Vahinkolapsi yhden yön seksistä, pitäisinkö yhteyttä?
En todellakaan halunnut lasta ja lapsen äiti on osoittautunut aika pahaksi kusipääksi. Tunteet lasta kohtaan samat kuin olisin spermapankkiin antanut satsit ja siitä olisi syntynyt lapsi. Silloin tosin lapsen äiti olisi todennäköisesti asiallinen ja siten lasta kohtaan olisi myönteinen asenne, jos mun elämään jotenkin liittyisi.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joku edes pitää lapsen YHDEN YÖN JUTUSTA?? No mutta kun nainen niin päätti, niin ei taida auttaa muu kuin hyväksyä lapsi ja toivottavasti olla myös mukana elämässä. No okei lapsen pitämisen yhden yön jutusta ymmärrän, jos ikää alkaa olla jo 30+ ja biologinen kello huutaa
Vaikka se sinulle on piece of cake, niin kaikki ei kykene tappamaan lastaan.
Ei tarvitse pitää yhteyttä lapseensa, muttei myöskään tarvitse kutsua itseään mieheksi.
Suomessa sikiöllä ei ole oikeuksia ennen tämän syntymää joten abortti ei ole murha. Sikiö ei ole vielä lapsi joka voi kuolla kohtuun ihan koska vain ja myös synnytyksessä. Onko keskenmeno sitten sikiön itsemurha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä edelleen: Mies, jos et tahdo isäksi, pidä muna housuissa tai laita siihen kondomi. Nainen: Käytä lukemattomia ehkäisyvälineitä, joita naisille on tarjolla.
Molemmat: Raskaana? 50% oli naisen vika. 50% miehen.
jos nainen valehtelee käyttävänsä esim pillereitä niin ei ole miehen vastuulla.
Voi rakas! Kyllä se vain on. Mies panee paljaalla ja tekee sen oman valintansa sillä hetkellä. Eli mahdollisuuden siittää lapsi. Ei siitä vastuusta pääse eroon.
Käypä vaikka tupakalla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä edelleen: Mies, jos et tahdo isäksi, pidä muna housuissa tai laita siihen kondomi. Nainen: Käytä lukemattomia ehkäisyvälineitä, joita naisille on tarjolla.
Ihan perus juttuja.. Kondoomia nyt yleensäkkin kannattaisi käyttää vaikka söiskin pillereitä kun ei ne pillerit tauteja ehkäse.. Ja kaikki tietää et pillerit ja kapselit yms voi myös pettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas! Kyllä se vain on. Mies panee paljaalla ja tekee sen oman valintansa sillä hetkellä. Eli mahdollisuuden siittää lapsi. Ei siitä vastuusta pääse eroon.
Ei mies tossa tilanteessa tiedä "panevansa paljaalla" ja tätä tapahtuu yllättävän paljon suhteissa. ihan hirveää, ettei naisiin voi luottaa! ja sit jos mies haluaisi käyttää vielä kondomia pillereidn lisäksi niin nainen suuttuisi ihan varmasti.
Naisen kropasta kyse joten jos nainen ei halua lasta yksin niin huolehtikoon ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua minkäänlaista suhdetta lapseen niin parempi oll pitämättä yhteyttä. Onko lapsi jo syntynyt? Älä ainakaan tunnusta isyyttä niin et joudu sitten maksuvelvolliseksi.
Onhan se lapsi voinut saada alkunsa vaikka ehkäsyä olisikin käytetty ja voihan se olla mahdollista että lapsen äiti on halunnut lapset, mutta jos äiti haluaa hänet pitää niin hoitakoon vastuunsa sitten itse.
Repesin :D
Nalkkiin jääneet miehet täällä antaa toisilleen vinkkejä :D
Ei siitä isyydestä ja elatusvelvollisuudesta nyt ihan noin helposti pääse eroon. Kunnan lastenvalvoja lähettää äidille kirjeen ja isyys selvitetään jos nainen haluaa. Eli mahdolliset isäkandit talutetaan verikokeisiin vaikka poliisin saattamina.
Arvasin, että joku luulee mieheksi :D Olen nainen ja itse raskaana ja olen sitä mieltä, että koska lapsi kasvaa äidin sisällä niin äidillä on suurin vastuu lapsesta. On turha alkaa itkeä miehen jos tämä ei halua lasta ja kun kyseessä on yhden yön juttu. Ei kannata jakaa persettä ympäriinsä jos ei ole valmis kantamaan vastuuta mahdollisesti YKSIN.
Oot sääkin yks saatanan tyhmä ämmä. Jaa, että miehillä ei tarvi olla minkäänlaista vastuuta asiasta? Tiedätkö, että se lapsi syntyy kun MIES- ja NAIS- solu yhtyyy. Eli molemmilla on jotain tekemistä asian kanssa, tajuutko, wt??? Mutta tollanen horo (joka on raskaana) ei luultavasti ymmärrä tätä asiaa ennen kuin 9. kerralla. Hups, kun tuli taas jaettua persettä kännissä. Oho. Onnea yh-elämääsi.
että täällä on säälittäviä ihmisiä :D mielestäni miehellä ei tarvitse olla vastuuta lapsen elättämisestä jos hän ei ole lasta halunnut. voidaan katsoa, että monta naista täällä yksinhuoltajina kun jättävät ehkäisyn salaa pois ja olettavat, että miehet pysyvät rinnalla no matter what. ja olen samaa mieltä, ei kannata jakaa persettä jos ei ole valmis kantamaan vastuuta yksin :)
Voi luoja, vedä se pää pois perseestäs. Aiheeseen liittyvät lait on säädetty syystä ja LAPSEN parasta ajatellen, ei miehen tai naisen. Että jotkut onkin yksinkertaisia. Jos ei halua kantaa vastuuta ei pidä ottaa riskiä, ts. housut pysyy jalassa se on ainoa varma tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua minkäänlaista suhdetta lapseen niin parempi oll pitämättä yhteyttä. Onko lapsi jo syntynyt? Älä ainakaan tunnusta isyyttä niin et joudu sitten maksuvelvolliseksi.
Onhan se lapsi voinut saada alkunsa vaikka ehkäsyä olisikin käytetty ja voihan se olla mahdollista että lapsen äiti on halunnut lapset, mutta jos äiti haluaa hänet pitää niin hoitakoon vastuunsa sitten itse.
Ei siitä isyydestä ja elatusvelvollisuudesta nyt ihan noin helposti pääse eroon. Kunnan lastenvalvoja lähettää äidille kirjeen ja isyys selvitetään jos nainen haluaa. Eli mahdolliset isäkandit talutetaan verikokeisiin vaikka poliisin saattamina.
Arvasin, että joku luulee mieheksi :D Olen nainen ja itse raskaana ja olen sitä mieltä, että koska lapsi kasvaa äidin sisällä niin äidillä on suurin vastuu lapsesta. On turha alkaa itkeä miehen jos tämä ei halua lasta ja kun kyseessä on yhden yön juttu. Ei kannata jakaa persettä ympäriinsä jos ei ole valmis kantamaan vastuuta mahdollisesti YKSIN.
Oot sääkin yks saatanan tyhmä ämmä. Jaa, että miehillä ei tarvi olla minkäänlaista vastuuta asiasta? Tiedätkö, että se lapsi syntyy kun MIES- ja NAIS- solu yhtyyy. Eli molemmilla on jotain tekemistä asian kanssa, tajuutko, wt??? Mutta tollanen horo (joka on raskaana) ei luultavasti ymmärrä tätä asiaa ennen kuin 9. kerralla. Hups, kun tuli taas jaettua persettä kännissä. Oho. Onnea yh-elämääsi.
että täällä on säälittäviä ihmisiä :D mielestäni miehellä ei tarvitse olla vastuuta lapsen elättämisestä jos hän ei ole lasta halunnut. voidaan katsoa, että monta naista täällä yksinhuoltajina kun jättävät ehkäisyn salaa pois ja olettavat, että miehet pysyvät rinnalla no matter what. ja olen samaa mieltä, ei kannata jakaa persettä jos ei ole valmis kantamaan vastuuta yksin :)
Voi luoja, vedä se pää pois perseestäs. Aiheeseen liittyvät lait on säädetty syystä ja LAPSEN parasta ajatellen, ei miehen tai naisen. Että jotkut onkin yksinkertaisia. Jos ei halua kantaa vastuuta ei pidä ottaa riskiä, ts. housut pysyy jalassa se on ainoa varma tapa.
ja sinusta on lapselle on parasta kun hän tietää kuka hänen isä on ja tietää, että isä ei rakasta eikä halua olla missään tekemisissä? yksi rakastava vanhempi on parempi kuin kaksi joista toinen ei halua lasta.
Kiitos vaan tästä rakentavasta riitelystä. Peruskysymys on, että kuuluisinko lapsen elämään. Elarit maksan joo, aika pienet kun se vittupää tienaa aika hyvin ja joo, tahallaan hankkiutu raskaaksi, sanoi että menkat loppu just, vaikka oli ovulaatio päällä. Tämän on myöntänyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies tossa tilanteessa tiedä "panevansa paljaalla" ja tätä tapahtuu yllättävän paljon suhteissa. ihan hirveää, ettei naisiin voi luottaa! ja sit jos mies haluaisi käyttää vielä kondomia pillereidn lisäksi niin nainen suuttuisi ihan varmasti.
Naisen kropasta kyse joten jos nainen ei halua lasta yksin niin huolehtikoon ehkäisystä.
Kyllä mies tietää panevansa paljaalla kun kerran kondomia ei ole välissä "ahdistamassa". Mies voi runkata käteensä ja pyyhkiä siemenet paperiin. Miehellähän se suurempi äly on, kuten mies 29 täällä palstalla julistaa.
Ajattelisin asiaa lapsen kannalta. Syytön se pieni on. Jos koet että äiti ei ole se porukan terävin kaveri, voisi yksi fiksu, säännöllisesti edes jotain yhteyttä pitävä isä olla paikallaan.
lapswn kiintymys on jotain todella valtavaa. Sitten vanhana pappana saatat kiittää itseäsi, kun sinulla on tästä huonosta alkuasetelmasta huolimatta ollut yhteys lapseesi.
Jos oikein pahaa tekee ajatus yhteydenpidosta lapseen niin älä siinä tapauksessa pidä. Kuten joku aiemmin sanoi: lapsen elämässä tuliai olla joko aika vahvasti tai sitten ei ollenkaan. Se joku silrä väliltä oleva ratkaisu on kaikkein huonoin.
Ihan pienen lapsen kanssa se äiti on varmaan hyvin pitkälti läsnä tapaamisissa, mutta jo 6-vuotias on kyllä vänkä, aika itsenäine tapaus.
Toivottavasti äidillä löytyisi sen verran älyä, että antaisi hyvällä myös lapsen isälle tilaa olla lapsen toinen vanhempi.
Toivottavasti nainen va<atii sinut vastuuseen elareiden muodossa ainakin. Olet myös miehenä vastuussa, kondomin muodossa. Turha syyttää naista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan tästä rakentavasta riitelystä. Peruskysymys on, että kuuluisinko lapsen elämään. Elarit maksan joo, aika pienet kun se vittupää tienaa aika hyvin ja joo, tahallaan hankkiutu raskaaksi, sanoi että menkat loppu just, vaikka oli ovulaatio päällä. Tämän on myöntänyt.
AP
No panit häntä kuitenkin?
Kuten joku jo sanoikin, lapsi on aina syytön syntymäänsä, se pitäisi tässä katkeruudessa muistaa. Ole rehti ja kanna vastuusi siitä panosta eli ole lapsen elämässä. Hän tulee kaipaamaan isäänsä.
Minulle isä oli todella tärkeä, ja hän kuoli kun olin lapsi. Pikkuveljeni jäi 2-vuotiaaksi, eikä edes muista isää.
Siksi: ole isä lapsellesi. Hän kuitenkin jossain vaiheessa elämää saa tietoonsa, että olet hänen biologinen isänsä. Mitä vastaat hänelle, kun hän on 28 vee ja seisoo ovesi takana (jos se on ensimmäinen tapaamisenne?).
Ja se ei ole lapsen syy, että sinä ja ko. nainen saitte hänet aikaan. Siksi sinulla on vastuuta lapsesta - sinun tekosi sai hänet tähän maailmaan.
Eihän sinun lapsen äidistä tarvitse pitää, edes tykätä; riittää kun käyttäydyt hyvin.
Eli kuten jo vastasin: please, kuulu. Lapsen takia - koska lapsen näkökulmasta kuulut kuitenkin, hän on puoleksi sinusta. Vaikka et usein tapaisikaan, niin on niin monia tapoja pitää yhtyettä ja kertoa monin tavoin, että hän on tärkeä sinulle (sinun lapsesi). Eikä se ole rahan asia - se on läsnäolemisen asia (siten, että lapsi tietää, että hän on sinun lapsesi, sinulle siis tärkeä, vaikka ette usein tapaisikaan kasvotusten).
Isät on tärkeitä. Minä niin toivon, että olisin saanut tuntea omani aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halunnut lasta ja lapsen äiti on osoittautunut aika pahaksi kusipääksi. Tunteet lasta kohtaan samat kuin olisin spermapankkiin antanut satsit ja siitä olisi syntynyt lapsi. Silloin tosin lapsen äiti olisi todennäköisesti asiallinen ja siten lasta kohtaan olisi myönteinen asenne, jos mun elämään jotenkin liittyisi.
h
Jos yhteydenpito vain onnistuu(mainitsit että lapsen äiti on kusipää,mutta et sitä miten asia ilmenee),pidä ihmeessä yhteyttä.Onhan se lapselle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuathan sä, että abortti ei oo mikään läpihuutojuttu? Pahimmassa tapauksessa ei sen vuoksi enää raskaudu.
Kyllä vastuu on molempien. Aina on se pienen pieni riski, vaikka ehkäisyä käyttäisikin, että onkin se pieni prosentti, jonka ehkäisy pettää. Eli sitten kannattaa pidättäytyä seksistä kokonaan, jos ei pysty ottamaan vastuuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuathan sä, että abortti ei oo mikään läpihuutojuttu? Pahimmassa tapauksessa ei sen vuoksi enää raskaudu.
Kyllä vastuu on molempien. Aina on se pienen pieni riski, vaikka ehkäisyä käyttäisikin, että onkin se pieni prosentti, jonka ehkäisy pettää. Eli sitten kannattaa pidättäytyä seksistä kokonaan, jos ei pysty ottamaan vastuuta!
Niin, jos nainen ei pysty kantamaan vastuuta yksin niin ei kannata harrastaa irtosuhteita
Oot sääkin yks saatanan tyhmä ämmä. Jaa, että miehillä ei tarvi olla minkäänlaista vastuuta asiasta? Tiedätkö, että se lapsi syntyy kun MIES- ja NAIS- solu yhtyyy. Eli molemmilla on jotain tekemistä asian kanssa, tajuutko, wt??? Mutta tollanen horo (joka on raskaana) ei luultavasti ymmärrä tätä asiaa ennen kuin 9. kerralla. Hups, kun tuli taas jaettua persettä kännissä. Oho. Onnea yh-elämääsi.[/quote]
Itse olet varsin fiksun oloinen..MIES ja NAIS solu..ei prkl :D
Ajatteleekohan naiset koskaan, minkälainen riski on, kun lapsen saa tuntemattoman kanssa? Et tiedä toisesta mitään, toinen voi vaikka kantaa jotain vaarallista, perinnöllistä sairautta. Minusta se on aika hurjaa. Ja sitten vielä se itsekkyys: lapsi tarvitsee myös isän.