Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laitatte meille köyhille jouluna jonkun paketin, muistakaa tämä.

Vierailija
11.11.2015 |

Myös meidän lapsemme haluavat muotileleuja mm minecraft legoja, tabletteja yms ei mitään suklaata ja villasukkia. Kiitos.

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa, en laita kun ei kerran kelpaa.

Vierailija
2/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon!

Vierailija
4/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan erään yhdistyksen kautta, kyllä 300 egellä puolenkymmentä saa hyvän lahjan.

Vierailija
5/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä jätän tänä vuonna nämä jouluavustuspaketit laittamatta kokonaan. Jotain pientä voisin laittaa, kuten aiemipinakin vuosina (vastaavaa kuin kaverisynttärilahjat n. 20€ + jokin vaate) mutta se ei kelpaa. Toivottavasti saatte nämä kalliit lahjat joltain järjestöltä, tuskin yksittäisillä ihmisillä on varaa ja halua ostaa kalliita lahjoja muille kuin omille lapsille.

Vierailija
6/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä, mutta ei tulisi mieleenkään, että saisin lahjoja mistään. Saati sitten esittää vaatimuksia. 

Vierailija
7/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen aina ostanut ihan niitä muotileluja. En oikein jaksa uskoa, että kukaan pelkkiä villasukkia ja suklaata antaa, lasten paketteihin siis.

Harmi, että ap:lle on osunut huonoja lahjoja paketeista. Karma?

Vierailija
8/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo.

Vierailija
9/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä jätän tänä vuonna nämä jouluavustuspaketit laittamatta kokonaan. Jotain pientä voisin laittaa, kuten aiemipinakin vuosina (vastaavaa kuin kaverisynttärilahjat n. 20€ + jokin vaate) mutta se ei kelpaa. Toivottavasti saatte nämä kalliit lahjat joltain järjestöltä, tuskin yksittäisillä ihmisillä on varaa ja halua ostaa kalliita lahjoja muille kuin omille lapsille.

Yksi porvoolainenko mielesi käänsi?

Vierailija
10/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin samasta asiasta teinin kanssa.

Köyhillä on ihan tarpeeksi halpoja vaatteita, villasukkia, vesivärejä. Jos sais 10-15 e lahjakortin h et m.ään ja makuhuulirasvan, olisi kiva lahja. Näitä sitten ostettiin ja annettiin keräykseen.

Lahjan tarkoitus ilahduttaa.

Vierailija
11/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä jätän jouluavustuspaketit laittamatta. Tämä epäkiitollisuus näkyi jo viime vuonna, joka sai jäädä viimeiseksi lahjoitusvuodeksi.

Vierailija
12/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole päätynyt tähän päätökseen tämän palstan provojen perusteella? Tuo kuvailemasi lahja kuulostaa aivan hyvältä ja en usko että oikeasti kukaan sylkisi tuollaisen lahjan päälle, muuta kuin täällä vauva foorumin provojen luvatussa valtakunnassa siis.

Vierailija
13/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkoa, en laita kun ei kerran kelpaa.

Laita AP:n mainitsema hyvä lahja äläkä jotain turhaa huonoa lahjaa, niin eiköhän kelpaa. Saituri. ^_^

Vierailija
14/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beggars can't be choosers

Vierailija
15/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tässä pidemmän aikaa on tämä ajatus kypsynyt. AP:n kaltaista kommenttia on tullut monesta suunnasta. Olen lisäksi melko varma, ettei ne todelliset avuntarvitsijat ole hanakimpia apua pyytämään.

Vierailija
16/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta omallekaan lapselle kuin yhden muotilelun per vuosi, muulloin joutuu tyytymään klassikoihin.

Vierailija
17/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sinne pakettiin ei kannata laittaa jouluruokia, vaan rahaa. Nyt ei tipu multa kumpaakaan.

Vierailija
18/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin jo kesällä, että tänä vuonna en laita mitään vähävaraisille perheille vaan lahjoitan koko summan eläinsuojeluun.

Vierailija
19/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheet ovat rikkaampia työttöminäkin kuin sinkut. On lapsilisää, kotihoidontukea, asumistukea, elatustukea/maksua. On ilmaista hammashuoltoa, terveydenhuoltoa jne. Minun pakettini menee kyllä työttömälle/pienituloiselle sinkulle pelastusarmeijan kautta. Ei kellekään muulle.

Vierailija
20/223 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tässä pidemmän aikaa on tämä ajatus kypsynyt. AP:n kaltaista kommenttia on tullut monesta suunnasta. Olen lisäksi melko varma, ettei ne todelliset avuntarvitsijat ole hanakimpia apua pyytämään.

Ainakin täällä vauva foorumilla on tosiaan ollut paljon keskustelua siitä mikä on hyvä lahjoitus lahja ja mikä ei. Olen kyllä melko varma, että monet niistä jotka haukkuivat joitain halpoja lahjoja ei välttämättä ole itse edes niitä avunsaajia, vaan sivustalukijoita jotka eivät itse lahjoittaisi kenellekkään vaikkapa nyt kalsareita tai sukkia tms. Ainut kommentti lahjoituksen saaneelta jonka muistan, joka kritisoi saatua lahjaa, kommentoi sitä että lapsensa oli saanut rikkinäisen ja käytetyn lelun. Tuossa tapauksessa kritiikki olikin minusta aivan asiallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi