Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen taiteellinen älykkömies. Onko tällaisilla miehillä vientiä? Minkälaiset naiset ovat kiinnostuneet minun tyypistäni?

Vierailija

Mielenkiinnosta kysyn.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Riippuu miltä näytät. Jos oot semmonen laiha hipster, niin varmaan on vientiä. Jos taasen bullimainen lihaskimppu, niin tuskin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ekana tulee mieleen joku taiteellinen älykkönainen.
Tämä vastaa kokemuksiani. :) Mietin, onko jossakin jokin naisdemografia, joka minun tietämättäni on ihan hulluna taiteellisiin älykkömiehiin. -ap

Vierailija

No mites tämä sun taiteellisuus ilmenee? Entä se älykkyys? Aloituksesta ei kyllä kumpikaan ominaisuus käynyt ilmi.

Vierailija

Minulle kelpaisi. Palautteesta päätellen olen älyjkäs, keskustelutaitoinen ja hyvin liberaali (vs. konservatiivinen keskiluokkainen maailmankatsomus). En ole taiteellinen (siis maalaa tms.), työni on paperinmakuista ja akateemista. 

Vierailija

Jos ap olisi taiteellinen älykkö, hän ymmärtäisi että tuohon avaukseen ei voi vastata mitenkään järkevästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mites tämä sun taiteellisuus ilmenee? Entä se älykkyys? Aloituksesta ei kyllä kumpikaan ominaisuus käynyt ilmi.
En ajatellut, että minun pitäisi tuoda näitä ominaisuuksia ilmi aloitusviestissäni. Jos olisin kysynut, minkälaiset naiset pitävät pitkistä ja lihaksikkaista miehistä, olisiko minun pitänyt liittää mukaan kuva todisteeksi? -ap

Vierailija

En ota kantaa ap:n älyyn tai taiteellisuuteen, mutta itseeni vetoavat taiteelliset älyköt. Oma mies on älykäs, hieman nörtähtävä, piirtämisestä pitävä insinöörimies ja hitsi miten seksikäs :D ehkä itsellä on turn off, jos mies on liian boheemi. Mutta onneksi mies on juurikin sopiva kaikilta ominaisuuksiltaan <3

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Tuskin kukaan on kiinnostunut miehestä, joka itse kutsuu itseään älyköksi. Sellainen arvo pitää ansaita.

-Mies 29v + 1v-

Jos olisin välittänyt tuon saman mielikuvan konkreettisten yksityiskohtien kautta, kukaan ei kyseenalaistaisi tätä tulkintaa, sillä se olisi näennäisesti lukijan oma. En kuitenkaan jaksaisi pelata näitä iänikuisia kielipelejä. -ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat