Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen joka kohtelee minua kuin kuningatarta

Vierailija
11.11.2015 |

Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.

Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pyllistää Kaarle Kustaalle ensi ruotsinristeilyllä. Ehkä se menettää järkensä nähtyään paljaat kannikkasi väkijoukon keskellä ja ottaa sut uudeksi kuningattareksi.

Vierailija
22/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

En ehkä osaisi tai voisi taloudellisista syistä ostaa koruja. Alusvaatteita ehkä, vaikka olisi noloa ostaa naisten alusvaatteita.

-Mies 29v + 1v-

Ootkos koskaan vilkaissut kuinka paljon ne laadukkaat alusvaatteet maksaa? Saattaa joku näppärä koru tulla halvemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihana. Yllättää silloin tällöin tuomalla suklaata tai kukkia, hieroo hartioita pyytämättä, tykkää suukotella ja helliä, siivoaa joskus lattiasta kattoon, tekee hyvää ruokaa, kehuu... Minä olen samanlainen hänelle, tykkään yllättää ja helliä. Tosin en koe olevani mikään kuningatar eikä mieheni mikään kuningas, vaan meillä on hyvä parisuhde.

Vierailija
24/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua Kuningatarta, joka kohtelee sinua kuin miestä?

Vierailija
25/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.

Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?

Kokemuksesta voin sanoa, ettei tuosta mitään tule. Kohta olet liian kiltti mies, eikä enää kiinnosta. 

Vierailija
26/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa apn kuvittelemaan, että olet palvonnan arvoinen. Miksi sinulle pitäisi ostaa kalliita lahjoja ja perseriepuja?

Vierailija
28/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haen naista, joka pukeutuu minihameisiin, lyhyisiin mekkoihin, mikroshortseihin, kireisiin legginseihin ja meikkaa tuhmasti sekä on nymfotar! Tällaisen naisen, kun onnistuisin löytämään puolisokseni, niin palvoisin häntä !! T. Urheilullinen, tatuoitu, korkeasti koulutettu ja mukava mies

Täällä yksi!

Vierailija
29/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa haisee vahvasti wt. Elämämkoululaiset haaveilee kuninkattaren kohtelusta, kun sitä saisi ja niitä lahjoja ja perseriepuja (mikä riemullinen ilmaisu, kiitos siitä tuntematon DDD), niin kyllä sitä jo välillä vaikka turpaankin ottaisi (eli mies pistää kuninkattaren aisoihin tarvittaessa).

Alle lujaa!

Vierailija
30/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi olen muka narsisti jos tahdon vain hyvän miehen joka kohtelee mua oikein

Vierailija
31/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa apn kuvittelemaan, että olet palvonnan arvoinen. Miksi sinulle pitäisi ostaa kalliita lahjoja ja perseriepuja?

Kaikki naiset ansaitsevat miehen joka kohtelee kuin kuningatarta.

Vierailija
32/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tällaisiakin miehiä. Exäni oli tällainen. Ja siksi ex. Näiden hyvien piirteiden lisäksi oli uskomaton tossu. Tasapainoinen parisuhde ei vain onnistunut, vaikka siihen halusin itse pyrkiä. Mies halusi miellyttää ihan liikaa.

Lassukkaa en halua

Lassukkaa tuskin haluaa kukaan. Lassukka on herra Laasasen ihailija ja oppipoika. Ja hyvin vihainen ja katkera naisille. Lassukka tosin väittää, ettei itsekään halua parisuhdetta. Hän haluaa naisilta vain seksiä. Vaikka kaikki naiset, jotka suostuu sitten siihen yhden illan -suhteeseen, ovatkin ihan kamalia lumppuja. Lassukka ei kuitenkaan yrityksistään huolimatta saa ikinä seksiä, koska katkeruus ja viha naisia kohtaan paistaa hänestä niin voimakkaasti, että se pelottaa kaikki naiset pois. Sitähän Lassukka ei käsitä, vaan luulee kaikkien naisten juoksevan vain rikkaiden ja komeiden miesten perässä. Ja olettaa oman epäonnensa naisrintamalla johtuvan vain siitä, että hän ei itse ole rikas ja komea.

Vierailija
33/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niin kuin kuningasta.

Vierailija
34/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta kohtelulta rakkaalle ihmiselle.

Sinkkumies

Vierailija
35/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuten Henrik VIII Anna Boleynia?

Vierailija
36/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kait mutta tosi vähän ja kyllä se mittari on mulla siinä että onko suhteen alussa sellainen vai 20 yhdessä olo vuoden jälkeen.

Moni kun ei toisen eteen tee mitään, kun avioliitto on kestänyt 20 vuotta.

Vierailija
37/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku minihameita ja läpikuultavia legginsejä käyttävä nainen oli täällä. Miten sinuun saisi yhteyden ja mistäpäin olet? T. Urheileva ja mukava mies

Vierailija
38/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku minihameita ja läpikuultavia legginsejä käyttävä nainen oli täällä. Miten sinuun saisi yhteyden ja mistäpäin olet? T. Urheileva ja mukava mies

Mikset osta itsellesi minareita ja leggareita, jos pidät niistä?

Vierailija
39/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä saisi tietenkin kohdella kuin huoraa, kunhan muuten pitäisi hyvänä. :)

Kuningatarmaista kielenkäyttöä ehdottomasti. Muistakaa mainita myös pillu ja pillun antaminen. Hienoja naisia.

Vierailija
40/61 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarisen Esan?