Mitä ajattelisit, jos huomenna aamulla painaisit viisi kiloa enemmän kuin normaalisti?
Kommentit (22)
Järkyttyisin D:
Sitten rupeisin miettimään, että todellako ne eiliset juhlatarjottavat näin pompsahti esiin yhden yön aikana... :-D
Huoletuisin todella onko yhtäkkiä puhjennut sydämen tai munuaisten vajaatoiminta ja mikä on sen syy.
Todellakin järkyttyisin.
Kävisin ensin ostamassa uuden vaa'an ja mikäli se näyttäisi samaa, aloittaisin päivittäiset punnitukset ja painonpudotuksen. Mutta jos tuo 5 kg tulisi vaikka 3 vuoden aikana niin en tiedä missä vaiheessa ryhtyisin tekemään jotain. Todennäköisesti siinä vaiheessa kun paino ylittäisi 60 kg, on mulle "se raja jonka yli ei mennä" raskaudet/pikkuvauva-ajat poislukien.
Kysyisin mieheltä, että kauanko olen ollut tajuton...
Ajattelisin että kylläpä taas turvottaa, ei ois kannattanut syödä eilen niin paljon suolaista
t.kilpparin vajaatoimintaa sairastava
Vierailija kirjoitti:
Todellakin järkyttyisin.
Kävisin ensin ostamassa uuden vaa'an ja mikäli se näyttäisi samaa, aloittaisin päivittäiset punnitukset ja painonpudotuksen. Mutta jos tuo 5 kg tulisi vaikka 3 vuoden aikana niin en tiedä missä vaiheessa ryhtyisin tekemään jotain. Todennäköisesti siinä vaiheessa kun paino ylittäisi 60 kg, on mulle "se raja jonka yli ei mennä" raskaudet/pikkuvauva-ajat poislukien.
Kuinka pitkä olet? Kysyn kun kiinnostaa tietää missä muiden raja menee. Vielä vuosi sitten se oli 58kg mutta kun kävin puntarilla ja lukema oli juuri tuo, siirtyi se 60kg. Nytkin tunnen itseni pulleaksi.
Miettisin ekana, että mitkä vaatteet laittasin päälle. Yhdetkään nykyiset farkut ja housut ei mahtuisi.
Hakeutuisin lääkärin vastaanotolle, kuten minua on ohjeistettu. Sairastan sydämen vajaatoimintaa ja sen pahetessa voi noin todellakin käydä.
Paino heittelee kyllä kilosta pariin, tai enemmänkin aamusta iltaan normaalilla ihmisellä. En ajattelisi yhtään mitään.
Myös mittanauhalla erot voivat olla melko suuria joskus, olen mitannut itsellä pahimmilaan 5cm eron kahden päivän sisällä. Joskus turvottaa jos kaljottelee ja herkuttelee muttei se yksi päivä lihota jos pidemmällä tähtäimellä katsotaan.
Järkyttyisin ja ajattelisin että miten raskaanakaan voisi lihoa näin paljoa yössä.. Johonkin varmaan pitäis soittaakkin sitten
Ei se paljoa tässä painossa hetkauttaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin järkyttyisin.
Kävisin ensin ostamassa uuden vaa'an ja mikäli se näyttäisi samaa, aloittaisin päivittäiset punnitukset ja painonpudotuksen. Mutta jos tuo 5 kg tulisi vaikka 3 vuoden aikana niin en tiedä missä vaiheessa ryhtyisin tekemään jotain. Todennäköisesti siinä vaiheessa kun paino ylittäisi 60 kg, on mulle "se raja jonka yli ei mennä" raskaudet/pikkuvauva-ajat poislukien.Kuinka pitkä olet? Kysyn kun kiinnostaa tietää missä muiden raja menee. Vielä vuosi sitten se oli 58kg mutta kun kävin puntarilla ja lukema oli juuri tuo, siirtyi se 60kg. Nytkin tunnen itseni pulleaksi.
Olen 165 cm. Entäs sinä? Mäkin painan tällä hetkellä 58 kg, oma ihannepainoni olisi n. 55 kg mutta liha on heikko... toisaalta 56-58 kg on ollut mun aikuisiän vakiopaino joka pysyy helposti, alempi vaatisi jo tietoista ponnistelua.
Ajattelisin, että jaaha, vaaka on hajonnut.
"Minnehän laitoin ummetuslääkkeen?"
Aattelisin että hyvä, parin päivän päästä siis alkaa menkat, enkä ole paksuna.
JÄrkyttyisin pahasti, syömisistä toi ei ainakaan johtuisi. Olisi varmaan nestettä -tai vaaka hajonnut.
Ja pitäisin heti kevennyspäivän, huomenna olisi jo lähes kilo pois. Toinen kevennyspäivä sitten parin päivän kuluttua. Luultavasti parissa viikossa poissa
Järkyttyisin syvästi. Kestäisi noin kaksi vuotta saada ne pois. Kilpparini toimii vajaalla ja siihen on lääkitys.
Olen kerran yhden viikonlopun aikana saanut kolme kiloa painoa lisää ja niiden pois saantiin meni seitsemän kuukautta. Todellakin nykyään katson ruokavalioni tarkkaan.
Oma painorajani on 65 kg ja olen 170 cm. Ikää 45+
Säikähtäisin aika pahasti. Lääkäriaikaa varmaankin varaisin.