Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen taiteellinen älykkömies. Onko tällaisilla miehillä vientiä? Minkälaiset naiset ovat kiinnostuneet minun tyypistäni?

Vierailija
15.11.2015 |

Mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekana tulee mieleen joku taiteellinen älykkönainen.

Vierailija
2/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jonka kanssa viestintä toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä näytät. Jos oot semmonen laiha hipster, niin varmaan on vientiä. Jos taasen bullimainen lihaskimppu, niin tuskin

Vierailija
4/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan on kiinnostunut miehestä, joka itse kutsuu itseään älyköksi. Sellainen arvo pitää ansaita.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ekana tulee mieleen joku taiteellinen älykkönainen.

Tämä vastaa kokemuksiani. :) Mietin, onko jossakin jokin naisdemografia, joka minun tietämättäni on ihan hulluna taiteellisiin älykkömiehiin. -ap

Vierailija
6/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites tämä sun taiteellisuus ilmenee? Entä se älykkyys? Aloituksesta ei kyllä kumpikaan ominaisuus käynyt ilmi.

Vierailija
7/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. Palautteesta päätellen olen älyjkäs, keskustelutaitoinen ja hyvin liberaali (vs. konservatiivinen keskiluokkainen maailmankatsomus). En ole taiteellinen (siis maalaa tms.), työni on paperinmakuista ja akateemista. 

Vierailija
8/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ainakin uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. (Valitettavasti)

Vierailija
9/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sellaset ankkahuuliset, överimeikatut ja aivottomat silikonibimbot vois olla... 

Vierailija
10/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi taiteellinen älykkö, hän ymmärtäisi että tuohon avaukseen ei voi vastata mitenkään järkevästi.

Vierailija
11/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites tämä sun taiteellisuus ilmenee? Entä se älykkyys? Aloituksesta ei kyllä kumpikaan ominaisuus käynyt ilmi.

En ajatellut, että minun pitäisi tuoda näitä ominaisuuksia ilmi aloitusviestissäni. Jos olisin kysynut, minkälaiset naiset pitävät pitkistä ja lihaksikkaista miehistä, olisiko minun pitänyt liittää mukaan kuva todisteeksi? -ap

Vierailija
12/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa ap:n älyyn tai taiteellisuuteen, mutta itseeni vetoavat taiteelliset älyköt. Oma mies on älykäs, hieman nörtähtävä, piirtämisestä pitävä insinöörimies ja hitsi miten seksikäs :D ehkä itsellä on turn off, jos mies on liian boheemi. Mutta onneksi mies on juurikin sopiva kaikilta ominaisuuksiltaan <3

Vierailija
13/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: haluatko isoja tissejä?

Vierailija
14/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se älykkö pitää sisällään? Taiteellisuus ei hirveesti nappaa mut se toinen puoli...

Vierailija
15/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Tuskin kukaan on kiinnostunut miehestä, joka itse kutsuu itseään älyköksi. Sellainen arvo pitää ansaita.

-Mies 29v + 1v-

Jos olisin välittänyt tuon saman mielikuvan konkreettisten yksityiskohtien kautta, kukaan ei kyseenalaistaisi tätä tulkintaa, sillä se olisi näennäisesti lukijan oma. En kuitenkaan jaksaisi pelata näitä iänikuisia kielipelejä. -ap

Vierailija
16/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys: haluatko isoja tissejä?

Kaiken kokoiset tissit ovat kivoja, mutta ihannoin pieniä rintoja eniten. -ap

Vierailija
17/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa ap:n älyyn tai taiteellisuuteen, mutta itseeni vetoavat taiteelliset älyköt. Oma mies on älykäs, hieman nörtähtävä, piirtämisestä pitävä insinöörimies ja hitsi miten seksikäs :D ehkä itsellä on turn off, jos mies on liian boheemi. Mutta onneksi mies on juurikin sopiva kaikilta ominaisuuksiltaan <3

Mikä on liiallista boheemiutta sinun mielestäsi? -ap

Vierailija
18/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi taiteellinen älykkö, hän ymmärtäisi että tuohon avaukseen ei voi vastata mitenkään järkevästi.

Niin ja jos hän olisi oikeasti taiteellinen älykkö niin hänellä olisi nyt jotain taiteellista älykkö hommaa eikä hän kyselisi AV:lla ihan joutavia... 

Vierailija
19/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän älykkömiehistä, jopa taiteilijoista. Plussaa, jos kroppa urheilullinen, hintelyys ei valitettavasti iske.

Esim. sopivan skrode kuvanveistäjämies on erittäin hot.

Vierailija
20/41 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos hän olisi oikeasti taiteellinen älykkö niin hänellä olisi nyt jotain taiteellista älykkö hommaa eikä hän kyselisi AV:lla ihan joutavia... 

Höpsis. Minäkin olen täällä. Kaikkihan täällä käyvät.

T. Älykkönainen