****MAALISTEN WEEKEND****
Viikonlopun kynnyksellä pino pystyyn! Tyty nukkuu sopivasti ja siirrän taas muita tehtäviä myöhemmäksi..kröhöm...
Päivän lehtien lukemisesta kyseltiin ja olen ainakin toistaiseksi onnistunut lukemaan aamun Hesarin ja syömään jopa aamiaisen. Yleensä Ursula istuu joko syöttötuolissa tai leikkii sen aikaa. Minulle se on tärkeä hetki ja ainakin vielä on onnistunut. Voi olla, että tilanne taas muuttuu, kun pikkuisella alkaa olla vauhtia enemmän...
Täällä sateleen hiukan lunta, mutta pakkasta on vain muutamia asteita. Viikonlopulle luvattiin keväistä säätä ja auringonpaistetta, ihanaa!
Rentouttavaa viikonloppua,
Kevätmama&Ursula
Kommentit (23)
Myöhäiseksi meni tämä pinoutuminen, aloitin jo perjantaina kirjoittamaan tähän pinkkaan mutta tuli keskeytys niin ei sitten ole ehtinyt aiemmin...
Olemme Aatun kanssa nyt täällä Kainuussa mummolassa, eilen tulimme ja olemmekin sitten ensi sunnuntaihin asti. Viikonloppuna on isäni viiskymppiset, joten laittelemme äitini kanssa juhlia ja semmoista. Toki saan levätäkin, kun paljon hoitajia Aatulla :) Meillä on todella huonoja edelleen olleet yöt, viime yö vain poikkeuksellisesti parempi. Tosi väsyneitä miehen kanssa ollaan, mutta se tietysti helpottaa, että poika on päivät, kuin aurinko! :)
Meillä on siirrytty yksiin päikkäreihin, paitsi jos aamu alkaa tosi aikaisin, niin sitten nukkuu kahdet. Normaalisti noustaan 9.00 ja silloin riittää yhdet unet, ne on semmoiset puoltoista tuntia normaalisti.
Pippandiin vasta nyt huomasin olevan Kainuusta, vaikka varmasti ennenkin on asiasta maininnut. Mistähän päin, jos saa udella. Ollaan siis miehen kanssa molemmat täältä kotoisin, Kajaanin kautta kotiuduttu Ouluun.
Nyt tuli täysi ajatuskatkos, en muista yhtään, mistä on tässä viikonlopun aikana teillä ollut puhetta, vaikka koko pinon kahlasinkin läpi... hyvä minä!
Eli en höpöttele joutavia enempää, tuskin moni enää pinoa lukeekaan ja huomenna on jo uudet jutut :)
Rauhallista sunnuntai-iltaa kaikille, itse lähden unten maille!
Neiti+Aatu 16.3
En tiiä lukeeko näitä myöhäisjorinoita enää kukaan mutta muutama sananen kuitenkin vielä!
Tuli kauhean surullinen olo ja melkein täällä itkeä tihrusta kun luin tuolta lokalaisten pinosta että erään pienen lapsen isä oli kuollut tänä aamuna. Harvoin lueskelen muiden pinkkoja kovin tarkkaan mutta nyt jostain syystä luin. Tulen tämmösistä aina niin kauhean surulliseksi.
Meillä oli tänään yhtä hulinaa ja huisketta. Oltiin iltapäivästä iltaan kummityttöni 15v synttäreillä. Porukkaa oli paljon (iso suku isäpuolen puolelta) mutta ihmeen hyvin maalisneitimme jaksoi vieraille vain hymyillä. Ennen kaheksaa alkoi olla jo väsynyt tyttö, urhoollisesti istui syöttötuolissa ja meinas nukahtaa. Kotiin, äkkiä iltapuurot ja tyttö sänkyyn. Saas nähdä heräileekö yöllä kun oli tuota äksöniä vähän liikaakin. Siskoni ihana 2v poika oli likkaa pusuttelemassa koko ajan :)
Just tuossa ukon kanssa saunottiin oikein pitkän kaavan mukaan ja peräti saunakalja juotiin puokkiin. Nuo samat oluet on ollu jääkaapissa joulusta asti, heh.
Noora oppi tänään näyttämään oman nenänsä, siis kysyttäessä :) Onkos muuten muilla maaliksilla paljonkin hiuksia? Meillä oli syntyessä pitkä, melkein musta tukka....vauvatukka lähti äidin harmiksi pois mutta nyt hiuksia on tullut jonkin verran. Hiusnipsin niissä ehkä saisi kestämään mutta ei kyllä ponnaria vielä. Huoh :/
Nyt kirjaa lukemaan ja yöpuulle! Moikka!
Piti vielä kommentoida Tuulian treeniohjelmaa. Ihan hyvältä kuullostaa mut sinänsä on aikas sitova kun jokaiselle päivälle on jotain mut eihän sitä nyt varmaan ole tarkoituskaan ihan kirjaimellisesti noudattaa vaan antaa suuntaa, miten pitäis kuntoilla. Toistaiseksi sulla on ton painon kanssa menny tosi hyvin jos nyt oli vielä kilon laskenut niin sulle ei ole tullut yhtään painoa ja olet jo puolivälissä. Nostan hattua!!!
Mulla laski imetyksen myötä paino 7 kg lähtopainosta mut nytten on valitettavasti tullut 5 kg takaisin kun imetys loppui 4 kk sitten. Nyt on onneksi pysynyt tässä aikas pitkään mut olis ollu kivaa olla hoikempi. Mä vaan tykkään liikaa syödä herkkuja. Mies on tyytyväisempi näin, hänen mielestään olin jo liian laiha. Nyt oon 172 cm ja 62 kg et kai se ihan ok on. Imetyksen aikana paino vaan käväisi jo 57 kilossa. Oli kiva olla eri kymmenluvulla : )
Kohta alkaa mäkihyppy! Innolla odotan sitä. Tentikirjat saa lentää mäkeen ku ruetaan jännittämään suomen poikien puolesta!
Kalamami ja Henri 11 kk