, niin ei tuollainen kysely ole normaalia ollenkaan enkä usko olevan edes totta. Kuka muka kuukauden jälkeen noin käyttäytyy, muuta kuin jossain trollilandiassa?
No, jos nyt olisikin totta niin ei tietenkään mitään eilen tavattua dudea tarvi alkaa miellyttämään. Eri asia jos on kyse aviomiehestä joka haluaisi vaihtelua, mutta tosiaan tollasia kuukauden makeja ole mitään syytä alkaa miellyttämään ja Maken voi laittaa luiskaan jos ei osaa tuon vertaa käyttäytyä. Vaikea kyllä uskoa, että kukaan noin käyttäytyisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vauvanaiset eivät halua miellyttää miestä, vaikka saisivat siitä itse nautintoa myös. Tämä on tullut selväksi. Pihtaaminen on kiihottavampaa ja vallankäyttö parisuhteessa.
Ja se on tullut selväksi, että naista saamattomat ulisijat kuvittelevat tietävänsä naista paremmin, mistä nainen nauttii.
Pihtaamiseen tämä keskustelu taas ei liity mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä anaalia jatkuvasti vinkuvat, eivät ilmeisesti saa naisen pillua hereille, kun
Mutta miltä tuntuu dildo perseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvanaiset eivät halua miellyttää miestä, vaikka saisivat siitä itse nautintoa myös. Tämä on tullut selväksi. Pihtaaminen on kiihottavampaa ja vallankäyttö parisuhteessa.
Ja se on tullut selväksi, että naista saamattomat ulisijat kuvittelevat tietävänsä naista paremmin, mistä nainen nauttii.
Liittyy hyvin vahvasti perseen pihtaamiseen. Lue ketju huolella.
Entä jos pyllyyn ei vaan mahdu? Ollaan yritetty useasti, liukkarilla aina. Mut ei vaan mahdu.
En ole pihtaaja, vaan haluaisin. Keinot harmiksi vähissä. Yritys jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy hyvin vahvasti perseen pihtaamiseen. Lue ketju huolella.
Sä et vain ymmärrä, mitä pihtaaminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vauvanaisten taso on jo laskenut sille tasolle, että ei ymmärretä piuhtaamista? Sitähän te koko ajan teette. Kaikki on hyi yök. Ei se anaaliseksi ketään tapa. Sen tiedän, että joitain se sattuu ja sattua ei saa. Tony Halmeilu ideologisesti vaan on ihan pirun typerää. Vauvanaisista se on upeaa. Tony Halme faneja juoksen karkuun.
Vauvamiehet ei tajua, että naisilla on itsemääräämisoikeus ja oikeus päättää siitä haluaako anaaliseksiä vai ei. Jos ei halua, niin siihen ei tarvitse suostua eikä siihen saa painostaa ja pakottaa. Se, että ei halua anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että pihtaa seksiä muuten.
Ei, en ole pihtari vaan erittäin mielelläni panen vakipanon kanssa. Otan suihin, hyväilen kädellä, mies nuolee mua ja sormettaa. Myös anaaliseksiä on välillä. En vain hyväksy sitä, että joidenkin miesten mielestä naiset ei saisi itse päättää mitä haluavat.
Anaaliseksi ei vain ole kaikkien juttu eikä siitä kieltäytyminen tee kenestäkään pihtaria.
Jos tässä annat periksi niin seuraavaksia vinkuu PerSua (perseestä suuhun).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvanaisten taso on jo laskenut sille tasolle, että ei ymmärretä piuhtaamista? Sitähän te koko ajan teette. Kaikki on hyi yök. Ei se anaaliseksi ketään tapa. Sen tiedän, että joitain se sattuu ja sattua ei saa. Tony Halmeilu ideologisesti vaan on ihan pirun typerää. Vauvanaisista se on upeaa. Tony Halme faneja juoksen karkuun.
Vauvamiehet ei tajua, että naisilla on itsemääräämisoikeus ja oikeus päättää siitä haluaako anaaliseksiä vai ei. Jos ei halua, niin siihen ei tarvitse suostua eikä siihen saa painostaa ja pakottaa. Se, että ei halua anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että pihtaa seksiä muuten.
Ei, en ole pihtari vaan erittäin mielelläni panen vakipanon kanssa. Otan suihin, hyväilen kädellä, mies nuolee mua ja sormettaa. Myös anaaliseksiä on välillä. En vain hyväksy sitä, että joidenkin miesten mielestä
Siis mitä. :D Mitä ihmeen vaniljaa. :D
Jätä se sika, käske etsimään miespylly tai anna vastavuoroisesti dildoa sen pyllyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole pihtari vaan erittäin mielelläni panen vakipanon kanssa. Otan suihin, hyväilen kädellä, mies nuolee mua ja sormettaa. Myös anaaliseksiä on välillä. En va
Vanilja on tylsää, etkä muuta harrasta kirjoittamasi perusteella. Tiedän, että tämä palsta ei anna lainata kunnolla. Kukahan tämän hienon uudistuksen tilasti?
Taas tämä joku jankkaa vaniljaseksistä kuten jankkasi eilen jollekin toiselle. Sekään ei ole hyvä vaikka harrastaa anaaliseksiä koska kun tämän jankkaaja niin päättää niin toisten seksi on vaniljaa. :D Huvittava tapaus. Tämä jolle jankkasit eilen ei kertonut tarkemmin minkälaista seksiä heillä on enkä kyllä kerro minäkään koska ei siitä ole mitään hyötyä sun kohdalla. Mä kerroin vain osan jutuista mitä teemme ja se saa riittää sulle.
Anaaliseksi esim. ei ole vaniljaa, mutta sekään ei nyt kelvannut sulle. Eilen sä tai joku muu huusi siitä, että ei varmaan suihinkaa ota. No mä kerroin ottavani suihin, mutta sekään ei kelvannut.
Taidat väittää kaikkien sellaisten seksiä vaniljaseksiksi jotka perään kuuluttavat naisten itsemääräämisoikeutta seksin suhteen. Lisäksi mainitsin sellaisen tosiasian, että ei kaikkia vain kiinnosta anaaliseksi ja sekin on täysin hyväksyttävää. Ei kenelläkään ole oikeutta määritellä toisten puolesta mikä on oikein ja mikä väärin. Jokainen päättää sen itse.
Mielummin sitten vaikka sitä vaniljaa kuin koskaa seksiä noin itsekkään ihmisen kanssa kuin sä. Tosiasiassa sä et edes saa seksiä keneltäkään ja siksi kiukuttelet täällä.
Hyvää illan jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole pihtari vaan erittäin mielelläni panen vakipanon kanssa. Otan suihin, hyväilen kädellä, mies nuolee mua ja sormettaa. Myös anaaliseksiä on välillä. En vain hyväksy sitä, että joidenkin miesten mielestä naiset ei saisi itse päättää mitä haluavat.&nb
Sama koskee myös pillun nuolemista. Vai koskeeko sittenkään?
Vierailija kirjoitti:
Suostu ja pasko hänen päällensä.
No ei, et todellakaan suostu jos et itse halua!!!!!
Eipä tarvinnut pitkälle lukea tätä palstaa että tuli näitä päiväkotitason kommentteja😂
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä joku jankkaa vaniljaseksistä kuten jankkasi eilen jollekin toiselle. Sekään ei ole hyvä vaikka harrastaa anaaliseksiä koska kun tämän jankkaaja niin päättää niin toisten seksi on vaniljaa. :D Huvittava tapaus. Tämä jolle jankkasit eilen ei kertonut tarkemmin minkälaista seksiä heillä on enkä kyllä kerro minäkään koska ei siitä ole mitään hyötyä sun kohdalla. Mä kerroin vain osan jutuista mitä teemme ja se saa riittää sulle.
Anaaliseksi esim. ei ole vaniljaa, mutta sekään ei nyt kelvannut sulle. Eilen sä tai joku muu huusi siitä, että ei varmaan suihinkaa ota. No mä kerroin ottavani suihin, mutta sekään ei kelvannut.
Taidat väittää kaikkien sellaisten seksiä vaniljaseksiksi jotka perään kuuluttavat naisten itsemääräämisoikeutta seksin suhteen. Lisäksi mainitsin sellaisen tosiasian, että ei kaikkia vain kiinnosta anaaliseksi ja sekin on täysin hyväksyttävää. Ei kenelläkään ole oikeutt
Väärin meni. Minä kirjoitin asiasta eilen. Tänään en ole sitä vielä tehnyt. Mutta ehtiihän tässä vielä.