Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teistä on feministisempi, sinä vai miehesi?

Vierailija
14.11.2015 |

Perustele.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei kannata feminismiä. Kannatamme aitoa tasa-arvoa jota feminismi ei ole. 

Vierailija
2/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vaikka osan feminismistäni olen "perinyt" edesmenneeltä anopiltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni itseasiassa. Hän on myös kommunisti.

Vierailija
4/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole oikeasti feminismin kannattaja.

Muutama yliopiston runopoika saattaa niin satuilla päästäkseen naisten pöksyihin.

Vierailija
5/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ärsyttävän feministi. Minä olen enemmän perinteisen 50-lukulaisen naiskuvan kannattaja.

Vierailija
6/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kumpi meistä kannattaa enemmän naisten oikeuksien puolustamista? No minä varmaankin.

Vierailija
7/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme about yhtä feministisiä. Kannatamme tasa-arvoa, mutta emme esim. kiistä biologisten sukupuolten olemassaoloa. Heitämme keskenämme myös sellaista läppää, joka suututtaisi monen itseään feministiksi kutsuvan. Jos puhutaan ylipäätään suvaitsevaisuudessa, minä olen suvaitsevaisempi. Mieheni suhtautuu on negatiivisemmin esim. romaneihin ja uskovaisiin.

Vierailija
8/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi miehellä on edistyksellistä ja ihailtavaa. Naisella takapajuista. Vähän samaa jos mies on inttihullu vaikka siitä on jo vuosia aikaa. Sen sijaan jos nainen on isänmaallinen ja aikaansaava erätaitoinen, pidetään sitä puolestaan hienona.

Vierailija
9/9 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieheni, riippuu siitä miten Ap määrittelee feminismin. Minä pidän miehiä sympaattisempina kuin naisia, mieheni ajattelee päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän