"Säätö" kommentoi kuvaani "Aika Matami ;)" miten ottaisitte?
Olen ihan normaalipainoinen. Kuvaan olin laittanut itseni nätiksi ja mielestäni onnistunut kuva, Kokovartalokuva vähän viistosta otettuna.
Jotenkin koin tuon kommentin että olisin joku paksu tantta tai kulahtanut maatalon emäntä? :D
Vai olenko vainoharhainen?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö on ihanaa se kliseinen imelä lässytys, sitäkö miesten pitää heittää. Mieluiten etelän aksentilla englanniksi, juuu aar so buutiful, juor eyes ar like diamonds etc..
No miten ois ihan että "näytät hyvältä" tms. Ei tartte olla imelä lässyttäjä. Mustan ja valkoisen välissä on paljon sävyjä....
Onpas tylsää *haukotus*
Vaikeeksi menee elämä jos koko ajan pitää miettiä miten_olla_mahdollisimman_kiinnostava_joka_lauseessa.
Sinä ja sinun säätös :D On helvetti oksettava sana
Oisin ainakin ite vähän enemmän otettu jos mies käyttäisi esim sanoja leidi, nainen, naikkonen.. Matamia vastaa hyvin emäntä/isäntä. Samanlainen kaiku. Tietenkin vaikea sanoa miten mies on tuon tarkoittanut kun se on erotettu kokonaan muusta kontekstista ja jos miehen huumorintaju olisi muutenkin vähän musta niin en ottaisi loukkauksena.
Vierailija kirjoitti:
En enää yhtään ihmettele, miksi jotkut luulevat kaikkia naisia huumorintajuttomiksi, neuroottisiksi sekopäiksi. Ainakin tästä keskustelusta saa hyvin toivottoman kuvan...
T. N23
Se että molemmilla on samanlainen huumorintaju on yksi parisuhteen peruspilari, on hyvä että jo alkuvaiheessa tulee esiin ettei oikein natsaa :)
Vierailija kirjoitti:
En enää yhtään ihmettele, miksi jotkut luulevat kaikkia naisia huumorintajuttomiksi, neuroottisiksi sekopäiksi. Ainakin tästä keskustelusta saa hyvin toivottoman kuvan...
T. N23
Niinpä.
M24
Vierailija kirjoitti:
T. N23
Niinpä. Onneksi helmiäkin löytyy
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan normaalipainoinen. Kuvaan olin laittanut itseni nätiksi ja mielestäni onnistunut kuva, Kokovartalokuva vähän viistosta otettuna.
Jotenkin koin tuon kommentin että olisin joku paksu tantta tai kulahtanut maatalon emäntä? :D
Vai olenko vainoharhainen?
Tunnetuin Matami:
http://3.bp.blogspot.com/-j3BzJtP1oyM/UoO82nmStNI/AAAAAAAAE-k/GPXa_6lnL…
Ihan selvästi se negaa sua haluaa siis pukille. Jos haluat enemmän et anna.
No se riippuu äänensävystä yms. Ei voi sanoa, jos ei itse ole ollut kuulemassa. Voi olla kehu... tai sitten ei.
Jälleen yksi ketju joka on hyvä osoitus naisten hulluudesta.
Näyttäisin ovea. Tuollaista piilovittuilijaa en katsoisi hetkeäkään. Sanoo pahasti just sillälailla että voi sitten toisen pahastuessa kääntää muka leikinlaskuksi. Yksikään nainen ei tartte tuollaista elämäänsä, ei jatkoon.
Jos kutsut kaveriasi säädöksi niin tuskin sinuakaan sen kohteliaammin tarvitsee kutsua. Matami voi tarkoittaa monenlaista, pitäisi tuntea sanoja ennen kuin voi varmasti sanoa.
Eikö se parempaa kohteliaisuutta keksinyt? Taitaa olla joku kouluja käymätön urpå. Lemppaisin.
Matamista tulee mieleen ruma, läski keski-ikäinen akka.
oliko se alastonkuva, jonka otit, ap? veikkaan, että näytät aika valaalta.... matami on vain "hienovaraisempi" tapa sanoa se.
Mitä ihmettä, ei tuosta voi loukkaantua :D minusta ihan hauska heitto enkä miellä sitä ollenkaan negatiiviseksi ilmaukseksi.
Poikaystäväni hellittelee minua joskus kutsumalla Matamiksi. Ehkä olemme sitten vain outoja.
Olemme 25-vuotiaita, lääkisopiskelijoita. Molemmat hyvässä fyysisessä kunnossa. Tiedoksenne.
Taitaa apn paino olla ylipainon puolella
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut kaveriasi säädöksi niin tuskin sinuakaan sen kohteliaammin tarvitsee kutsua. Matami voi tarkoittaa monenlaista, pitäisi tuntea sanoja ennen kuin voi varmasti sanoa.
Säätö on kyllä ihan hyvä nimitys henkilöstä jota ei vaikkapa ole edes vielä tavannut eikä ole ollenkaan varma kehittyykö juttu seurusteluksi edes.
Ap voisi kommentoida miehen kuvaa vaikka "aika käpy". Sydänkäpystähän siinä vaan ajetaan takaa. Tai sitten vaan läppänä.
Kehuhan tuo on. Matami on vähän sama kuin emäntä. Ilman silmäniskua kyseessä taas olisi haukku. Aika matami. Silloin hän ehkä pitäisi sinua tuhtina maalaismummona. Nyt hän pitää sinua enemmänkin sellaisena terhakkaana ja mehukkaana emäntänä. Ei huono.
T. N23