Nainen, montako miestä on sanonut sinua kauniiksi?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Monet, mutta ei siitä kannata ylpistyä, pimperoa vailla ne vaan on.
Ai että miten osaatkin olla katkera :D
No näin ihan päin naamaa muutama vastaan tullut känniläinen, sekä mieheni. Muutama nainenkin kehunut kauniiksi.
Useimmat kehut on kyllä tullut ihan kiertotietä, niin, että joku on sanonut jollekin tutulle, tyyliin jotain, et on se kyllä kaunis tms. Varmaan miehiä n.20 ja naisia n.5. en nyt tarkkaan muista kuitenkaan.
En tosiaan tiedä olenko kaunis vai en. Useimmiten en ajattele asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kymmenen varmaan. Alle 3-kymppisenä tuskin ikinä, nyt neljää kymppiä hipoessa useammin, tällä viikolla viimeksi. Eikä edes iskumielessä.
No se on nykyisin normaalimpaa kehua toisia. Meidän nuoruudessa nuo ylenpalttiset kehuskelut ei ollut samanlaista arkipäivää, kuin nykyisin, kun kaikki on niin ihguu.
En ole koskaan laskenut, eikä sillä ole ollut koskaan minulle mitään merkitystä.
Huomataan sekin tosiasia, että vain hyvin harvat suomalaismiehet kertovat ihan rehellisesti ja vilpittömästi ilman mitään katalia taka-ajatuksia naiselle, että tämä on hänen mielestään kaunis.
1. Entinen aviomieheni. Muita kehuja kuullut kyllä ja nyt kun asiaa mietin, niin tässä asiassa kaikki miehet ovatkin olleet melko rehellisiä sitten :) Pisteet miehille! ...Ja niitä on kyllä riittänyt ;)
Olen persoonallinen, hyvännäköinen nainen, mutta kaunista minusta ei kyllä saa kuin ruusunpunaistenlasien läpi :D
En oo pysynyt laskuissa mutta nuorena sinkkuna se oli arkipäivää. nyt 36 vuotiaana vaimona ja 4 lapsen äiti-ihmisenä kuulen harvemmin varsinkaan uppo-oudoilta, oma mieheni sen sijaan kehuu monta kertaa viikossa. Onhan se kivaa kuulla mutta itsetunto rakentuu kyllä aivan muista asioista.
Saan kehuja enimmäkseen naisilta, miehistä kauniiksi on kehunut 2. Toisen niistä kanssa olen naimisissa ja toinen kehuja oli vastaantullut tuntematon. Miehet enimmäkseen tuntuvat pelkäävän minua, vaikka olen luonteeltani aika hiljainen ja kiltti. Joten älä ap murehdi, miesten kehujen määrä ei taida merkitä oikeasti mitään.
Aika monet, jopa kadulla kulkiessani aivan vieraat miehet. Olin kai viehättävä nuorena. Mutta tosiaan, ei minullekaan siitä kauneudesta mitään hyötyä ollut.
No nimenomaan adjektiivilla "kaunis" varmaan joku satakunta. Näistä puolet iloisia nousuhumalaisia neropatteja, joiden silmissä siinä vaiheessa iltaa maneettikin näytti upealta. Olin siis useita vuosia yökerhossa baarimesuna :D
Loput oon kuullut sitten baarissa (itse vapaalla), kadulla, kioskilla, miespuolisilta kavereita, poikaystäviltä, linja-autoasemalla jne.
Ihananinta mitä mulle on ikinä sanottu, oli edellisenä päivänä tavatun miehen kommentti "Sä oot oikeasti luonnonkaunis", kun istuin krapuloissani ilman meikkiä, koruja, korkokenkiä tai muutakaan ulkonäköä muokkaavaa kahvilla. Sen otin jo suurena kohteliaisuutena :)
Olen 34-vuotias
* prkl manaatti, eikä maneetti. Arvaatteko hiusteni värin jo? :D
Ei kukaan, ei koskaan. Ei edes oma aviomies, hänen mielestään olen söpö.
En nyt laske sitä yhtä naimisissa ollutta ääliötä, joka toisteli: "Olet kyllä kaunis nainen, mutta..." Ilmeisesti se oli hänen iskurepliikkinsä kaikille naisille ja tarkoitus olisi ollut saada nainen kysymään: "Mutta mitä?" (En kysynyt.)