Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vahinkolapsi yhden yön seksistä, pitäisinkö yhteyttä?

Vierailija

En todellakaan halunnut lasta ja lapsen äiti on osoittautunut aika pahaksi kusipääksi. Tunteet lasta kohtaan samat kuin olisin spermapankkiin antanut satsit ja siitä olisi syntynyt lapsi. Silloin tosin lapsen äiti olisi todennäköisesti asiallinen ja siten lasta kohtaan olisi myönteinen asenne, jos mun elämään jotenkin liittyisi.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Opetelkaa ihmiset hyvät käyttämään sitä ehkäisyä. Jos ette ole valmiita saamaan lapsia (=tarpeeksi aikuisia pitämään huolta jälkikasvusta), pitäkää ne housut jalassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa ihmiset hyvät käyttämään sitä ehkäisyä. Jos ette ole valmiita saamaan lapsia (=tarpeeksi aikuisia pitämään huolta jälkikasvusta), pitäkää ne housut jalassa.

Ehkäisyä tulee käyttää jos ei lasta haluta, mutta jos vahinko tapahtuu on myös abortti vastuun kantamista.

Vierailija

Jos et halua minkäänlaista suhdetta lapseen niin parempi oll pitämättä yhteyttä. Onko lapsi jo syntynyt? Älä ainakaan tunnusta isyyttä niin et joudu sitten maksuvelvolliseksi.

Onhan se lapsi voinut saada alkunsa vaikka ehkäsyä olisikin käytetty ja voihan se olla mahdollista että lapsen äiti on halunnut lapset, mutta jos äiti haluaa hänet pitää niin hoitakoon vastuunsa sitten itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyä tulee käyttää jos ei lasta haluta, mutta jos vahinko tapahtuu on myös abortti vastuun kantamista.

Abortoi oma spermasi sieltä kasseista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tästä vahinkoasiasta voi keskustella jo etukäteen niin ei tule pettymyksiä. Joku mies kertoi kysyvänsä aina aborttikantaa ennen seksiä ja jos kumppani epäröi siirtyy seuraavaan. Tässä esimerkkiä muillekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos et halua minkäänlaista suhdetta lapseen niin parempi oll pitämättä yhteyttä. Onko lapsi jo syntynyt? Älä ainakaan tunnusta isyyttä niin et joudu sitten maksuvelvolliseksi.

Onhan se lapsi voinut saada alkunsa vaikka ehkäsyä olisikin käytetty ja voihan se olla mahdollista että lapsen äiti on halunnut lapset, mutta jos äiti haluaa hänet pitää niin hoitakoon vastuunsa sitten itse.

Repesin :D

Nalkkiin jääneet miehet täällä antaa toisilleen vinkkejä :D

Ei siitä isyydestä ja elatusvelvollisuudesta nyt ihan noin helposti pääse eroon. Kunnan lastenvalvoja lähettää äidille kirjeen ja isyys selvitetään jos nainen haluaa. Eli mahdolliset isäkandit talutetaan verikokeisiin vaikka poliisin saattamina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei siitä isyydestä ja elatusvelvollisuudesta nyt ihan noin helposti pääse eroon. Kunnan lastenvalvoja lähettää äidille kirjeen ja isyys selvitetään jos nainen haluaa. Eli mahdolliset isäkandit talutetaan verikokeisiin vaikka poliisin saattamina.

Arvasin, että joku luulee mieheksi :D Olen nainen ja itse raskaana ja olen sitä mieltä, että koska lapsi kasvaa äidin sisällä niin äidillä on suurin vastuu lapsesta. On turha alkaa itkeä miehen jos tämä ei halua lasta ja kun kyseessä on yhden yön juttu. Ei kannata jakaa persettä ympäriinsä jos ei ole valmis kantamaan vastuuta mahdollisesti YKSIN. 

Vierailija

Joko pidät säännöllisesti yhteyttä tai sitten et ollenkaan. Jotain siltä väliltä on lapsen kannalta yleensä se huonoin vaihtoehto.

Elatusvelvollisuudesta et pääse luistamaan kuitenkaan, mikäli lapsen äiti haluaa lapselleen isän edes paperille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku luulee mieheksi :D Olen nainen ja itse raskaana ja olen sitä mieltä, että koska lapsi kasvaa äidin sisällä niin äidillä on suurin vastuu lapsesta. On turha alkaa itkeä miehen jos tämä ei halua lasta ja kun kyseessä on yhden yön juttu. Ei kannata jakaa persettä ympäriinsä jos ei ole valmis kantamaan vastuuta mahdollisesti YKSIN. 

Nannako se siellä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tästä vahinkoasiasta voi keskustella jo etukäteen niin ei tule pettymyksiä. Joku mies kertoi kysyvänsä aina aborttikantaa ennen seksiä ja jos kumppani epäröi siirtyy seuraavaan. Tässä esimerkkiä muillekin.

Sillä saa hyvin naisen himokkaaksi kun kysyy, että jos kortsu repee, niin käytkö sairaalassa, vai lähenkö tästä himaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat