Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroottinen joulukalenteri

Vierailija

Törmäsin netissä tällaiseen:
http://asujalelu.com/fi/tuote/2435350-joulukalenteri
Eroottinen joulukalenteri! Avaa joka päivä uusi jännittävän seksikäs luukku ja ylläty!
24 luukkua, täynnä erittäin eroottisia yllätyksiä: Seksileluja, alusvaatteita naiselle ja miehelle (100% polyamidi), DVD, kondomeja, hierontaöljyä ym. seksuaalista.
Iso koko 40 x 30 x 13 cm, valmistettu tukevasta pahvista ja seksikäällä kuvalla.

Onko joku tilannut ja onko laadukas? Kannattaako maksaa 70e ?
Ajattelin, että jos kokoaisi itse tällaisen niin 70e menisi aika nopeasti..

Laittakaa tosiaan kokemuksia ja muita mietteitä aiheeseen. Voitte jopa vinkata mitä sinne voisi laittaa, jos päädyn tekemään tällaisen itse.

Kommentit (4)

Vierailija

Ei taida kannattaa.menee vähä maku.jos joka päivä tulee seksi krääsää luukusta.osta vaikka 1-2 laadukasta lelua tai seksiasua.on pitemmäks aikaa sit iloa kummallekki.samalla rahalla saat.

Vierailija

Ei tota kannata.
Me laitettiin molemmat 12 omaa erittäin kiihottavaa asiaa paperille ja sitten nostetaa lappu pussista joka toteutetaan välillä parikin päivässä

Vierailija

Nyt lisää vastauksia..

Jos jollain on ollut tuollainen kalenteri niin onko ollut hyvä ja mitä on sisältänyt?

Jos tekisit itse kalenterin, mitä sinne laittaisit?

Vinkkejä kaipaillaan. 70e saa niin helposti kulumaan muutamaan tuotteeseen. Jos tuossa kalenterissa tulee joka päivä jotain jännää, niin kyllähän se helposti maksaa itsensä takaisin. Itseäni kiinnostaa kovastikin, mitä sieltä voi tulla. Olisi mahtavaa, jos tuota kautta löytyisi jotain sellaista toimivaa piristettä, mitä muuten ei tulisi kokeilleeksi. Olemme molemmat päättäneet kokeilla kaikkea mitä kalenteri tuo tullessaan tai ainakin avoimesti keskustelemaan mahdollisesta kokeilusta, jos siis päädymme sen ostamaan.

Jos teemme itse vastaavan kalenterin, niin päivät jaetaan tasan 12+12. Eli kumpikin pääsee pähkäilemään mukavia piristeitä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat