Mikä sinä olet sanomaan missä on järkeä

Vierailija

miksi kuunneltava sun järkesi ääntä

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Koska olen niin monessa tulessa koeteltu ja tiedän niin paljon. En puhu paljon mutta ajattelen ja luen paljon. Tyhjänpuhujat ovat mielestäni tyhjäpäitä. Ei heiltä voi mitään viisasta odottaakaan. Kunhan louskuttavat leukojaan pätemisen tarpeessaan. Annettakoon anteeksi tyhmyytensä. Ei mitään faktaa, mutulla vaan pädetään. Ei jatkoon.

Vierailija

Perustan mielipiteeni omien kokemusteni ja oppieni kautta. Siksi!

Ei ole muuta totuutta kuin minun totuus.

Olen puhunut!!!!

😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤

Vierailija

Minua kannattaa kuunnella, kun on kyse omista erikoisaloistani. On myös asioita, joista olen ottanut selvää. On tietysti selvää, että tietoni ovat rajalliset. Silloin on parempi kuunnella jotain muuta henkilöä.

Vierailija

Viisaat ihmiset kuuntelevat toisenkin mielipidettä ja osaavat olla väittelemättä, vaikka olisivatkin eri mieltä. Faktoissa on totuus, mutta mielipideasioissa ei tietenkään ole.

Esim. lapsen kasvatuksessa ei ole olemassa mitään ehdottomia faktoja koskien esim. rangaistuksia.

Vierailija

Tulin tänään siihen tulokseen ettei täydy. Toki, elääkseni täällä. Mutta ymmärrykseni on taas himpun verran laajempi. Todellisuus on isompi kuin järki voi käsittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulin tänään siihen tulokseen ettei täydy. Toki, elääkseni täällä. Mutta ymmärrykseni on taas himpun verran laajempi. Todellisuus on isompi kuin järki voi käsittää.
Järkeni sanoo, että olet kokoomuslainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska olen Jumala

No kun nyt olet kerta paikalla niin kuule mulla olis pari juttua eli jelppaas vähän ok. Joskus kyselin sun perään mutta mitään ei kuulunu joten luovutin mutta hyvä että nyt suhun saa suoran yhteyden! Ja vielä vauva-palstalla, kukapa olis uskonut! Niin eli voisitko helpottaa vähän kun en jaksa kärsiä enää. Ja tarviisin vähän rahaakin, ihan vaikka vain parikymppiä näin ensihätään kiitos. Jään odottamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi, ihana Sinä! Ei, en itse asiassa ole. ^_^ Olen kai vain hörhö, poliittisesti sitoutumaton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi, ihana Sinä! Ei, en itse asiassa ole. ^_^ Olen kai vain hörhö, poliittisesti sitoutumaton.
God bless ya

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen Jumala

No kun nyt olet kerta paikalla niin kuule mulla olis pari juttua eli jelppaas vähän ok. Joskus kyselin sun perään mutta mitään ei kuulunu joten luovutin mutta hyvä että nyt suhun saa suoran yhteyden! Ja vielä vauva-palstalla, kukapa olis uskonut! Niin eli voisitko helpottaa vähän kun en jaksa kärsiä enää. Ja tarviisin vähän rahaakin, ihan vaikka vain parikymppiä näin ensihätään kiitos. Jään odottamaan.

Valitettavasti meillä on taivaassa inflaatio. :( Kysy lisää Päiviltä T. Jumala

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen Jumala
Kuhan kuvittelet.

Älä viitsi. Tiedäthän, että epäilijät palavat helvetin tulessa. :Z T. Jumala

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat