Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukuvoide laiskoille

Viaraalija

MTV:n uutinen herätti vähän. Onko suurin osa niin laiskoja ettei halua lämmitellä vaan 10s ja tupakille. Itse ainakin pidän enemmän esileikeistä kuin sitten siitä loppuhuipentumasta.

Miten teidän mielestä?

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/urheilijatahti-raivostutta...

Kommentit (8)

Max Pp
Seuraa 
Liittynyt2.10.2014

Vierailija kirjoitti:
MTV:n uutinen herätti vähän. Onko suurin osa niin laiskoja ettei halua lämmitellä vaan 10s ja tupakille. Itse ainakin pidän enemmän esileikeistä kuin sitten siitä loppuhuipentumasta.

Miten teidän mielestä?

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/urheilijatahti-raivostutta...

-------------------- lainaus päättyy ---------------------

Tässä taas joku yleistää omat kokemuksensa seksistä ja seksuaalisuudesta koskemaan kaikkia maailman ihmisiä. Silloin mennään pahasti pieleen. Monilla liukkarin käytölle ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin selibaatti.

Liukkarin käytöstä ja tarpeellisuudesta on palstalla kirjoiteltu moneen kertaan. Tässä keskustelu vuodelta 2013 missä kaikki tavallisimmat asiat tulevat esille.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3896923/ketju/kuinka_yleista_on_liukuvoit...

ps. Eikö joku voisi vihdoin korjata tätä ¤#%&¤#&%¤#/& lainausvikaa jonka vuoksi oma teksti näyttää usein lainaukselta.

rumaläski
Seuraa 
Liittynyt6.11.2015

En tiedä ketään joka käyttäisi liukuvoidetta siksi ettei jaksa lämmitellä. Meillä on ollut käytössä vain silloin kun kostuminen ei onnistu ahdistuksen ja jännittämisen takia. Kyllä mies kauheasti halusi vain jatkaa esileikkiä kunnes on luomuliukkaat, mutta mulle tuli hirveät suorituspaineet siitä ja rentoutuminen oli mahdotonta kun vain mietin sitä ettei seksistä tule mitään jos en ala pian kostua. 

Ronda tosin puhui vain itsestään ja omista kokemuksistaan eikä antanut neuvoja.

Vierailija

rumaläski kirjoitti:
En tiedä ketään joka käyttäisi liukuvoidetta siksi ettei jaksa lämmitellä. Meillä on ollut käytössä vain silloin kun kostuminen ei onnistu ahdistuksen ja jännittämisen takia. Kyllä mies kauheasti halusi vain jatkaa esileikkiä kunnes on luomuliukkaat, mutta mulle tuli hirveät suorituspaineet siitä ja rentoutuminen oli mahdotonta kun vain mietin sitä ettei seksistä tule mitään jos en ala pian kostua. 

Ronda tosin puhui vain itsestään ja omista kokemuksistaan eikä antanut neuvoja.

Miksi harrastat seksiä jos olet niin ahdistunut ja jännittynyt ettet kostu? Kostuminen on ihan edellytys hyvälle seksille.

Vierailija

Raskauden aikana oli turha haaveilla seksistä ilman liukkaria. Kuivaa oli kuin saharassa. Hassua sinänsä kun muuten mulla on ihan toisin päin... N25

Vierailija

Äijää ei kiinnosta kun oma nautinto. Kourallinen liukkaria alapäähän ja alkaa nylkyttää. Onneksi on puolessa minuutissa ohi! Yhtä kiihottavaa kun hammaspesu! Olisi joskus kivaa tuntea olevansa nainen.. Lasten takia suhteessa olen..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äijää ei kiinnosta kun oma nautinto. Kourallinen liukkaria alapäähän ja alkaa nylkyttää. Onneksi on puolessa minuutissa ohi! Yhtä kiihottavaa kun hammaspesu! Olisi joskus kivaa tuntea olevansa nainen.. Lasten takia suhteessa olen..

Miksi suostut tuollaiseen? etkö voisi miehellesi sanoa, että yhdyntä ei ala ennenkuin sinä olet kiihottunut ja kostea?

Vierailija

Akalla on vaihtovuodet ja emätin on tullu vanhaksi. Jotenkin menny kasaan ja lässähtäny koko toosa. Mulukkua ei tahro saada sisään kangettua iliman rasuvaa. Mie kerran laitoin rypsiöljyä mulukkuun ja ihan tuli mieleen, millanen akkani oli viä kymmenen vuotta sitte. Niin teki kutaa. Siitä lähtiin oon kastanu kangen ensi rypsiöljyyn, kun en viitti kuunnella sitä kitinää ja voivottelua, mikä alakaa, kun kuivaan toosaan yritän lykkiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat