Ville Valon tornitalo myynnissä

Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

S-ASUNTOLAINA 
TÄHÄN KOHTEESEEN

9 918 €/kk

Rahoitusosuus 90 %. Laskelma on suuntaa-antava. Tarkan laskelman saat S-Pankista. Todellinen vuosikorko esim. 25 vuoden 80 000 € lainalle:2,15 %, kun laskennallinen korko 2 %, toimitusmaksu 400 € ja tiliveloitusmaksu 27 €/v.Laina ja lainakustannukset yht. 102 047,64 €.Lainaeriä 300 kpl.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli yksi kerros on yksi huone? Mitenhän yksityisyys toteutuu tuolla, jos on vaikka vieraita käymässä?

mitä helvettiä? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakentaisin hissin.

Ja minä rakentaisin saunan. Samalla häivyttäisin mustavalkoisen värimaailman ja heittäisin hemmettiin sen töttöröön puutarhan nurkasta. Goottilaisuus ei todellakaan ole minun makuuni. Äh, koko höskä ei ole muutenkaan minulle mieleen, joten vaikka rahaa olisi, etsisin talon jostain ihan muualta.

Vierailija

Kai tuo on ihan ok jos asuu kahdestaan, mutta en osaa kuvitella että asuisin tuolla lasten, tai varsinkaan teinien kanssa. Jos haluaa yläkerroksesta keittiöön, pitää kulkea kaikkien huoneiden läpi. Itse ainakin kaipaisin makuuhuoneen, jossa on ovi. Ja varmasti lapsetkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on ihan ok jos asuu kahdestaan, mutta en osaa kuvitella että asuisin tuolla lasten, tai varsinkaan teinien kanssa. Jos haluaa yläkerroksesta keittiöön, pitää kulkea kaikkien huoneiden läpi. Itse ainakin kaipaisin makuuhuoneen, jossa on ovi. Ja varmasti lapsetkin.

Vähänkö ketuttais kantaa niitä kokattuja ruokia johonkin eri kerrokseen, jos haluaisi syödä olohuoneessa.

Ai mehu unohtui. Taas alakertaan. Ainiin salaatin kastiketta vielä.

Ai niin ketsuppia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat