Nainen, montako miestä on sanonut sinua kauniiksi?
Kommentit (71)
Tosi moni, en osaa sanoa, mutta vain kun olen ollut hoikka. Näin sekä nuorena, että yli nelikymppisenä. Heti kun lihon, niin kehuja ei tule enää.
Kyllä varmasti kymmenet, ellei jopa lähentele sataa. Tilanteesta riippuen se joko lämmittää mieltä tai ei tunnu kovinkaan merkitykselliseltä.
Monet.
Mitään en ole hyötynyt kasvoistani, varmasti persoonan takia josta en ole koskaan kuullut yhtäkään positiivista kommenttia :D
Ei kukaan. "Sieväksi" on joskus sanottu, ja ilmeisesti tissit kiinnittävät sen verran tehokkaasti huomion että ihan arkipäivän tilanteissakin harva katsoo kasvoihin.
Olisihan se hienoa olla joskus jollekin kaunis. Ihan oikeasti kaunis, ei vain perusnätti tai söpö. Itse ainakin olen ollut elämäni aikana ihastunut mieshenkilöihin, jotka eivät objektiivisesti jälkeenpäin ajateltuna ole olleet mitään kedon kauneimpia kukkasia (tai mikä tuon miesvastine nyt mahtaisi olla). Mutta silloin minä olen ihan oikeasti nähnyt heidät maailman komeimpana miehenä. Olisi varmasti hienoa, jos joku joskus viehättyisi minusta kokonaisuutena ja persoonana niin, että oikeasti näyttäisin fyysisesti kauniilta hänen silmissään.
En pidättele hengitystäni, mutta ajatuksena ihan kiva.
Varmaan yli sata miestä... Ei kyllä imartele kauheesti jossain viihteellä saadut kehut, pilluu ne vaan haluu. Sit ystävien tai oman miehen suusta tuntuu oikeesti hyvältä. ❤ Varsinkin jos on luonnontilassa ilman meikkiä ja joku kehuu. Kyllähän sekin imartelee jos on arkisesti vähillä meikeillä ja joku tulee kaupungilla kehumaan, se lämmittää mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan. "Sieväksi" on joskus sanottu, ja ilmeisesti tissit kiinnittävät sen verran tehokkaasti huomion että ihan arkipäivän tilanteissakin harva katsoo kasvoihin.
Olisihan se hienoa olla joskus jollekin kaunis. Ihan oikeasti kaunis, ei vain perusnätti tai söpö. Itse ainakin olen ollut elämäni aikana ihastunut mieshenkilöihin, jotka eivät objektiivisesti jälkeenpäin ajateltuna ole olleet mitään kedon kauneimpia kukkasia (tai mikä tuon miesvastine nyt mahtaisi olla). Mutta silloin minä olen ihan oikeasti nähnyt heidät maailman komeimpana miehenä. Olisi varmasti hienoa, jos joku joskus viehättyisi minusta kokonaisuutena ja persoonana niin, että oikeasti näyttäisin fyysisesti kauniilta hänen silmissään.
Missäpäin Suomea käytetään sanontaa sievä tänä päivänä? Savossa? ainakaan täällä eteläisessä Suomessa ei varmaan kukaan syntyperäinen?
Niin moni,etten pysty laskemaan.Siihenkin turtuu,eikä se merkitse enää yhtään mitään.Sanoisivat jotakin älykästä.
Miljoonat miehet ja naiset. Ehkä jopa miljardit.
-170kg nainen
Vierailija kirjoitti:
Niin moni,etten pysty laskemaan.Siihenkin turtuu,eikä se merkitse enää yhtään mitään.Sanoisivat jotakin älykästä.
Moottoritielle ei kasva karvat joten sun vittua voia vähän nusastakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea käytetään sanontaa sievä tänä päivänä? Savossa? ainakaan täällä eteläisessä Suomessa ei varmaan kukaan syntyperäinen?
Täh? Kyllä minä ainakin käytän, syntyperäinen satakuntalainen.
1 miesystävä. Mutta se nyt vaan siksi että ajattelee että niin pitää tehdä. On sanonut myös "silmäsi ovat kuin tähdet" ja "nenäsi on uljas kuin mount everest", että hitusen yli menee.
Jos kuvien perusteella kauniiksi sanoneet lasketaan, puhutaan sadoista. Irl muutamat kymmenet. Ja kun mukaan otetaan tunne, muutama on sanonut maailman kauneimmaksi naiseksi.
Yksin mä oon silti tänäkin lauantai-iltana.
Hyvin moni, enkä todellakaan ole kaunis, korkeintaan ihan perusnätti. Joten vaikea niihin on uskoa. Hämmentävin kehu oli varmaan opiskelukaverini mieheltä, joka kehui kaupungin kauneimmaksi, vaikka molempien kumppanit oli vieressä.
On niitä kymmeniä. Mutta enemmän on lämmittänyt, kun luonnetta on kehuttu.
Vain muutama. Olen aika tavallisen näköinen, mutta pirteän olemuksen ja positiivisen luonteen takia vientiä riittää näin vanhemmallakin ikää. Nyt vanhemmiten olen jopa kaunistunut :)
No ei näköjään kovinkaan moni kun näihin joihinkin kommentoijiin vertaa! Kun lähemmäs sataa ja yli sataakin jo heitelty. :D Kymmeniä ehkä, en ole laskenut kun se on yleensä sellaista pokailua vaan. Tosin naisetkin sanoneet ja vanhat miehetkin. Nuorena teininä ja kaksikymppisenä uskoin ihan tosissani kaiken. Olin hyvin imarreltu. Nyt tiedän jo enemmän. Onneksi ei tullut lähdettyä juuri kenenkään matkaan silloin ihan nuorena. Ei harmita yhtään.
Kymmenet miehet ovat kehuneet, mutta tuo on täysin merkityksetöntä. Jos kyseessä olisi kymmenet naiset, saattaisin jopa ajatella olevani kaunis. Naisilla on yleisesti parempi estetiikan taju ja maku naiskauneuden suhteen. Mies nyt kehuu mitä tahansa tissityrkkyä tai butterfacea pillun toivossa.
Liikuskelen pääasiassa kotona ja lähisiwassa, joten potentiaalisia sanojia on aika vähän. Naimisissa olevana naisena on yleensäkin tapana käyttäytyä niin, etten anna ymmärtää olevani jollain tavoin saavutettavissa. Kokonaan oma kysymyksensä on se, että olenko minä kovinkaan monen mielestä kaunis. Ehkä joku 90-vuotias umpitunnelissa oleva pultsari voisi minua vahingossa kauniiksi sanoa, mutta selviän ilmankin moisia kohteliaisuuksia.