Mies puhuu yhtä ja tarkoittaa toista

Vierailija

Esimerkiksi jos kysyn, mitä haluat lahjaksi. Hän vastaa ei mitään. Sitten kun en hanki mitään, hän loukkaantuu.
Hän myös tulkitsee puheitani miten sattuu. Jos sanon meneväni postiin ja kysyn, pitääkö mennä kaupan kautta, haluaako sieltä jotain. Hän vastaa ei. Sitten jälkeenpäin kuitenkin valittaa kun olisikin halunnut naposteltavaa, mutta minä en muka halunnut mennä kauppaan. No en olisi edes kysynyt jos en olisi halunnut mennä...
Jos kysyn, haluaako lisää ruokaa, hän vastaa ei. Sitten valittaa kun kohta on taas nälkä. Oikeasti olisikin halunnut lisää ruokaa, mutta koska en tyrkyttämällä tyrkyttänyt kun hän sanoi ei, niin ei viitsinyt ottaa lisää.
Miksei voi suoraan sanoa mitä haluaa? Tosi hankalaa yrittää olla joku ajatustenlukija.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Minusta hän arvoituksellinen ja kenties sopivan haasteellinen sinulle, muuten: muinaisia tekstejäkin piti ja pitää tulkita laista nyt puhumattakaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan keskenkasvuiselta pennulta joka ei ole saanut tarpeeksi huomiota. Ei jatkoon

Mustakin mies tuntuu keskenkasvuiselta, vaikka on jo yli 40v. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta hän arvoituksellinen ja kenties sopivan haasteellinen sinulle, muuten: muinaisia tekstejäkin piti ja pitää tulkita laista nyt puhumattakaan!

Liian haasteellista mulle. Varsinkin kun ei ole mitään logiikkaa tuossa; ei on joo, mutta joskus se on myös ei. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan naiselta.
Yleensähän miehen pitää olla ajatustenlukija, kun naisista on kyse.
Ja ei, en ole mies.

Mun eka ajatus oli kanssa, että joku on vaan vaihtanut sukupuolinimitykset keskenään saadakseen aikaan keskustelua. Mutta 1) tuollainen ihminen on rasittava ja 2) olen kuullut tuota valitusta enemmän naissukupuolesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan naiselta.
Ja ei, en ole mies.

Sama on tullut mieleen. Itse olen varmaan miesmäinen kun tykkään suorasta puheesta enkä mistään kiertelystä ja tulkinnasta, en sellaista ymmärrä. Ap

Vierailija

Sano sille että sinulta saa mitä tilaa. Älä turhaan vaivaa päätäsi tuollaisella lapsellisella huomion kerjäämisellä, hän on saanut mielipiteensä sanoa ja sen jälkeen pulinat pois. Ei voi vaatia kovin monimutkaista pohdintaa esim. se, haluaako lisää ruokaa vai ei :p

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan naiselta.
Ja ei, en ole mies.

Mun eka ajatus oli kanssa, että joku on vaan vaihtanut sukupuolinimitykset keskenään saadakseen aikaan keskustelua. Mutta 1) tuollainen ihminen on rasittava ja 2) olen kuullut tuota valitusta enemmän naissukupuolesta.

Valitusta tuosta toki on ja vitsejä aiheesta riittää. Joten kaikki kyttäävät tarkkaan milloin nainen tekee tuota ja jättävät huomiotta kun mies tekee samaa. Kukaan ei pidä siitä, että stereotypiat osoittautuvat olemattomiksi. Pitäisi alkaa käyttää aivojaan ja sitten tulee pää kipeäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan naiselta.
Ja ei, en ole mies.

Sama on tullut mieleen. Itse olen varmaan miesmäinen kun tykkään suorasta puheesta enkä mistään kiertelystä ja tulkinnasta, en sellaista ymmärrä. Ap

Minä pidän myös suorasta puheesta enkä ole ikinä ajatellut olevani miesmäinen sen takia. Olen nainen joka pitää suorasta puheesta.

Vierailija

Hyi mikä turhan vinkuja mies. En kestäisi tollasta ilman totaaliraivoa. Ja oikeesti? Aikuinen ihminen eikä osaa itse ottaa lisää ruokaa jos jää nälkä? Mitä helvettiä? Mun lapset on 5 ja 2 ja nekin osaa sanoa haluaako lisää vai ei, ihan kerta kysymällä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano sille että sinulta saa mitä tilaa. Älä turhaan vaivaa päätäsi tuollaisella lapsellisella huomion kerjäämisellä, hän on saanut mielipiteensä sanoa ja sen jälkeen pulinat pois. Ei voi vaatia kovin monimutkaista pohdintaa esim. se, haluaako lisää ruokaa vai ei :p

Ole vaan onnellinen, ettei miehesi ole perusjunttitosikko, kädet ristiin kainaloita myöten!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis eikö mies osaa itse ottaa ruokaa? Vai annosteletko sinä hänelle kuin pikkulapselle?

Yleensä annostelen kyllä :D Mies haluaa, että toimitaan näin. Sitten kun hän tekee ruokaa, niin hän annostelee. Ja valittaa jos en jaksa syödä hänen annostelemaansa ruokaa. En tiedä mikä järki tuossakin touhussa on. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat