Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko tällaiset kotimaan ryhmämatkat vain senioreille suunnattuja?

Vierailija
06.04.2024 |

Esimerkkinä vaikka https://launokorpi.com/fi/matka/viikonloppu-saaristomeren-kansallispuis… (tuolta sivulta löytyy muitakin kohteita). Olenko tullut keski-ikäiseksi kun on alkanut kiinnostaa tällainen :) Vaan olisiko ne muut retkeilijät vain jotain eläkeläisiä? Yksin menisin (teiniäni tuskin saisin mukaan). Ei oikein muuten autottomana pääse ko. kohteisiin jotka olisi kuitenkin mielenkiintoista nähdä/kokea. Ja joku teatterimatkakin voisi olla pop, oopperasta en niinkään välitä (vielä)...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivan kuuloinen reissu!

Vierailija
2/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kivan kuuloinen reissu!

Juu, ajankohta on vaan jo nyt huhtikuussa. Kesämmällä olisi lämpimämpää. Mutta ideana siis aivan ihana. Jotain noita Saariston rengastien ajeluja voisi kokeeksi harkitakin, olen tosin sen ajellutkin joskus 15 vuotta sitten jo aikaisemmin mutta se oli aika haipakkaa... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä, mutta itse ainakin voisin lähteä tuollaiselle, joten lähde sinäkin. Eikai sillä niin väliä minkä ikäistä porukkaa siellä muuten on. 

Vierailija
4/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammalla ryhmämatkalla tätini kanssa, hän siis siinä kohtaa eläkeläinen niin kuin suurin osa muistakin ryhmäläisistä. Olin siis parikymmentä vuotta nuorempi kuin muut mutta eipä se menoa haitannut, mukavaa oli. 

Vierailija
5/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan tuo olisi, mutta hinta 425 per henkilö 1 hh on mulle liian kallis. Ei ole noin paljon varaa laittaa omiin menoihin, kun on lapsia. Muuten kyllä lähtisin jos hinta olisi 50 - 70 e.

Vierailija
6/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuraja on se 50-70 e lomalle minulla.

Vierailija
7/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR lippuja saa edullisesti kun ostaa etukäteen , kuukausia ennen. Nyt pääsee esim Ouluun 17,50 eurolla junalla.

Vierailija
8/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VR lippuja saa edullisesti kun ostaa etukäteen , kuukausia ennen. Nyt pääsee esim Ouluun 17,50 eurolla junalla.

Mihin tämä kommentti liittyy? VR ei oikein vie Öröön... ap

Vierailija
9/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan tuo olisi, mutta hinta 425 per henkilö 1 hh on mulle liian kallis. Ei ole noin paljon varaa laittaa omiin menoihin, kun on lapsia. Muuten kyllä lähtisin jos hinta olisi 50 - 70 e.

Miten kuvittelet että voisit ajella bussilla monta sataa kilsaa ja vielä yöpyä ja ruokailla hotellissa 50-70 eurolla? 

Vierailija
10/10 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet että voisit ajella bussilla monta sataa kilsaa ja vielä yöpyä ja ruokailla hotellissa 50-70 eurolla? 

Turusta Kasnäsiin on n. 100 km, ei siis tuu mitään satoja kilometrejä. Ja vois ne tehdä päiväretkiä sinne, jossa olis ruokailu ja kahvit. Satkulla tuollainen olis ihan mietittävä juttu, nyt ei tarvii edes miettiä noilla hinnoilla.

-eri