Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoitoalalla ja joskus vanhemmat hoitajat eivät tervehdi töissä, onko yleistäkin?

Vierailija
12.11.2015 |

Siis tervehdin heitä tai sanon huomenet mutta ei vastausta. Mistä johtuu? Onko muita saman kokeneita? Tuntuu pahalle tuollainen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoisia ihmisiä löytyy melko varmasti alalta kuin alalta, joille pelkkä moin sanominen tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Eihän se morjenstaminen paljoa ihmiseltä vaadi ja tulisi tulla aika automaattisesti, kun työpaikalla ollaan, joten mielestäni on melkoinen tekosyy olla vastaamatta toisen tervehdykseen vetoamalla kiireeseen, hajamielisyyteen tai vaikkapa siihen ajatuksissaan olemiseen. Parasta antaa vain olla tuommoisten ihmisten ja jatkaa sitä tervehdysten jakelua ja olla parhaansa mukaan ottamatta itseensä henkilökohtaisesti sitä, jos joku jättää vastaamatta. Omapa on häpeänsä!

No sanotaanko näin, että jos samassa oven avauksessa toisen kohtaa niin on kohteliasta tervehtiä.

Vierailija
22/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää jaksa. matkalla pukukopilta omalle osastolle näkee vuoron vaihtuessa varmaan toistakymmentä kollegaa. Ei vaan jaksa kaikkia moikatella. Nostan vähän leukaa vastaantulijoille, jos olen oikein pirteällä päällä. En yleensä ole pirteä.

Ap:n kaltaisten ei saisi tervehtiä sinua. Pahoittavat vain oman mielensä.

Ja jossain vaiheessa myös ap on se tervehtimätön itse.

Kyllä siinä oppii tervehtimään niitä jotka vastaavat tervehdykseen.

Niitä toisia kantsii tervehtiä vain silloin kun itse tervehtivät ensin. Ihan sen takia koska ovat kiusaajatyyppiä  ja oikukkaita  ja juuri tuo on heille manaa että joku iloinen tervehtii ja sitten saavat pahoittaa tämmöisen mielen. Tämmöistä peliä ne pitää vuosikaupalla ellei pistä hommaa poikki heti kerrasta.

Etsiköön jonkun tosien johon purkaa sairasta mieltään. Tämmöisen peliin ei saa lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää jaksa. matkalla pukukopilta omalle osastolle näkee vuoron vaihtuessa varmaan toistakymmentä kollegaa. Ei vaan jaksa kaikkia moikatella. Nostan vähän leukaa vastaantulijoille, jos olen oikein pirteällä päällä. En yleensä ole pirteä.

Niitä toisia kantsii tervehtiä vain silloin kun itse tervehtivät ensin. Ihan sen takia koska ovat kiusaajatyyppiä  ja oikukkaita  ja juuri tuo on heille manaa että joku iloinen tervehtii ja sitten saavat pahoittaa tämmöisen mielen. Tämmöistä peliä ne pitää vuosikaupalla ellei pistä hommaa poikki heti kerrasta.

Etsiköön jonkun tosien johon purkaa sairasta mieltään. Tämmöisen peliin ei saa lähteä.

Tarkoitin lähinnä sitä, että kyllä alussa on virtaa kuin duracell-pupulla, mutta raskaat vuodet opettavat laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen ja silloin ykkösprioriteetti ei ole nuoleskelu.

Vierailija
24/30 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua niin huvittaa, kun tunnelissa matkalla pukukopista osastolle tervehdin kollegoja vähintäänkin nyökkäämällä ja silmiin katsomalla ja monet katsovat minua takaisin kuin sekopäätä. Tai kääntävät katseensa lattiaan.

Mielestäni olisi kiusallista ja junttimaista kävellä työtovereiden ohi kuin laput silmillä.

Vierailija
25/30 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. T. Keillalainen

En voi ymmärtää. .

Vierailija
26/30 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein tervehdin vastaantulijoita ensimmäisen kerran kun aamulla näen, siksi varmaan jää iltapäivällä tervehtimättä, kun sitä kuvittelee jo kaikki sen ekan kerran sinä päivänä nähneensä. Ja kuten moni yllä sanonut, kiire ja keskittyminen usein saa aikaan sen, ettei vaan jotenkin huomaa, että joku tuli vastaan/tervehti..

Ei ehkä kannata siis tässäkään asiassa ekana kuvitella, että jokin on vialla tai muuta negatiivista.

Vierailija
27/30 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonkin kyllä vähän ihmetelly omaako noi moikkailijat huonot sosiaaliset kyvyt, kun eivät ole vielä vuosienkaan jälkeen ymmärtäneet/oppineet, etten varsinaisesti nauti moikkailuista? Lopettakaa moikkamattomien moikkailu niin teette palveluksen molemmille!

Vierailija
28/30 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta nyt kyllä ylennät itse itsesi. Minä en ajattele sinua. Ymmärrätkö? En pelaa mitään peliä, en kiusaa, en ilahdu jättäessäni tervehtimättä. 

Jätän vain tervehtimättä, koska tervehtiminen ei kuulu tapoihini. PISTE.

Vierailija
29/30 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta nyt kyllä ylennät itse itsesi. Minä en ajattele sinua. Ymmärrätkö? En pelaa mitään peliä, en kiusaa, en ilahdu jättäessäni tervehtimättä. 

Jätän vain tervehtimättä, koska tervehtiminen ei kuulu tapoihini. PISTE.

Hoitoalalle oli jotkut soveltuvuuskokeet?!

Ilmeisesti siellä tässä tapauksessa kysyttiin että oletko soveltuva hoitoalalle (kyllä/ei)?

Vierailija
30/30 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää tervehtiminen saa näin suuren arvon teidän silmissä?

On monia muitakin tapoja, joilla voi huomioida työkavereitaan ja jokainen tekee asiat eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi