Heittäkääs äkkiä SUOMALAISIA nettikauppoja, jotka myyvät lasten ulkovaatteita!

Vierailija

Mulla haussa Ticketin välikausihousut. Ennen ostettiin Keltaisesta ketusta, mutta kun se lopetti, olen tilaillut sieltä täältä. Nyt pää lyö tyhjää, kaipailen kotimaisia verkkokauppoja! Kiitos!

Kommentit (15)

Vierailija

Muistin Jeriikan, mutta siellä ei ollut noita kyseisiä housuja (etsin siis semmoisia, joissa on henkselit, väriltään mustia tai sinisiä).

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sokos,sittari

Sokos ei myy lainkaan lastenvaatteita, Sittari ei myy Tickettiä! Lähinnä etsin noita lastenvaatteita myyviä verkkokauppoja. Niitähän on aika paljon, mutta mitkä on kotimaisia?

Ap

Vierailija

ozbaby

reima shop

travalle

Jälkimmäiset myy tietty vaan omaa tuotettaan.

Google auttaa....laita haluamasi housut ja väri hakusanaksi ja ehtoihin vaikka suomenkieliset sivut ja ala selata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ozbaby

reima shop

travalle

Google auttaa....laita haluamasi housut ja väri hakusanaksi ja ehtoihin vaikka suomenkieliset sivut ja ala selata.

Suomenkieliset sivut ei tarkoita suomalaista verkkokauppaa. Totta kai voin hakea tiettyä tuotetta tietyn värisenä, mutta kun tämän avauksen pointti olisi löytää suomalainen verkkokauppa, jota voin jatkossakin käyttää. Tuo Ozbaby on hyvä, kiitos siitä. Oon luullut, että se on ulkomainen verkkokauppa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ozbaby

reima shop

travalle

Suomenkieliset sivut ei tarkoita suomalaista verkkokauppaa. Totta kai voin hakea tiettyä tuotetta tietyn värisenä, mutta kun tämän avauksen pointti olisi löytää suomalainen verkkokauppa, jota voin jatkossakin käyttää. Tuo Ozbaby on hyvä, kiitos siitä. Oon luullut, että se on ulkomainen verkkokauppa.

Ap

Ja liian vaativaa itse katsoa sieltä info-sivulta firman kotipaikka?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ozbaby

reima shop

travalle

Ap

Miksei voi kysyä toisilta ihmisiltä, jotka ovat tilauksia tehneet, vinkkejä verkkokaupoista? Onko siihen olemassa joku syy? Totta kai mä oon aina katsonut sen kotipaikan, siitä tiedänkin, että hakemalla jotain tuotetta löytyy paljon suomenkielisiä ei-suomalaisten firmojen sivuja. Ajattelin nyt säästää itseltäni sen vaivan ja kysyä neuvoa. Onko joku erityinen syy, miksi sinun mielestäsi näin ei saisi tehdä?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ozbaby

reima shop

travalle

Ap

Miksei voi kysyä toisilta ihmisiltä, jotka ovat tilauksia tehneet, vinkkejä verkkokaupoista? Onko siihen olemassa joku syy? Totta kai mä oon aina katsonut sen kotipaikan, siitä tiedänkin, että hakemalla jotain tuotetta löytyy paljon suomenkielisiä ei-suomalaisten firmojen sivuja. Ajattelin nyt säästää itseltäni sen vaivan ja kysyä neuvoa. Onko joku erityinen syy, miksi sinun mielestäsi näin ei saisi tehdä?

Ap

Täältä vastauksia odottelemalla, ja sitten tarkastaa onko ehdotetuissa kaupoissa haluamaasi housua ja sopiiko toimitusehdot vs. etsit housut ja googlen vastauksista valitset itsellesi sopivan kaupan....  Jos olisit aloittanut googlella, housut olisi jo tilattu.

Sitten jos haluaa vaan katsella/shoppailla/tehdä löytöjä sopii paremmin tuo tapa että kyselee kauppoja ja kattelee ajankuluksi kaffekupin kanssa mitä niistä löytyy vai löytyykö mitään.

Sorry, olen insinööri, arvostan tehokkuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ozbaby

reima shop

travalle

Ap

Ap

Täältä vastauksia odottelemalla, ja sitten tarkastaa onko ehdotetuissa kaupoissa haluamaasi housua ja sopiiko toimitusehdot vs. etsit housut ja googlen vastauksista valitset itsellesi sopivan kaupan....  Jos olisit aloittanut googlella, housut olisi jo tilattu.

Sitten jos haluaa vaan katsella/shoppailla/tehdä löytöjä sopii paremmin tuo tapa että kyselee kauppoja ja kattelee ajankuluksi kaffekupin kanssa mitä niistä löytyy vai löytyykö mitään.

Sorry, olen insinööri, arvostan tehokkuutta.

En kutsuisi tuota tehokkuuden arvostamiseksi, vaan enemmänkin haluksi länkyttää. Mä en usko, että saan juuri noita kyseisiä housuja nyt, koska syksyllä ei ole valikoimaa. Välikausivaatteet tulevat myyntiin keväällä. Nyt voin kuitenkin tutustua erilaisiin suomalaisiin nettikauppoihin, samalla näen, mitä merkkejä heillä on valikoimissaan ja ehkä löytää jonkun korvaavan tuotteen. Olen aikuinen ihminen, en kaipaa paasausta. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tilaa Ticketin omilta sivuilta. Miksi sen pitää olla suomalainen sen kaupan, eihän tuo merkkikään ole?

Siksi, että siitä jää kuitenkin jotain rahaa Suomalaiselle yrittäjälle!

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat