Paras ostos ikinä
Listataas tänne hyviä ellei täydellisiä ostoksia tai muita löytöjä!
Itse räpiköin vuosia erilaisten sheivereiden, vahaliuskojen, vaahtojen ja höylien viidakossa kärsien haavoista, ihottumasta, sängestä ja näpyistä.
Ja sitten ostin elämäni ensimmäisen epilaattorin. Ihana laite! Mikä sileys, ei pistelevää sänkeä, ei näppyjä, ei mitään negatiivista sanottavaa! Voi kun olisin kivun peloltani tajunnut kokeilla jo vuosia, vuosia sitten!
Mitä elämää suurempia keksintöjä muut ovat löytäneet?
Kommentit (195)
Fairy vaahto. En ymmärrä, miksi tulin sitä aikoinani ostaneeksi, mutta sen jälkeen en ole muuta astianpesuainetta käsinpesuun ostanutkaan. Vaahtoa laitetaan pumppupullosta harjaan, mikä kuulostaa epätaloudelliselta ja omituiselta, mutta oikeasti aine on älyttömän riittoisaa ja tehokasta. Kaikkein parasta kuitenkin on se, että pesuaine + lika huuhtoutuu pois todella helposti. Vaikka pesen melkein kaiken astianpesukoneessa, aina on jotakin pientä mikä pitää nopeasti pesaista ja siihen Fairy vaahto on todella todella hyvää.
Riekerin kengät, en osta enää muita. Nyt kolmannet menossa, todella hyvä hinta-laatusuhde ja kestävät jatkuvallakin käytöllä ihan määrättättömästi.
Kuparikierukka. Miksi en laittanut aikaisemmin? Täydellinen, ei mitään ongelmia ja hormonit poissa.
Lehtosuon turveshampoo, pälvikalju alkoi paranemaan käytännössä heti!
Kirkasvalolamppu, gradu tuskin valmistuisi ilman sitä.
Mutteripannu ja pressokeitin, halvat laitteet joilla saa huippukahvit.
Nyt jäi kiinnostamaan ketjusta sarastusvalo, Yoogaia, TM-meditaatio, Icebug ja robotti-imuri. Niin ja tietty se Serpentiini :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä pitävä tuulipuku. Täysin sopiva, stretchiä mukana. Riittävän pitkät hihat pyöräilyyn. Alle mahtuu lämmikettä. Loistava hankinta jo vuosia sitten. Tällä pyöräilen sateessa ja tuulessa, teen kävelylenkit ja metsäretket.
Voi voi .. etkö yhtään viitsisi säästää kanssaihmisten silmiä.
Tuo kommentoija... et ole tainnut koskaan kokeilla tuulipukua. Se on kuule just sopiva asu esim. metsäretkelle ja loskassa pyöräilyyn. Ei voi kun suositella.
Nm. Ostin Haltin puvun opintolainalla eikä kaduta.
puhelimen matkalaturi. oikea pelastus pitkinä päivinä.
Sanon nyt tän kaikkien inhoaman kuukupin. Ymmärrän, ettei se sovi kaikille, mutta minun elämää se helpotti huomattavasti. Typerää, ettei siitä kerrota koulun terveystiedon tunneilla.
Toinen vois olla älypuhelin. Voi lähtee yhtäkkiä jonnekin, kun Reittioppaasta näkee aina helpoimma reitin. Lisäksi ei voi eksyä, jos vain on tarpeeksi akkua Google mapsin ja GPS:n käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Sähköhammasharja. Vihdoinkin saan myös hampaiden sisäpinnat kunnolla puhtaaksi. Ainut "luxus-tuote", minkä roudasin mukaani myös kahdeksan viikon reppureissulle.
Mä en oo koskaan oppinut käyttämään sähköhammasharjaa. Hampaat jäi aina karheiksi. Tavallisella harjalla saan ne minuutissa sileiksi joka puolelta.
Täydellisesti istuvat rintaliivit
Vierailija kirjoitti:
clas olsonilta pussinsulkijat :D
siis erivärisiä muovisia pötköjä jotka vain laitetaan pussiiin ja naps, pussi on tiukasti kiinni. Myös avatut mehutölkit, kermapurkit jne jotka vain leikataan auki saa näillä suljettua. Kestävät mikron, pakastuksen, konepesun jne. Huippulöytö
Eräässä työpaikassa törmäsin näihin ja totesin erittäin käteviksi, pakko oli hankkia kotiinkin
Kiitos! Lisään ostoslistalle. Noi on varmaan käteviä kahvipakettien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rautakaupassa myytävät edulliset lämmityspelletit, joita voi käyttää kissanhiekkana. 20 kilon säkki maksaa noin kahdeksan euroa ja kestää kahdella kissalla kuukauden. Kissat vierastivat aluksi tuotetta, mutta tottuivat pian. Rakeista kissanhiekkaa ei ole enää pitkin kotia. Suuremmat jätteet vedän wc:stä alas.
Kuukauden? Mulla toi kestää puoli vuotta yhdellä kissalla. Eli kahdella kestäisi varmaan ainakin kolme kuukatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä pitävä tuulipuku. Täysin sopiva, stretchiä mukana. Riittävän pitkät hihat pyöräilyyn. Alle mahtuu lämmikettä. Loistava hankinta jo vuosia sitten. Tällä pyöräilen sateessa ja tuulessa, teen kävelylenkit ja metsäretket.
Voi voi .. etkö yhtään viitsisi säästää kanssaihmisten silmiä.
Tuo kommentoija... et ole tainnut koskaan kokeilla tuulipukua. Se on kuule just sopiva asu esim. metsäretkelle ja loskassa pyöräilyyn. Ei voi kun suositella.
Nm. Ostin Haltin puvun opintolainalla eikä kaduta.
Todennäköisempää on se, että se mikä tyypillä on kokeilemattta on metsäretki ja loskassa pyöräily :)
Kolme jauhen lihaa kahden lihan hinnalla!
Vierailija kirjoitti:
Kolme jauhen lihaa kahden lihan hinnalla!
Lopeta
Meindlin nahkaiset vaelluskengät. Olleet kovassa käytössä (olen maastotöitä tekevä biologija liikun luonnossa vapaa-ajallakin, monta vuotta käytin noita normaaleina talvikenkinäkin) jo yli 15 ja edelleen ehjät, edes nauhat ei ole menneet poikki eikä sisävuorena oleva kangas puhki. Mies on samaan aikaan ostanut halvemmat kankaiset goretex-vaelluskengät noin 2 v välein kun kauempaa eivät kestä
M.A.Cin Studio fix fluid. Aivan ihana meikkivoide juhlaan, levittyy tasaisesti, peittää hyvin ja oikeasti pysyy koko illan hyvänä. Pois peseminen on normaalia meikkivoidetta työläämpää joten käytän yleensä vain juhlameikkiin. Pieni pisara Bb-voiteen seassa tekee myös arkimeikistä kestävämmän.
Vierailija kirjoitti:
Meindlin nahkaiset vaelluskengät. Olleet kovassa käytössä (olen maastotöitä tekevä biologija liikun luonnossa vapaa-ajallakin, monta vuotta käytin noita normaaleina talvikenkinäkin) jo yli 15 ja edelleen ehjät, edes nauhat ei ole menneet poikki eikä sisävuorena oleva kangas puhki. Mies on samaan aikaan ostanut halvemmat kankaiset goretex-vaelluskengät noin 2 v välein kun kauempaa eivät kestä
15 vuotiaana olet tuskin kuitenkaan kauan niitä kerennyt testaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
clas olsonilta pussinsulkijat :D
siis erivärisiä muovisia pötköjä jotka vain laitetaan pussiiin ja naps, pussi on tiukasti kiinni. Myös avatut mehutölkit, kermapurkit jne jotka vain leikataan auki saa näillä suljettua. Kestävät mikron, pakastuksen, konepesun jne. Huippulöytö
Eräässä työpaikassa törmäsin näihin ja totesin erittäin käteviksi, pakko oli hankkia kotiinkin
Kiitos! Lisään ostoslistalle. Noi on varmaan käteviä kahvipakettien kanssa.
Minä ostin niitä joskus Ikeasta ja ihastuin ikihyviksi. Toimivat erityisesti pakastuskäytössä silloin, jos pussissa on marjoja, leipäviipaleita tms. vähittäin käytettäviä aineksia. Sitten opin käyttämään niitä jauhopusseissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 vuotiaana olet tuskin kuitenkaan kauan niitä kerennyt testaamaan.
Oletpas olevinaan nokkela. Ota ne sulut pois niin jäljelle jää "Olleet kovassa käytössä jo yli 15 ja edelleen ehjät". Vaikk v on jäänyt pois niin tuo vitsisi ei toimi.
Kiitos kommentistasi. Olen siis tuo jolle kommentoit. Hieman ihmetyttää, mistä tuo pätemisen pakko kumpuaa, sanoinko jossakin, että hormonikierukka sopii aina ja kaikille? Minulla on mies ja valinnan tein ihan "luomuna" enkä hormonien vaikutuksen alaisena, joten älä ole huolissasi, ihan geneettisesti sopiva on. ;) Lapsiakaan ei ole tarkoitus hankkia enempää, joten munasolujen uinumistahan minä juuri ehkäisyltäni haluankin, mitä ihmettä. Säännölliset gynen tarkastukset kyllä osoittavat, jos terveydellisiä ongelmia kuukautisettomuudesta on tullut. Ikävää, ettei hormonikierukka sopinut sinulle, mutta tässä ketjussa kysyttiin tietääkseni omaa näkemystäni hyvistä hankinnoista eikä sitä, mikä olisi universaalisti paras ehkäisymuoto kaikille naisille.