Haluan miehen joka kohtelee minua kuin kuningatarta

Vierailija

Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.

Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?

Sivut

Kommentit (61)

S

On tällaisiakin miehiä. Exäni oli tällainen. Ja siksi ex. Näiden hyvien piirteiden lisäksi oli uskomaton tossu. Tasapainoinen parisuhde ei vain onnistunut, vaikka siihen halusin itse pyrkiä. Mies halusi miellyttää ihan liikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tällaisiakin miehiä. Exäni oli tällainen. Ja siksi ex. Näiden hyvien piirteiden lisäksi oli uskomaton tossu. Tasapainoinen parisuhde ei vain onnistunut, vaikka siihen halusin itse pyrkiä. Mies halusi miellyttää ihan liikaa.

Lassukkaa en halua

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko mies  haluta  naista joka kohtelisi häntä  kuin kuningasta ?

Ei välttämättä. Monet hallitsijaparit historiassa ovat nukkuneet eri makuuhuoneissa, joten tuskin heidän välillään oli kovin kiihkeätä eroottista rakkautta.

Vierailija

Kuulostaa mun mieheltä. Mieheni hieroo pyytämättä, kehuu usein, ostelee kukkia yms. ihan muuten vaan, tekee yleensä aina aamu- ja iltapalaa. Siivookin ja laittelee pyykkiä oma-aloitteisesti. Lisäksi hän on hyvännäköinen, hauska, kiltti (mutta ei tossu), kohtelias, hyvä keskustelija, ja hyvä sängyssä. Mulle täydellinen mies. <3 Ja tietysti minäkin kohtelen häntä mahdollisimman hyvin.

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.

Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?

Olet narsisti.

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Hmm...ehkä olen sitten vähän omituinen mutta pidän noita ap:n mainitsemia asioita ihan normaalina asiana parisuhteessa. Eikös nuo ole ihan niitä perusjuttuja, toisen huomioimista?

Joskaan itse en nyt mistään koruista tai alusvaatteista piittaa mutta vaikka ihan sen lempparikarkin tuominen ilman pyytämistä tms. ajaa saman asian.

Paitsi tuo palvominen. Se kuulostaa oudolta.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

rumaläski
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

Miksi pitää hieroa pyytämättä? Meillä toimii niin että pyydän jos niskat on tosi kipeät. Sama tietty toisin päin. 

Yllätyksiä ja lahjoja moni mies varmasti järjestää ainakin joskus. En sitten tiedä kuinka usein niitä haluaisit. 

Kehumista taas melkeinpä pitäisi parisuhteessa olla, tai ainakin itse tahdon olla suhteessa jossa vahvistetaan toista ja kerrotaan toiselle kuinka tärkeä hän on. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat