Minua kiinnostaisi ihan oikeasti että mitä teillä naisilla on annettavaa?
Kun monesti saa täältäkin lukea kuinka naisia korpeaa se kuinka mies ei halua heistä muuta kuin seksiä ja moitteetonta sukupuolihistoriaa, niin kiinnostaisi kuulla että mitä muuta teissä olisi? Mitä sellaista NAINEN voi tarjota mitä MIES ei voisi, jos jätetään seksi pois?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutoo villasukat äidillesikin, korjaa vaatteet, synnyttää ja ruokkii lapsesi, puhaltaa pipit ja hoivaa. Laittaa kodin kivan näköiseksi, keskustelee ja pohtii, rapsuttaa selkääsi, hoitaa kukat, muistaa merkkipäivät, väittelee historiasta ja politiikasta, tuntee sinut läpikotaisin ja kuitenkin rakastaa.
Yksikään noista ei ole miehen elämässä välttämätöntä vaan naisten hyvin pitkälle omiin luuloihin pohjautuvaa "pakko", josta esim stressiäkin revitään. Pianhan on joulu...jepjep, aivan sama olisiko sitä vai ei, jos olisin poikamies. Pysyy muuten parsineula tälläkin äijällä käsissä, meillä minä olen se joka hoitaa haavat kun rouva ei kestä verta. Kämpän ei tarvitse olla kivannäköinen _naisen_ mielestä, kaverini on ikipoikamies joka osti palvelun sisustussuunnitelijalta jolle sanoi speksit - sisustus on kadehdittavan hieno "erämaja". Historiasta ja politiikasta voi väitellä duunissa kaffipöydässä tai netissä tsätissä. Lapset eivät ole keskimääräisele miehelle välttämätömyys vaan se on "se pakko jos mielii naisen (eli varman saannin) pitää".
Se on se naisen haaroväli, mikä ajaa nuoren miehen päätöksiin joita katuu myöhemmin. Jos olisi tämä nelikymppisen objektiivisuus ollut noin "pelipäätösten" aikaan, niin eheeiiiii. Mutta kun oli niin tyhmä että antoi "hännän" viedä, niin niistä seurauksista kärsii sitten loppuelämän.
Minä en tuota lapsijuttua nyt kyllä usko. Kaikki kunnolliset miehet joita tunnen pitävät lapsiaan tärkeämpänä kuin mitään muuta, oma mieheni mukaanlukien, jopa ex joka oli alkoholisti, rakasti lastaan heti toiseksi eniten viinan jälkeen. Minä tunnen monia hyviä isiä, en usko että se on mitään teeskentelyä ja teatteria, tuntuu että nykyään isyys on erilaista kun vielä viisikymppisten lapsuudessa, minä olen nelikymppinen ja mun ikäluokalla alkoi olla hyviä isiä enemmän kuin huonoja. Tunnen joitain homojakin ja heillekin lapset on tärkeitä jos niitä on.
Mun mies aikoinaan sanoi että haluaisi omia lapsia, mutta kun niitä ei alkanut kuulua, ei halunnut mennä tutkimuksiin (kammosi sitä näytteen antoa) sanoi että tulee jos on tullakseen, sitten kun 8 vuoden päästä tulikin kaksinkappalein, ei mikään ole tärkeämpää. Lapset syntyivät pari kuukautta ennen aikojaan, ja mulle oli kova paikka jättää lapset reilu viikon vanhoina isoon sairaalaan teholle, ja lähteä kotiin. Kun parin päivän päästä saatiin puhelu että lapset tulevat omaan sairaalaan keskolaan, mies oli meistä se joka itki. Mies on ehkä muutaman kerran 15-vuoden aikana itkenyt, kun työkaveri tapettiin töissä ja kun äitinsä kuoli ja tuo lapsiin liittyvä. Minulle olisi se yksi lapsi riittänyt mikä oli kun miehen kanssa alettiin seurustella, miehen takia vaaransin terveyteni ja jopa henkeni, tiesin että omat lapset olisivat hänelle tosi tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee täysi normaalin aloituksen av:lle, niin te naiset vastaatte siihen heti miesvihalla. Miksi vihaatte miehiä näin paljon? Miksette osaa keskustella asioista normaalisti ja provosoitumatta?
Mihin olet huumorintajusi kadottanut? Otapa se pääsi pois puostasi niin se voi vaikka löytyä. Kukaan täällä ei vihaa miehiä, vaan kertoo että ap:n aloitus on typerä, luultavasti taas ylilautajonnen keksimä, esittää jotain naisvihaa että saisi keskustelua. En usko että meistä naisista on kukaan "provosoitunut", kunhan jotain kirjoitellaan aikansa kuluksi, kuten minäkin, katson samalla telkkaria, lepään työpäivän jälkeen sohvalla, ja lapset tuossa vieressä leikkii omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutoo villasukat äidillesikin, korjaa vaatteet, synnyttää ja ruokkii lapsesi, puhaltaa pipit ja hoivaa. Laittaa kodin kivan näköiseksi, keskustelee ja pohtii, rapsuttaa selkääsi, hoitaa kukat, muistaa merkkipäivät, väittelee historiasta ja politiikasta, tuntee sinut läpikotaisin ja kuitenkin rakastaa.
