"Säätö" kommentoi kuvaani "Aika Matami ;)" miten ottaisitte?

Vierailija

Olen ihan normaalipainoinen. Kuvaan olin laittanut itseni nätiksi ja mielestäni onnistunut kuva, Kokovartalokuva vähän viistosta otettuna.

Jotenkin koin tuon kommentin että olisin joku paksu tantta tai kulahtanut maatalon emäntä? :D

Vai olenko vainoharhainen?

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja... .. .... en keksi sanoja.

Tää on nyt vähän kryptinen kommentti. Pinnistele, josko ne sanat löytyisivät?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei. Menin sanattomaksi ihmisten tyhmyydestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo ei, löytyy ei löydy. Öö mistä me puhuttiin. Voi luoja en taaskaan löydä sanojani.

Vierailija

Monelle ihmiselle olisi noloa päästää suustaan ilmauksia kuten "upea nainen" tai "näytät syötävän hyvältä" (tai mitä sitten olitkaan toivonut) varsinkaan silloin, kun ollaan säädön asteella suhteessa. "Aika matami" silmäniskun kanssa voi olla parasta, mitä tuolta ihmiseltä irtoaa, joten sinun pitäisi olla hyvin tyytyväinen. Ehkä "matami" on tulevaisuudessa yhtä käytetty sana kuin "muija", jonka minä ottaisin tosi halveksivana sanana, jollen tietäisi sen muuttaneen merkitystään viime vuosina.

Vierailija

Näytä kuva.
Veikkaan että aika paksu ja riuska ilmestys olet, vaikka itseäsi pidätkin normaalina. Lihavuuskäsitys on vaan niin vääristynyt nykyään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Iltarukous? Mitä tässä jeesustelemaan? Tai luojaa kutsumaan? Hieno olet sinä ihminen, vaikkei sanoja löydy. Ylimielisyys saa sinut varmaan tuntemaan itsesi tärkeäksi.

Vierailija

Kysyisin että ai matami mimmiltäkö näytän.
Ja ihan oikeasti olen kai niin tosikko nykyisin että avaisin keskustelun siitä että miten hän kyseisen sanan ymmärtää.
Eihän siitä ole varmaan haittaakaan sille "säädölle" tulevaisuudessa että tietää ettei matami ole niitä positiivisimpia määreitä naisesta.
Sitä positiivistahan kai hän nyt kumminkin ajoi takaa.
Ehkä johtuu siitä että on tullut tavattua liikaa sellaisia jotka päästävät outoja sammakoita suustaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat