Ville Valon tornitalo myynnissä
Mitä mieltä talosta?
Kommentit (25)
Mahtaa olla helvetin kallis lämmittää
S-ASUNTOLAINA
TÄHÄN KOHTEESEEN
9 918 €/kk
Rahoitusosuus 90 %. Laskelma on suuntaa-antava. Tarkan laskelman saat S-Pankista. Todellinen vuosikorko esim. 25 vuoden 80 000 € lainalle:2,15 %, kun laskennallinen korko 2 %, toimitusmaksu 400 € ja tiliveloitusmaksu 27 €/v.Laina ja lainakustannukset yht. 102 047,64 €.Lainaeriä 300 kpl.
Eli yksi kerros on yksi huone? Mitenhän yksityisyys toteutuu tuolla, jos on vaikka vieraita käymässä?
Taasko se on myynnissä. Oli jo 10 vuotta sitten, vai kierrättääkö ne taas uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Eli yksi kerros on yksi huone? Mitenhän yksityisyys toteutuu tuolla, jos on vaikka vieraita käymässä?
mitä helvettiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Rakentaisin hissin.
Ja minä rakentaisin saunan. Samalla häivyttäisin mustavalkoisen värimaailman ja heittäisin hemmettiin sen töttöröön puutarhan nurkasta. Goottilaisuus ei todellakaan ole minun makuuni. Äh, koko höskä ei ole muutenkaan minulle mieleen, joten vaikka rahaa olisi, etsisin talon jostain ihan muualta.
Tuolla ei ole yhtään yksityistä, ovella suljettavaa tilaa, muuten kuin kylppärit.
Kai tuo on ihan ok jos asuu kahdestaan, mutta en osaa kuvitella että asuisin tuolla lasten, tai varsinkaan teinien kanssa. Jos haluaa yläkerroksesta keittiöön, pitää kulkea kaikkien huoneiden läpi. Itse ainakin kaipaisin makuuhuoneen, jossa on ovi. Ja varmasti lapsetkin.
Wau! Villen maku näkyy sisustuksessa. Kai tuon joku gootti sitten ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on ihan ok jos asuu kahdestaan, mutta en osaa kuvitella että asuisin tuolla lasten, tai varsinkaan teinien kanssa. Jos haluaa yläkerroksesta keittiöön, pitää kulkea kaikkien huoneiden läpi. Itse ainakin kaipaisin makuuhuoneen, jossa on ovi. Ja varmasti lapsetkin.
Vähänkö ketuttais kantaa niitä kokattuja ruokia johonkin eri kerrokseen, jos haluaisi syödä olohuoneessa.
Ai mehu unohtui. Taas alakertaan. Ainiin salaatin kastiketta vielä.
Ai niin ketsuppia.
Potentiaalinen ostajakunta on kyllä todella rajallinen tuollaiselle kohteelle.
Hankalat kierreportaat. 3 vai 4 kerrosta?
Mä hommaisin joka kerrokseen minijääkaapin, niin ei tarvitsisi rampata aina portaita ees taas :D
Minä taas tykkäsin noista portaikoista mutta en juuri mistään muusta.
Kun lapsi muuttaa kotoa ja jos jalat vielä on siinä vaiheessa kunnossa nii mikä jottei!
Hieno
Hankala
Kallis
Jos ois rahaa en ostaisi