Miehekäs parta

Jari

Aarghh! Onko niin, että naiset eivät tajua kunnon parran päälle?
Olen 5 kuukautta kasvattanut partaa ja tuntuu ettei saa ravintolasta naista ei sitten millään. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Ulkonäkö paranee ja on miehekäs oli. Parta ei nyt ihan etelämaalaisen tiheä musta parta ole, mutta vaalea ihan ok kuitenkin, poskilla vähän harvempaa. En haluaisi enää siloposkeksi kun näin tuntuu paljon luonnollisemmalta.

Viekö parta minulta kaiken kiinnostavuuden kun sinkkuna on kuitenkin lyhyiden suhteuden tarpeessa. Ennen oli ihan kohtullisesti baarissa onnea, mutta nyt ei.
Mitä naiset sanotte? Ilman seksiä en voi kuitenkaan olla.

Kommentit (5)

Vierailija

Pidäthän partasi kuitenkin siistinä? Vapaana rehottava epätasainen haiven harvaa naista kiinnostaa. Käy ajattamassa se ammattilaisella, niin hän osaa tehdä juuri sinun kasvoihisi sopivan muodon. Sen jälkeen sitä on helppo itse pitää mallissa. Äläkä unohda hiuksia, jos sulla sellaiset on. Niin ja toivottavasti partasi ei jatku alakerrassa.

Vierailija

Naiset kiinnostuvat ällistyttävän hyvin 5-6 mm sängestä. Olin yleensä aina parraton, kunnes tämän honasin. Aion elää loppuelämäni sänkileukana, jollei muoti pahasti tästä muutu.

Siis AP, trimmerikauppaan, mars mars!

Vierailija

Kyllä sänki saattaa mullakin olla joskus se ratkaiseva tekijä. Muuten semi ok:n näköinen mies, jolla sänki, niin tuplaa heti ulkonäölliset pisteensä. Kunnon parta toimii mun makuuni harvalla, mutta ei sekään ihan poissuljettua ole. 

Vierailija

Sänki on miehellä todella seksikäs. Se tuntuukin ihanalta;) Mielestäni sellainen pitkä ja harva naavaparta miehellä on ällöttävä, mutta kaipa sellaisestakin jotkut naiset tykkää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat