Minua kiinnostaisi ihan oikeasti että mitä teillä naisilla on annettavaa?
Kun monesti saa täältäkin lukea kuinka naisia korpeaa se kuinka mies ei halua heistä muuta kuin seksiä ja moitteetonta sukupuolihistoriaa, niin kiinnostaisi kuulla että mitä muuta teissä olisi? Mitä sellaista NAINEN voi tarjota mitä MIES ei voisi, jos jätetään seksi pois?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Kutoo villasukat äidillesikin, korjaa vaatteet, synnyttää ja ruokkii lapsesi, puhaltaa pipit ja hoivaa. Laittaa kodin kivan näköiseksi, keskustelee ja pohtii, rapsuttaa selkääsi, hoitaa kukat, muistaa merkkipäivät, väittelee historiasta ja politiikasta, tuntee sinut läpikotaisin ja kuitenkin rakastaa.
Paitsi ap:lle ei olisi tarjota noista mitään. Jos hänet tuntisi läpikotaisin, niin välttelisi kuin mustaa surmaa.
Sama neuvo ap:lle kuin muillakin: pysyttele miehissä.
peace
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee täysi normaalin aloituksen av:lle, niin te naiset vastaatte siihen heti miesvihalla. Miksi vihaatte miehiä näin paljon? Miksette osaa keskustella asioista normaalisti ja provosoitumatta?
Naisvihaan vastataan miesvihalla. Eikö se nyt ole ihan loogista? Tai väännetään vielä enemmän rautalangasta: tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus. Ymmärtääkö?
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee täysi normaalin aloituksen av:lle, niin te naiset vastaatte siihen heti miesvihalla. Miksi vihaatte miehiä näin paljon? Miksette osaa keskustella asioista normaalisti ja provosoitumatta?
No mitä tuohon aloitukseen nyt oikein edes voi sanoa. AP ei koe että naiset toisivat hänen elämäänsä mitään lisäarvoa ja se on ihan ok. Varmasti löytyy paljon naisia myös jotka kokevat miehistä samoin. Toisaalta yhtä selvää on, että monille se vastakkainen sukupuoli tuo paljonkin hyviä asioita elämään; kumppanuutta ja asioiden jakamista.
Ehkäpä AP:n kaltaisten ongelma on se, että tunnetaan seksuaalista vetoa sellaisiin naisiin joiden kanssa ei kuitenkaan ole mitään muuta yhteistä. Voin kuvitella miten vastenmieliseksi arki voi silloin parhaimmillaan mennä kun kiimakaan ei enää riitä pitämään suhdetta yllä. Mutta silloinkin pitää ymmärtää, että pohjimmainen ongelma ei ole se vastakkainen sukupuoli vaan se, että ei osaa itse etsiä sieltä sellaista puolisoa jota jaksaisi pidemmän päälle katsoa.
Ja on totta että haarojenväli ajaa meitä idioottimaisuuksiin ja nuoruus. Minäkin LUULIN että haluan perheen kaikkine kommervenkkeineen, mutta en. Nyt kun olen saanut tungettua lapset asumaan exälle, kaikki ukot pellolle ja istun verskoissa kotona juomassa olutta ja katsomassa huutokaupan metsästäjiä niin ei tästä elämä parane. Ei kirkuvia kakaroira, ei kissanristiäisiä eikä mitään pakkokivaa. Kun panettaa niin on vakipano. Kätevää. Ihmissuhteet on erikseen.
Sinulle minulla ei olekaan mitään annettavaa. Mutta kerro toki toisin päin, mitä sinulla miehenä on annettavaa naisille? Mitä ylipäätänsä annamme toisillemme, jos seksiä ei lasketa? Minulla ainakin on kumppanin lisäksi myös välittävä perhe ja ystäviä, tokihan nämä kaikki lähtisivät jos en olisikaan enää pantava?
Miksi meidän naisten pitäisi markkinoida itseämme, että pääsisimme jonkun panopuuksi?
Vierailija kirjoitti:
No ei niin mittään. Ota se mies vaan.
Siis katkeruutta.
Lempi olueni bitter.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa me oikein kannustamme sinua siirtymään miehiin.
Loukkaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Ja on totta että haarojenväli ajaa meitä idioottimaisuuksiin ja nuoruus. Minäkin LUULIN että haluan perheen kaikkine kommervenkkeineen, mutta en. Nyt kun olen saanut tungettua lapset asumaan exälle, kaikki ukot pellolle ja istun verskoissa kotona juomassa olutta ja katsomassa huutokaupan metsästäjiä niin ei tästä elämä parane. Ei kirkuvia kakaroira, ei kissanristiäisiä eikä mitään pakkokivaa. Kun panettaa niin on vakipano. Kätevää. Ihmissuhteet on erikseen.
Olisiko antaa mitään vinkkiä nuoremmille miehille, että mistä sitä nuorena tietää että oikeasti ei haluakaan perhettä vaikka nyt niin kuvittelisikin? Olisihan se ihan kaikkien osapuolten kannalta parasta, että tuollaisia tilanteita ei pääsisi syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt sitten hellyyttä, kauneutta, hyvää ruokaa, siisteyttä, pehmeitä tunteita, rakkautta, äidillisyyttä lapsille, huolenpitoa, arjenhallintaa... Riittäiskö nuo aluksi... Lasten tuntiden ja tarpeiden ymmärtämistä, terveellisiä elämäntapoja, jos niistä välittää. Nainen täydentää miestä ja toisinpäin.
Ei lapsille, vaan miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset ärsyttää, niin siirry tosiaankin niihin miehiin kun te olette kerta niin ihQ.
Typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
trolli!
Viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Deittipalveluissa on sellainen osio kuin; mies etsii miestä. Suosittelen jättämään ilmoituksen sinne.
Katkeruutta verhottuna teko-nokkeluuteen. Tässä naiset ovat oikein experttejä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö muka antaakin? Kenelle? Mitä varten?
Rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kutoo villasukat äidillesikin, korjaa vaatteet, synnyttää ja ruokkii lapsesi, puhaltaa pipit ja hoivaa. Laittaa kodin kivan näköiseksi, keskustelee ja pohtii, rapsuttaa selkääsi, hoitaa kukat, muistaa merkkipäivät, väittelee historiasta ja politiikasta, tuntee sinut läpikotaisin ja kuitenkin rakastaa.
Pehmeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään, ei meillä naisilla ole mitään annettavaa. Okei? Eli nyt voit unohtaa meidät naiset, kiitos. Ja jos seksiä haluat, niin maksullisiin sitten mars mars.
Valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko antaa mitään vinkkiä nuoremmille miehille, että mistä sitä nuorena tietää että oikeasti ei haluakaan perhettä vaikka nyt niin kuvittelisikin? Olisihan se ihan kaikkien osapuolten kannalta parasta, että tuollaisia tilanteita ei pääsisi syntymään.
Mistä minä nainen alan miehille vinkeiksi muuttumaan?! Ainoa vinkki miehille on. Eläkää yli 40 vuotiaiksi ilman lapsia. Naiset ei voi näin tehdä mutta miehet voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on todella turhia ja ärsyttäviä pikkuvanhoja lapsia. Ei niissä ole kuin se pillu mistä me miehet pidetään kovasti.
Sekin on tarpeeton. Osta Etolasta muutama puhallettava uimalelu ja Tummelia. Pääset halvemmalla. Ei loisi kukaan lompakolla eikä varsinkaan nalkuta.
Hyviä neuvoja.
Suurin osa pojista ajattelee noin mutta onneksi osasta kasvaa oikeita miehiä joiden kanssa voi jutella, asua ja rakastella.
Minulla ei ole mitään annettavaa yhtään kellekään omien lasteni lisäksi. Siksipä en parisuhdetta haluakaan.
Ps. Olen tyytyväinen näin.
Yleensä miehet on pyytäneet rahaa ja sitten olen elättänyt niitä vuosia ja sitten häipynyt kun ei osata edes sitä yhtä hommaa mitä pitäisi tehdä eli panna. Eli minun kohdalla olen tarjonnut elatuksen, asuntoni ja 24/7 hoiva/seksipalvelun.