Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Vierailija kirjoitti:
Lömppi-Jauke kirjoitti:
Onko jauhenliha parempi levitellä tiskikoneen seinille, että se peseytyy ihan kauttaaltaan? Tuntuu, että ei puhdistu kunnolla, jos sen nakkaa yhtenä möykkynä sinne.
Minä murentelen pienisilmäiseen pesupussiin ja pesen pyykkikoneessa 90 asteessa, niin rasva huuhtoutuu koneestakin. En siitä rasvaisesta lihasta välitä ja mieskin laihduttaa.
Puhtaus on puoli ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lömppi-Jauke kirjoitti:
Onko jauhenliha parempi levitellä tiskikoneen seinille, että se peseytyy ihan kauttaaltaan? Tuntuu, että ei puhdistu kunnolla, jos sen nakkaa yhtenä möykkynä sinne.
Minä murentelen pienisilmäiseen pesupussiin ja pesen pyykkikoneessa 90 asteessa, niin rasva huuhtoutuu koneestakin. En siitä rasvaisesta lihasta välitä ja mieskin laihduttaa.
Puhtaus on puoli ruokaa.
Jos halutaan syväpuhdasta niin jauhenliha kannattaa upottaa kaivoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lömppi-Jauke kirjoitti:
Puhtaus on puoli ruokaa.
Jos halutaan syväpuhdasta niin jauhenliha kannattaa upottaa kaivoon
Galvanointi on myös hyvä keino lihanhimon puhdistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
hullujenhuoneiden puhetta...
Ankeina aikoina parodiaketjulle on aina sijansa.
Totta kai kaikki nyt jauhelihansa pesee ennen kypsennystä. Siivilällä se onnistuu parhaiten, niin tulee joka luiru varmasti tarkkaan huuhdeltua, ettei jää noroihin basilleja.
Vierailija kirjoitti:
Fairylla ja juuresharjalla
Jauhenlihat pestään juureksenharjalla!
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kaikki nyt jauhelihansa pesee ennen kypsennystä. Siivilällä se onnistuu parhaiten, niin tulee joka luiru varmasti tarkkaan huuhdeltua, ettei jää noroihin basilleja.
Ei ollut kyse jauhelihasta vaan jauhenlihasta.
Itse liotan sitä tunnin dieselissä ja sitten kunnon vesisuihku perään. Nam nam!
Eihän nyt ole karannut mopo käsistä
Kyllä, tietysi laitan aina autoklaaviin, että pöpöt kuolee.
Riippuu siitä, onko jauhenliha mistä kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, onko jauhenliha mistä kotoisin.
Minä metsästän itse. Jauhen metsästyskausi alkaa pian joten en malta odottaa tuoretta jauhenlihaa.
Jauhenliha kannattaa ensin kypsentää ja vasta sitten pestä.
Höh! Jauhenliha ollut kokonainen lihapala, joka on laitettu lihamyllystä läpi sen takia, että ne luirut saisi eroteltua ennen kypsennystä toinen toisistaan ja huuhdeltua yksitellen. Kaikkihan sen tietää, että puhtaus on puoliruokaa!