Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, montako miestä on sanonut sinua kauniiksi?

Vierailija
14.11.2015 |

Minua vain yksi. :(

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pari sataa miestä on kehunut ulkonäköäni. En muista moniko on sanonut juuri kaunis. Yksi ainoa mies on sanonut, että ulkonäköni ei nappaa. Olen hänen kanssaan naimisissa xD Viimeiset viisi vuotta on aloittanut jokaisen päivän sanoin "oot kaikkein kaunein ja rakastan sua yli kaiken". Joo, joo, uskotaan vähemmälläkin. Tainnut hormonit sekoittaa sen pään.

N32v

Vierailija
42/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lähemmäs sata.

Onko nuo kaikki sanoneet irl vai somessa, kun noin moni on sanonut kauniiksi?

Irl tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa seksin toivossa noin  kymmenen. Kahteen vuoteen ei yksikään, enää edes baarissa. Olen 24 v.

Vierailija
44/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenet miehet ovat kehuneet, mutta tuo on täysin merkityksetöntä. Jos kyseessä olisi kymmenet naiset, saattaisin jopa ajatella olevani kaunis. Naisilla on yleisesti parempi estetiikan taju ja maku naiskauneuden suhteen. Mies nyt kehuu mitä tahansa tissityrkkyä tai butterfacea pillun toivossa.

Auts... olen aika klassinen butterface, eikä siltikään ole kukaan sanonut kauniiksi :D Mitäköhän tämä kertoo minusta. Ei varmaan mitään imartelevaa ainakaan.

Eikun joo, anteeksi, kerran joku arabi taisi kadulla jotain sensuuntaista sanoa. Huoh.

Vierailija
45/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva. Olen kuulemma pelottava ja vaikeasti lähestyttävä. No oma mies kyllä kehuu päivittäin kauniiksi ja se onkin ainoa jonka mielipiteellä on oikeasti merkitystä. Riittää että olen hänen mielestä kaunis, en tarvitse muiden miesten kommentteja ulkonäöstäni.

Vierailija
46/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yksikään. Kauneinta jota minulle on sanottu oli erään miehen sanonta  toisilla treffeillä "ei minun edellinenkään tyttöystäväni ollut kaunis". Koska olen pikkumainen, ei tullut kolmansia treffejä :)

Vierailija
47/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei yksikään. Kauneinta jota minulle on sanottu oli erään miehen sanonta  toisilla treffeillä "ei minun edellinenkään tyttöystäväni ollut kaunis". Koska olen pikkumainen, ei tullut kolmansia treffejä :)

Mahtava huumorintaju sulla on ainakin :D

Vierailija
48/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie katton kieroon miestä, joka sanoo minua kauniiksi. Heti herää ajatus että sill on jotain mielessä ja venkoilee.  Jos se sanois ett mennää sänkyy, uskoisin. Mut mitä tollaisist valehtelijoist.

Vierailija
49/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kateellinen siitä, että jotain on kehuttu kauniiksi. Varsinkin nää baarissa kehujat voi ihan jättää laskusta, niillä on taka-ajatukset taustalla ja kännissä kaikki näyttää niiden silmissä kauniilta. Samoin tämä somen kehumisilmiö on ihan päätön. Muokattuja kuvia kehutaan ja esitellään, vaikka niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Ainoat kehut mitkä olen sydämeeni säilönyt on mieheni kehut sekä oma mummoni, joka sanoi minua kauniiksi (tosin varmaan puolueellisia ovat olleet molemmat kehujat :))

Vierailija
50/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
51/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi sanottu kertaakaan. Söpöksi kyllä, mistä johtopäätöksenä olen useamman miehen mielestä tyttömäinen ja ilmeikäs enkä mikään klassinen kaunotar.

Vierailija
52/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2. Oon ihan söpö ja hoikka.

Vierailija
53/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kymmenen varmaan. Alle 3-kymppisenä tuskin ikinä, nyt neljää kymppiä hipoessa useammin, tällä viikolla viimeksi. Eikä edes iskumielessä.

Vierailija
54/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet, mutta ei siitä kannata ylpistyä, pimperoa vailla ne vaan on.

Vierailija
55/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyä on joskus sanottu kivaksi, mutta muuten haukuttu rumaksi, lihavaksi ja ärsyttäväksi päin naamaa monet kerrat.

Vierailija
56/71 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiseksi tai kauniiksi on sanottu kymmeniä kertoja. Viimeeksi tällä viikolla yksi puolituttu kehui kauniiksi. Olen 41v. ja oikeasti ihan kivan näköinen, en mikään superkaunis.

Vierailija
57/71 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet, varmaan sadat, silloin kun olin nuori ja käytin kuvaketta ja ii2. Nykyään merkitsee vain se, että olen yhden miehen mielestä kaunis ja hän on avopuolisoni.

Vierailija
58/71 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä tullut laskettua :D

Vierailija
59/71 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenet miehet ovat kehuneet, mutta tuo on täysin merkityksetöntä. Jos kyseessä olisi kymmenet naiset, saattaisin jopa ajatella olevani kaunis. Naisilla on yleisesti parempi estetiikan taju ja maku naiskauneuden suhteen. Mies nyt kehuu mitä tahansa tissityrkkyä tai butterfacea pillun toivossa.

Kysymys koski vain sitä montako miestä on kehunut kauniiksi. On minua naisetkin kehuneet useaan otteeseen, mutta sitähän tässä ei edes kysytty.

Kannattaa silti jokaisen muistaa, että kehu tai kritiikkihän ei ole mikään "totuus". Se on vain mielipide toisilta, oma mielipide itsestä merkitsee eniten.

Vierailija
60/71 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni? Opettele kirjoittamaan niin sinua voitaisiin lisäksi sanoa fiksuksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi