Haluan miehen joka kohtelee minua kuin kuningatarta
Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.
Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?
Kommentit (61)
On, ja niitä kutsutaan narsistim uhreiksi.
On tällaisiakin miehiä. Exäni oli tällainen. Ja siksi ex. Näiden hyvien piirteiden lisäksi oli uskomaton tossu. Tasapainoinen parisuhde ei vain onnistunut, vaikka siihen halusin itse pyrkiä. Mies halusi miellyttää ihan liikaa.
Muutenkin mielenkiintoisesti tässä tulee esille ajatus siitä, että nainen tarvitsee materiaalia ja hemmottelua ja mies seksiä ja ruokaa. Oikein naisen suusta.
-Mies 29v + 1v-
Voisiko mies haluta naista joka kohtelisi häntä kuin kuningasta ?
Sängyssä saisi tietenkin kohdella kuin huoraa, kunhan muuten pitäisi hyvänä. :)
Itse antaisit miehelle vain ilmaisia juttuja, kun taas miehen pitäisi ostaa kaikenlaista. Epäreilua loisimista taas.
Vierailija kirjoitti:
On tällaisiakin miehiä. Exäni oli tällainen. Ja siksi ex. Näiden hyvien piirteiden lisäksi oli uskomaton tossu. Tasapainoinen parisuhde ei vain onnistunut, vaikka siihen halusin itse pyrkiä. Mies halusi miellyttää ihan liikaa.
Lassukkaa en halua
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mies haluta naista joka kohtelisi häntä kuin kuningasta ?
Ei välttämättä. Monet hallitsijaparit historiassa ovat nukkuneet eri makuuhuoneissa, joten tuskin heidän välillään oli kovin kiihkeätä eroottista rakkautta.
Kuulostaa mun mieheltä. Mieheni hieroo pyytämättä, kehuu usein, ostelee kukkia yms. ihan muuten vaan, tekee yleensä aina aamu- ja iltapalaa. Siivookin ja laittelee pyykkiä oma-aloitteisesti. Lisäksi hän on hyvännäköinen, hauska, kiltti (mutta ei tossu), kohtelias, hyvä keskustelija, ja hyvä sängyssä. Mulle täydellinen mies. <3 Ja tietysti minäkin kohtelen häntä mahdollisimman hyvin.
Esa Saarinen. :) Hänelle vaimo on kuningatar. :D
Vierailija kirjoitti:
Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.
Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?
Olet narsisti.
Hmm...ehkä olen sitten vähän omituinen mutta pidän noita ap:n mainitsemia asioita ihan normaalina asiana parisuhteessa. Eikös nuo ole ihan niitä perusjuttuja, toisen huomioimista?
Joskaan itse en nyt mistään koruista tai alusvaatteista piittaa mutta vaikka ihan sen lempparikarkin tuominen ilman pyytämistä tms. ajaa saman asian.
Paitsi tuo palvominen. Se kuulostaa oudolta.
Miksi pitää hieroa pyytämättä? Meillä toimii niin että pyydän jos niskat on tosi kipeät. Sama tietty toisin päin.
Yllätyksiä ja lahjoja moni mies varmasti järjestää ainakin joskus. En sitten tiedä kuinka usein niitä haluaisit.
Kehumista taas melkeinpä pitäisi parisuhteessa olla, tai ainakin itse tahdon olla suhteessa jossa vahvistetaan toista ja kerrotaan toiselle kuinka tärkeä hän on.
Onneksi olen nainen, joka on päättänyt elää yksin.
Tuohon päätökseen ei sisälly mitään surullista.
Huolehdin lapsistani.
:)
rumaläski kirjoitti:
Miksi pitää hieroa pyytämättä? Meillä toimii niin että pyydän jos niskat on tosi kipeät. Sama tietty toisin päin.
Yllätyksiä ja lahjoja moni mies varmasti järjestää ainakin joskus. En sitten tiedä kuinka usein niitä haluaisit.
Kehumista taas melkeinpä pitäisi parisuhteessa olla, tai ainakin itse tahdon olla suhteessa jossa vahvistetaan toista ja kerrotaan toiselle kuinka tärkeä hän on.
:D :D :D
Minä taas olen vahvistanut ihan itse itseäni.
Voin hyvin. :)
En voisi kuvitellakaan että antaisin miehen kohdella minua huonosti.
Jos haluaa miehen, joka kohtelee kuin kuningatarta, niin parempi valmistautua kohtelemaan miestä kuin kuningasta.
Minä taas haen naista, joka pukeutuu minihameisiin, lyhyisiin mekkoihin, mikroshortseihin, kireisiin legginseihin ja meikkaa tuhmasti sekä on nymfotar! Tällaisen naisen, kun onnistuisin löytämään puolisokseni, niin palvoisin häntä !! T. Urheilullinen, tatuoitu, korkeasti koulutettu ja mukava mies
Viestiä tulemaan, jos paikalla kuvaukseni kaltaisia ihania naisia! T. Urheilullinen & mukava mies
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kohtelee mua lähes kuin kuningatarta. Silti on ihanan miehekäs ja osaa näyttää mulle tarvittaessa kaapin paikan. Olen onnekas. Meenkin tästä nyt yllättämään sen suihkuun aamuseksillä ;P Se pitää kato suhteessa sen toisenkin osapuolen osata olla hyvä.
En ehkä osaisi tai voisi taloudellisista syistä ostaa koruja. Alusvaatteita ehkä, vaikka olisi noloa ostaa naisten alusvaatteita.
-Mies 29v + 1v-