Yksikään noista ei ole miehen elämässä välttämätöntä vaan naisten hyvin pitkälle omiin luuloihin pohjautuvaa "pakko", josta esim stressiäkin revitään. Pianhan on joulu...jepjep, aivan sama olisiko sitä vai ei, jos olisin poikamies. Pysyy muuten parsineula tälläkin äijällä käsissä, meillä minä olen se joka hoitaa haavat kun rouva ei kestä verta. Kämpän ei tarvitse olla kivannäköinen _naisen_ mielestä, kaverini on ikipoikamies joka osti palvelun sisustussuunnitelijalta jolle sanoi speksit - sisustus on kadehdittavan hieno "erämaja". Historiasta ja politiikasta voi väitellä duunissa kaffipöydässä tai netissä tsätissä. Lapset eivät ole keskimääräisele miehelle välttämätömyys vaan se on "se pakko jos mielii naisen (eli varman saannin) pitää".
Se on se naisen haaroväli, mikä ajaa nuoren miehen päätöksiin joita katuu myöhemmin. Jos olisi tämä nelikymppisen objektiivisuus ollut noin "pelipäätösten" aikaan, niin eheeiiiii. Mutta kun oli niin tyhmä että antoi "hännän" viedä, niin niistä seurauksista kärsii sitten loppuelämän.
Mä olen järkyttynyt!! Siis kerrot olevasi viisas etkä ole koskaan kuullut AVIOEROSTA! Mihinkä tämä suomen koulujärjestelmä menee... Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee täysi normaalin aloituksen av:lle, niin te naiset vastaatte siihen heti miesvihalla. Miksi vihaatte miehiä näin paljon? Miksette osaa keskustella asioista normaalisti ja provosoitumatta?
Mihin olet huumorintajusi kadottanut? Otapa se pääsi pois puostasi niin se voi vaikka löytyä. Kukaan täällä ei vihaa miehiä, vaan kertoo että ap:n aloitus on typerä, luultavasti taas ylilautajonnen keksimä, esittää jotain naisvihaa että saisi keskustelua. En usko että meistä naisista on kukaan "provosoitunut", kunhan jotain kirjoitellaan aikansa kuluksi, kuten minäkin, katson samalla telkkaria, lepään työpäivän jälkeen sohvalla, ja lapset tuossa vieressä leikkii omiaan.
Miksi tuollaista ap:n esittämää kysymystä ei voisi kysyä vakavasti? Mikä siitä tekee ei-vakavan kysymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa pojista ajattelee noin mutta onneksi osasta kasvaa oikeita miehiä joiden kanssa voi jutella, asua ja rakastella.
Manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista ap:n esittämää kysymystä ei voisi kysyä vakavasti? Mikä siitä tekee ei-vakavan kysymyksen?
Sen typeryys tekee siitä provon, ja tarkoitin kyllä vastauksia että ne on kirjoitettu ns. kieli poskessa, ap ei sitä tunnu käsittävän vaan on huuli mutrussa että ne käskee mun vaan alkaa homoksi vaikka mulla olis niin paljon annettavaa naiselle.
Kun jäin aikanaan yh-isäksi niin päätin tietyn iän lapsille minkä jälkeen mun on lupa alkaa kattoon jonkun sortin uutta parisuhdetta. Vuosia on kulunut ja nyt olis siis mahis ettii uutta naista. Mutta nää vuodet on tehnyt musta täydellisen kodin- ja lastenhoitoihmeen. Olen tottunut siihen et viimestään aamuyöstä lapset änkeää viereen nukkuu. Oikeesti outo ajatus et joku nainen ois viekussa... olen hyvinunohtanut nämä naisjutut. Vilpittömästi mietin et mitä käyttöä mul ois naiselle? Se aika oli ja meni. En keksi yhtä asiaa edes missä naisesta ois hyötyä...
Vierailija kirjoitti:
Kun jäin aikanaan yh-isäksi niin päätin tietyn iän lapsille minkä jälkeen mun on lupa alkaa kattoon jonkun sortin uutta parisuhdetta. Vuosia on kulunut ja nyt olis siis mahis ettii uutta naista. Mutta nää vuodet on tehnyt musta täydellisen kodin- ja lastenhoitoihmeen. Olen tottunut siihen et viimestään aamuyöstä lapset änkeää viereen nukkuu. Oikeesti outo ajatus et joku nainen ois viekussa... olen hyvinunohtanut nämä naisjutut. Vilpittömästi mietin et mitä käyttöä mul ois naiselle? Se aika oli ja meni. En keksi yhtä asiaa edes missä naisesta ois hyötyä...
Ei ehkä naisesta, mutta kumppanista, rakastetusta. Kyllähän romanttinen suhde antaa ihmiselle vaikka kuinka paljon. Kuten lisää vuosia elämään.
Voi hyvänen aika. Ei siitä toisesta mitään hyötyä kuulu ollakaan! Se on sitä rakkautta kun toinen on siinä koska sitä rakastaa. Se on ainoa asia miksi se on ja ainoa tehtävä. Siksi minulla ei ole miestä. En tee sillä mitään. Niin kauan kun ajattelen hyötyä niin ei ole mitään toivoa rakastamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun monesti saa täältäkin lukea kuinka naisia korpeaa se kuinka mies ei halua heistä muuta kuin seksiä ja moitteetonta sukupuolihistoriaa, niin kiinnostaisi kuulla että mitä muuta teissä olisi? Mitä sellaista NAINEN voi tarjota mitä MIES ei voisi, jos jätetään seksi pois?
Kysy äidiltäs.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista NAINEN voi tarjota mitä MIES ei voisi...
Ei oikeastaam mitää ellei puhuta lisääntymis biologiasta... siihen naisilla on tarjota munasoluja ja kohtu.
...mutta noin muuten mies voi kyllä tyydyttää tarpeesi, jotkut näistä yksilöistä osaavat hellyyttä, kodinhoitoa, lastenhoitoa, rakastaa....
Vierailija kirjoitti:
Luuletkos et kukaan nainen haluis sun käyttöös tai hyödykkeeks? Ei toi hirveen hyvää sulle oo tehny, tuollainen lapsivuodeaika. Mäkin olen täydellinen kodin-ja lastenhoitoihme. Mut lapset tarvitsevat mallin myös aikuisten välisestä rakkaudesta, parisuhteesta jne. On perverssi ajatus että lapset korvais aikuisen rakkaussuhteen. Parasta miehessä on, seksin lisäksi tietysti rakkaus, yhdessä tekeminen, läheisyys. Se että nukkuu toisen kainalossa. Lapsetkin ansaitsevat ympärilleen sellaista lämpöä. Et kyllä toi sun ajatusmallisi on aika surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt luettu se korpeaminen väärin.
Eli: Kun nainen haluaa ruveta seurustelemaan/parisuhteeseen, hän haluaa sekä seksiä että muutakin kivaa (juttelua, ystävyyttä, yhteisiä harrastuksia...). Jos sitä haluaa parisuhteen ja perhettäkin, kuten moni nainen tekee, niin ei oikein riitä että jossain nurkassa on panokone samaan tapaan käytettävissä kuin muutkin kodinkoneet. Kyllä siltä kumppaniltaan odottaa muitakin asioita. Ja harmittaa, jos miesmarkkinoilla on vain niitä panokoneita tarjolla - tai niitä, joiden koti on muuten täydellinen, panopuu vain enää puuttuu.
Kysymys ei siis ole siitä, että (heterot) nainen ja mies tarjoaisivat toisilleen seksin lisäksi jotain sellaista, mitä saman sukupuolen edustaja ei voi tarjota. Naiset, jotka valittavat ettei miehiä kiinnosta kuin seksi, eivät suinkaan väitä että voisivat muut kaveruuden saralla tarjota mitään sen enempää kuin miehen parhaat kaverit.
Tän takia ei kannata ottaa kakkosluokan miehiä, ei voi ikinä tietää feikkaako toinen rakkauden vain seksin takaamiseksi. Sen sijaan jos suosittu ja komea mies rakastuu naiseen, nainen voi luottaa miehen rakastuneen juuri persoonaan.
Vierailija kirjoitti:
No on ainakin tarjonnut sullekin elämän, synnyttämällä sinut ja kasvattamalla.
No samalla logiikalla voisi kysyä mitä iloa on miehistä seksin lisäksi? Ette siivoa, pyykkää, kokkaa, hoida lasten asioita, muista merkkipäiviä, osaa korjata irronnutta nappia tai tiskaa. Eli onko teistä muuta kuin haittaa kotona? Osaan vaihtaa renkaat, lamput ja tehdä pihatyöt ja pienet remontit itsekin ja jos en osaa mulla on varaa palkata ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen järkyttynyt!! Siis kerrot olevasi viisas etkä ole koskaan kuullut AVIOEROSTA! Mihinkä tämä suomen koulujärjestelmä menee... Huh.
Tää sama sankari jaksaa aina vaan pyörittää samaa levyä, eikä kuulemma voi erota, koska on ilmeisesti marttyyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on todella turhia ja ärsyttäviä pikkuvanhoja lapsia. Ei niissä ole kuin se pillu mistä me miehet pidetään kovasti.
Sekin on tarpeeton. Osta Etolasta muutama puhallettava uimalelu ja Tummelia. Pääset halvemmalla. Ei loisi kukaan lompakolla eikä varsinkaan nalkuta.
Hyviä neuvoja.
Aito ja vilpitön huoli palkittiin siihen hyvin sopivilla vinkeillä :)
Ei vaan helpotusta.