Haluan miehen joka kohtelee minua kuin kuningatarta
Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.
Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa miehen, joka kohtelee kuin kuningatarta, niin parempi valmistautua kohtelemaan miestä kuin kuningasta.
No sitten on tuo ulkonäkökin varmaan vähintään missitasoa?
Kuulostaa minun mieheltä :) sopii mulle kun tahdonkin olla oikein prinsessa :)
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi olen muka narsisti jos tahdon vain hyvän miehen joka kohtelee mua oikein
Siksi, että me ei narsistit ymmärrämme sinun olevan sellainen.
Lipevä, kiero, verenimijä! Loinen.
Mutta provohan tämän on oltava..
Jospa seksikäs nainen nyt vastaa!😊
T. Urheileva mukavuus
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi olen muka narsisti jos tahdon vain hyvän miehen joka kohtelee mua oikein
Sana "palvoo" oli liikaa kansalaisille. Sekoittivat ehkä palvaamiseen. Keskitietä on syytä tallustaa maassamme.
Vierailija kirjoitti:
Et sä nyt narsisti varmasti olekaan. Mutta et kyllä ole sinut itsesi kanssa, jos tarvitset toisen palvomaan maata jalkojesi alla. Terveet parisuhteet perustuvat ihan muille asioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa apn kuvittelemaan, että olet palvonnan arvoinen. Miksi sinulle pitäisi ostaa kalliita lahjoja ja perseriepuja?
Kaikki naiset ansaitsevat miehen joka kohtelee kuin kuningatarta.
Eli tarkoitat että kaikki naiset ovat hyväntahtoisia ja rehellisiä ihmisiä, jotka ansaitsevat miehistä parhaimmat? Toivottavasti et ole menossa psykoosiin...
Vierailija kirjoitti:
T. Urheileva mukavuus
Täällä!! Jos siis tarkoitat minua, oon se nymfonainen. Mutta olen kuitenkin liian nuori sulle ja ihan varmasti asut liian kaukana :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Urheileva mukavuus
Täällä!! Jos siis tarkoitat minua, oon se nymfonainen. Mutta olen kuitenkin liian nuori sulle ja ihan varmasti asut liian kaukana :/
Anteeksi brutaaliuteni, mutta voisitteko mitenkään, "urheileva mukavuus" ja "nymfonainen" yrittää piilottaa yksinkertaisuutenne. Täällä alkaa ihmiset voida pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Urheileva mukavuus
Anteeksi brutaaliuteni, mutta voisitteko mitenkään, "urheileva mukavuus" ja "nymfonainen" yrittää piilottaa yksinkertaisuutenne. Täällä alkaa ihmiset voida pahoin.
Itse olet yksinkertainen kun noin pienestä ahdistut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Urheileva mukavuus
Itse olet yksinkertainen kun noin pienestä ahdistut.
No eipä ole ainoa, joka ahdistuu. Epätoivo löyhkää näistä molemmista. Siirtykää herran tähden johonkin treffipalstalle.
Ap taitaa olla joku Hottis-ohjelman ihanista persoonallisuuksista...
Kaikkien naisten tulisi etsiä ja löytää itselleen mies, joka kohtelee heitä kuin kuningatarta. Ei kannata tyytyä mihinkään muuhun.
Harmi että monet naiset tuntuvat tyytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naisten tulisi etsiä ja löytää itselleen mies, joka kohtelee heitä kuin kuningatarta. Ei kannata tyytyä mihinkään muuhun.
Totta joka sana!
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks feministit sano, et nainen on miehen kanssa tasa-arvoinen eikä mikään kuningatar?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun mieheltä. Mieheni hieroo pyytämättä, kehuu usein, ostelee kukkia yms. ihan muuten vaan, tekee yleensä aina aamu- ja iltapalaa. Siivookin ja laittelee pyykkiä oma-aloitteisesti. Lisäksi hän on hyvännäköinen, hauska, kiltti (mutta ei tossu), kohtelias, hyvä keskustelija, ja hyvä sängyssä. Mulle täydellinen mies. <3 Ja tietysti minäkin kohtelen häntä mahdollisimman hyvin.
En voi olla tulematta tällasesta ihan järjettömän kateelliseksi! :( Terveisin vastikään eronnut jota ei vaikuta miesjutuissa onnistavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mun mieheltä. Mieheni hieroo pyytämättä, kehuu usein, ostelee kukkia yms. ihan muuten vaan, tekee yleensä aina aamu- ja iltapalaa. Siivookin ja laittelee pyykkiä oma-aloitteisesti. Lisäksi hän on hyvännäköinen, hauska, kiltti (mutta ei tossu), kohtelias, hyvä keskustelija, ja hyvä sängyssä. Mulle täydellinen mies. <3 Ja tietysti minäkin kohtelen häntä mahdollisimman hyvin.
En voi olla tulematta tällasesta ihan järjettömän kateelliseksi! :( Terveisin vastikään eronnut jota ei vaikuta miesjutuissa onnistavan.
Hei! Sinulla on aivan hyvät mahdollisuudet löytää vielä upea puoliso. Itsekin olin vuosikausia jumissa väärän ihmisen kanssa kunnes lopulta tajusin luovuttaa. Tämän jälkeen sinkkuilin pari vuotta, tutustuin itseeni ja uusiin ihmisiin, pohdin millainen ihminen haluan olla ja tein töitä saavuttaakseni sen.
Sitten kohtasinkin mukavan oloisen, hymyilevän, ujohkon miehen, ja päätin tutustua häneen. Olen aina ollut hyvin itsenäinen, enkä ole oikein huolinut kenenkään apua, ja sinkkuna tapaamiani miehiä tämä "pelotti", koska kokivat etteivät riitä minulle. Tuo ihana mieheni kuitenkin mursi muurini sanoen ettei ole menossa mihinkään. Välttelin hänenkin tarjoamaansa apua, ja hän kertoi tietävänsä minun pärjäävän itsekin, mutta hän HALUAA hemmotella minua ja olla tukenani kaikessa. Pikkuhiljaa aloin uskoa hänen sanojaan, ja koska tiedän hänen olevan erityinen osaan myös arvostaa hänen tekojaan.
En siis ollut kuten ketjun ap, joka etsii/"vaatii" tällaista kohtelua, vaan mieheni vaatii että saa kohdella minua näin. Tiedän olevani onnekas. Toivon että sinäkin löydät hyvän miehen, ja toivon että osaat myös arvostaa sitä hänet kohdattuasi. Kaikki tapahtuu kuitenkin ajallaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Palvoo maata jalkojeni alla. Hieroo niskaa/selkää/koko kroppaa vaikka en pyytäisikään. Ostaisi suklaata/alusvaatteita/koruja ja järjestäisi yllätyksiä. Kehuisi paljon.
Toki itsekin kohtelisin häntä hyvin. Tekisin ruokaa, toisin aamupalan vuoteeseen, antaisin suihinottoja ihan yllättäen, piristäisin uusilla jutuilla makkarissa yms. Onko tällaisia miehiä?
Muistutat arveluttavasti Hottiksien Juhaa.
Oikeasti naiset haluavat pahan pojan joka pahoinpitelee ja sitten häipyy maisemista kun kova paikka tulee, viimeistään silloin kun tulee lapsia. Nyt olen pienen pojan huoltaja kun akalle ei kelvannut mikään. Meillä on hyvä elämä vaikka on 99 ongelmaa, narttu ei oo yksi niistä.