Miksi teitä ärsyttää, että jotkut kulkee marraskuussa ilman sukkia nilkat paljaina?

Vierailija

Useammassa ketjussa olen nähnyt aiheeseen liittyviä valituksia. Kaikilla, kuten mulla, ei nyt vaan ole herkästi palelevat jalat, joten niin kauan kun lunta ei ole maassa ja lämpötila on +5 asteen yläpuolella, kuljen ilman sukkia tennarit jalassa. Vaikka kalenteri näyttäisi marraskuuta tai tammikuuta.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Ei minua ärsytä kenenkään pukeutuminen. Sukkien käyttö ei ihmetytä, mutta 2 viikkoa sitten kauppaan tuli mies shortseissa/hihattomassa, niin se hieman ihmetytti. Lämpöä taisi olla tuon +5 luokkaa.

Vierailija

Ei mua ärsytä, se vaan näyttää vähän hölmöltä tähän aikaan vuodesta.

Varsinkin silloin kun samaan aikaan on päällä talvitakki, kaulahuivi ja ehkä pipokin :D Kuten monella on.

Vierailija

Mulla on välillä ollut selkä niin kipeä etten ole pystynyt pukemaan sukkia ja olen tammikuun pakkasissa käynyt töissä  muutaman viikon ilman sukkia. Pitkät leveät lahkeet (helppo pukea) ja ainakaan kukaan ei huomauttanut mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin silloin kun samaan aikaan on päällä talvitakki, kaulahuivi ja ehkä pipokin :D Kuten monella on.

Näyttääkö hölmöltä myös jos ihmisellä ei ole esim. hanskoja tai pipoa, mutta ne sukat ja talvikengät kuitenkin? Etelä-Suomessa harvoin on niin kylmä, ettei jotain tuuletusta tarvitsisi. En mä naamaakaan normisäällä peitä. Pukeudun siis sään mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö hölmöltä myös jos ihmisellä ei ole esim. hanskoja tai pipoa, mutta ne sukat ja talvikengät kuitenkin? Etelä-Suomessa harvoin on niin kylmä, ettei jotain tuuletusta tarvitsisi. En mä naamaakaan normisäällä peitä. Pukeudun siis sään mukaan.

Tuo oli ihan vaan mun asiallisesti esitetty mielipide, saat pukeutua aivan niinkuin itse haluat :D Ei tarvi ottaa niin henkilökohtaisesti.

Ja se riippuu ihan niistä talvikengistä! On sekin hölmön näköistä mun mielestä jos on kesällä jotku kunnon saappaat jalassa.

Vierailija

Ei ärsytä yhtään :) Minusta paljaat nilkat on hauska yksiyiskohta ja vaatii asialle vihkiytymistä, varsinkin jos on pakkasta ja lunta. Mutta jos on ulkona vaan lyhyitä aikoja, niin hyvin tarkenee. Ja sekin hauska juttu sukattomuudesta seuraa, että paikoissa joissa kengät riisutaan, joutuu olemaan paljain jaloin.

Vierailija

Mä en tajua miten niin moni luulee ettei mulla ole sukkia siellä tennareissa. On mulla, mutta ne on niin matalavartiset ettei ne näy sieltä tennareiden alta.

Vierailija

Matalavartiset sukat on bluffausta :) Kokonaan ilman on parempi. Toki jos ei uskalla, niin sitten matalavartiset voidaan hyväksyä. Pääasia että sukat ei näy ja nilkat on paljaat. Ja sen verran lyhyet/ tiukat lahkeet, että vähintään 5-10 senttiä nilkkaa näkyy väkisin :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat