Hyi mulla saattoi olla pedari-sijainen ala-asteella... Nyt kun mietin...

Vierailija

Muistan miten minulla oli oranssi-harmaa collegepaita ja saman sävyiset collegehousut. Istuin luokassa takana enkä nähnyt paljon mitään sillä tarvitsin silmälasit mutta en halunnut sanoa sitä vanhemmilleni. Olin 8 tai 9-vuotias. Istuin takana ettei opettaja huomaisi minua sillä en halunnut vastata kysymyksiin, minua nolotti ja punastuin aina jos piti puhua.
Minulla oli pitkät vaaleat kiharat hiukset ja olin ujon näköinen, ihan perustytön näköinen.
Meillä oli aina välillä yksi miessijainen jos luokanopettaja oli sairaana. En muista sijaisen nimeä mutta muistan miten hän "suosi" minua.
Pyysi minut aina eteen luokseen, muistan että istuin hänen polvellaankin (!!!!) ja hän tarjosi minulle karkkeja purkista. Sijainen kysyi jonkun kysymyksen, että vaikka kuka tulisi piirtämään auringon liitutaululle, minä en viitannut ikinä sillä en halunnut ikinä eteen. En siis viitannut, monet lapset viittasivat, mutta sijainen kutsui minut että XY, tulepas sinä tänne eteen! Ja sitten kehui minua. Muistan että hän sanoi "Sä olet niiiiin hyvä tyttö, sä olet niin nätti, olet niin ihana tyttö jne". Enkä edes tehnyt mitään erikoisen hienoa.
Otin ne karkit käteen mutta en syönyt niitä ikinä, heitin ne kotimatkalla roskikseen sillä pelkäsin että ne on myrkytettyjä, olin jotenkin vainoharhainen sillä se sijainen oli niin outo.
Olikohan se joku pedari?
Tapahtui Espoossa 80-luvun lopulla.

Kommentit (3)

Vierailija

No, enpä oikein tiedä. Kuulostaa vähän liian tuttavalliselta yhtä lasta tuolla tavoin lässyttää, mutta pienen lapsen muistot voi hämärtyä sen suhteen, mikä oli se kokonaisuus. Sylissä pitäminen on vaikea juttu, koska itselläni on se tilanne, että jotkut lapset tunkee syliin.

Joka tapauksessa vaikea näin jälkikäteen sanoa, mistä oli kyse. Ehkä kuitenkin koit sen kiusallisena, jos kerran on mieleen jäänyt? Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut, joten siinä mielessä et voi sanoa, että mies oli pedofiili. Yleensä pedarit ei ole noin suoria ja avoimia, yleensä siis.

Vierailija

Kuulostaa antamiesi taustatietojen perusteella siltä, että sijainen yritti rohkaista arkaa lasta. Mistä minä toisaalta tiedän....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat