Kumpi teistä on feministisempi, sinä vai miehesi?
Kommentit (9)
Minä, vaikka osan feminismistäni olen "perinyt" edesmenneeltä anopiltani.
Mieheni itseasiassa. Hän on myös kommunisti.
Yksikään mies ei ole oikeasti feminismin kannattaja.
Muutama yliopiston runopoika saattaa niin satuilla päästäkseen naisten pöksyihin.
Mies on ärsyttävän feministi. Minä olen enemmän perinteisen 50-lukulaisen naiskuvan kannattaja.
Eli kumpi meistä kannattaa enemmän naisten oikeuksien puolustamista? No minä varmaankin.
Olemme about yhtä feministisiä. Kannatamme tasa-arvoa, mutta emme esim. kiistä biologisten sukupuolten olemassaoloa. Heitämme keskenämme myös sellaista läppää, joka suututtaisi monen itseään feministiksi kutsuvan. Jos puhutaan ylipäätään suvaitsevaisuudessa, minä olen suvaitsevaisempi. Mieheni suhtautuu on negatiivisemmin esim. romaneihin ja uskovaisiin.
Feminismi miehellä on edistyksellistä ja ihailtavaa. Naisella takapajuista. Vähän samaa jos mies on inttihullu vaikka siitä on jo vuosia aikaa. Sen sijaan jos nainen on isänmaallinen ja aikaansaava erätaitoinen, pidetään sitä puolestaan hienona.
Ehkä mieheni, riippuu siitä miten Ap määrittelee feminismin. Minä pidän miehiä sympaattisempina kuin naisia, mieheni ajattelee päinvastoin.
Kumpikaan ei kannata feminismiä. Kannatamme aitoa tasa-arvoa jota feminismi ei ole.