Mistä löytää ystäviä masentuneena ja epäsosiaalisena?

Vierailija

Kärsin keskivaikeasta masennuksesta. Lisäksi olen jotenkin epäsosiaalinen. Minulla on ollut viimeksi ystäviä pienenä lapsena, joten sen vuoksi olen jotenkin jäänyt tällaiseksi epäsosiaaliseksi hylkiöksi. En osaa edes käyttäytyä ihmisten kanssa ja varmaan tämä kokemattomuuteni on syynä sille, etten pysty muodostamaan ystävyyssuhteita.

Olen yrittänyt hakea seuraa netistä, mutta naisia ei netin kautta löydä ja tapaamani miehet ovat itsekin olleet masentuneita ja samanlaisia kuin minä, mutta lopulta haluavat minusta tyttöystävän eikä minua moinen kiinnosta. Haluan hyvän ystävän itselleni enkä olla minään panopuuna tai kokeilutyttöystävänä jollekin miehelle! Ja miehet eivät tunnu kykenevän pelkkään kaveruuteen vaan suuttuvat, kun torjun heidät poikaystäväehdokkaana.

Mistä löytäisin muita kaltaisiani naisia, jotka etsisivät tukea ja ystävää? Minusta tuskin on ystäväksi kenellekään normaalille naiselle. En halua masentaa muita ympärilläni.

Kommentit (12)

Vierailija

siis oletko sä mies vai nainen? Täällä toinen epsosiaalinen ja masentunut. Viimeksi ollut ystäviä peruskoulussa. Tai yksi ystävä on mutta asuu kaukana. Aika masentavaahan tämä elämä on ilman ystäviä. Töistä en ole ystäviä saanut tai hankkinut. Olen aika yksinäinen susi ja erakko. Perhe löytyy. Niin ja nainen olen itse. 

Vierailija

Förevör aloun kirjoitti:
Haetko vain naisystäviä? Olen mies ja haluaisin vain ystävän/ystäviä... Kyllästynyt tähän yksinäisyyteen. :(

Haen vain naisystäviä. Miehiin olen yrittänyt tutustua myös aiemmin, kuten viestissäni sanoin, mutta miehet eivät tunnu kaipaavan ystävää vaan tyttöystävää. Joten ei enää kiinnosta tavata miehiä :/ -ap

Vierailija

Mä haluisin myös löytää ystäviä. Tai ystävän. En koe itsekään olevani mikään iloluontoisin, yksinäiseksi sudeksikin olen joskus kuvaillut itseäni. Silti olen sitä mieltä, ettei kukaan pärjää yksin. Vaikea päästää ihmisiä lähelle, mutta haluaisin. Olen puoli vuotta sitten muuttanut pk-seudulle ja asun avomiehen kanssa. Ystäviä minulla täällä ei vielä ole. Mielestäni laatu korvaa määrän.

N26

Vierailija

Minun on jotenkin kauhean vaikeaa ystävystyä naisten kanssa. On vaikeaa löytää ihmistä, jonka kanssa olisin tarpeeksi samankaltainen. Jotenkin minua ahdistaa naiset, jotka ovat erilaisia kuin minä. Siksi koen ystävien löytämisen haastavana, kun en oikein osaa suhtautua ihmisten erilaisiin mielipiteisiin tai arvoihin. Jotenkin koen hankalaksi esimerkiksi sen, jos toinen vaikkapa harrastaisi jatkuvasti irtoseksiä, kun itse olen aika konservatiivinen. Ei semmoisesta ystävyyssuhteesta tulisi mitään, jossa oltaisiin liian erilaisia. Mutta se on niin hankalaa löytää ihminen, jonka kanssa olisi lähes samanlainen.

Vierailija

Hei täällä olisi toinen samanlainen. Olen myös todella yksinäinen ja käynyt läpi masennuksen. Minulla ei ole yhtään läheistä ihmistä ja kaipaisin jonkun seuraa joka ymmärtäisi mitä on olla täysin yksin. Stressaannun ihmissuhteista ja minun on vaikea tutustua ihmisiin kun olen niin epäluuloinen ja ujo, lisäksi sosiaaliset taitoni ovat niin käsittämättömän huonot että välttelen muita ihmisiä. N20

Förevör aloun
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Hei täällä olisi toinen samanlainen. Olen myös todella yksinäinen ja käynyt läpi masennuksen. Minulla ei ole yhtään läheistä ihmistä ja kaipaisin jonkun seuraa joka ymmärtäisi mitä on olla täysin yksin. Stressaannun ihmissuhteista ja minun on vaikea tutustua ihmisiin kun olen niin epäluuloinen ja ujo, lisäksi sosiaaliset taitoni ovat niin käsittämättömän huonot että välttelen muita ihmisiä. N20

Mistä päin olet? Minusta saisit ystävän jos olet V-S alueelta. Ymmärrän täysin millaista on olla aivan yksin ja mua melkein itkettää, kun ei ole ketään jolle puhua. Oon 24-v mies ja mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Mua on aina kiusattu koko ala-ja yläasteajan. Joskus ihan muksuna oli joku yksi kaveri, muuten oon ollu aina yksinäinen.Käyn yliopistossa kerran viikossa tenttimässä, jotta saan opintotukea, mutta muuten elän vaan neljän seinän sisällä netissä kokoajan. Mulla ei ole mitään. Vituttaa ihan helvetisti. :(

Vierailija

Täällä myös yksi masentunut "yksinäinen", lähes samassa tilanteessa oleva.

Tustutuisin mielelläni muihin ihmisiin!
Olen Kuopiosta, mistä te?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat