Mitä ajattelisit, jos huomenna aamulla painaisit viisi kiloa enemmän kuin normaalisti?

Vierailija

kun menisit vaa'alle...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Järkyttyisin D:

Sitten rupeisin miettimään, että todellako ne eiliset juhlatarjottavat näin pompsahti esiin yhden yön aikana... :-D

Vierailija

Todellakin järkyttyisin.
Kävisin ensin ostamassa uuden vaa'an ja mikäli se näyttäisi samaa, aloittaisin päivittäiset punnitukset ja painonpudotuksen. Mutta jos tuo 5 kg tulisi vaikka 3 vuoden aikana niin en tiedä missä vaiheessa ryhtyisin tekemään jotain. Todennäköisesti siinä vaiheessa kun paino ylittäisi 60 kg, on mulle "se raja jonka yli ei mennä" raskaudet/pikkuvauva-ajat poislukien.

Vierailija

Ajattelisin että kylläpä taas turvottaa, ei ois kannattanut syödä eilen niin paljon suolaista

t.kilpparin vajaatoimintaa sairastava

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todellakin järkyttyisin.
Kävisin ensin ostamassa uuden vaa'an ja mikäli se näyttäisi samaa, aloittaisin päivittäiset punnitukset ja painonpudotuksen. Mutta jos tuo 5 kg tulisi vaikka 3 vuoden aikana niin en tiedä missä vaiheessa ryhtyisin tekemään jotain. Todennäköisesti siinä vaiheessa kun paino ylittäisi 60 kg, on mulle "se raja jonka yli ei mennä" raskaudet/pikkuvauva-ajat poislukien.

Kuinka pitkä olet? Kysyn kun kiinnostaa tietää missä muiden raja menee. Vielä vuosi sitten se oli 58kg mutta kun kävin puntarilla ja lukema oli juuri tuo, siirtyi se 60kg. Nytkin tunnen itseni pulleaksi. 

Vierailija

Hakeutuisin lääkärin vastaanotolle, kuten minua on ohjeistettu. Sairastan sydämen vajaatoimintaa ja sen pahetessa voi noin todellakin käydä.

karski

Paino heittelee kyllä kilosta pariin, tai enemmänkin aamusta iltaan normaalilla ihmisellä. En ajattelisi yhtään mitään.

Myös mittanauhalla erot voivat olla melko suuria joskus, olen mitannut itsellä pahimmilaan 5cm eron kahden päivän sisällä. Joskus turvottaa jos kaljottelee ja herkuttelee muttei se yksi päivä lihota jos pidemmällä tähtäimellä katsotaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin järkyttyisin.

Kuinka pitkä olet? Kysyn kun kiinnostaa tietää missä muiden raja menee. Vielä vuosi sitten se oli 58kg mutta kun kävin puntarilla ja lukema oli juuri tuo, siirtyi se 60kg. Nytkin tunnen itseni pulleaksi. 

Olen 165 cm. Entäs sinä? Mäkin painan tällä hetkellä 58 kg, oma ihannepainoni olisi n. 55 kg mutta liha on heikko... toisaalta 56-58 kg on ollut mun aikuisiän vakiopaino joka pysyy helposti, alempi vaatisi jo tietoista ponnistelua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat