Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppien letkautuksia ja aivoituksia!

Vierailija
10.11.2015 |

En kestä tätä pöyristyttävää oloa kun oma anoppini letkautti;
"Kyllä lapsella on oltava sekä isä ja äiti, kyllä sen nyt näkee ettei noista yksinhuoltajien lapsista tule yhtikäs mitään kun ei ole isänroolia kukaan pitämässä!", absurdi letkautus ihan sillä lisäyksellä että hänen omat 5 lastaan vihaavat ja ovat aina vihanneet (jo edesmennyttä!) väkivaltaista alkkis isäänsä. Juu, mitäs sillä lapsen turvallisuudella ja rauhallisella perhe-elämällä kunhan vaan perhe pysyy sellaisenaan kasassa vaikka mitä ongelmia olisi? :D
Kyllä en ymmärrä tuota 60- ja 70-lukujen perusperheideologiaa ollenkaan . Onneksi meno on nykyään eri ja ihmiset selkeästi viisaampia (edes osittain...)

Laittakaa tekin absurdeja letkautuksia anopeiltanne, kaipaan vertaistukea! Hyvinkin usein mietin että miten tuo mieheni voi olla muka juuri näiltä vanhemmilta, ihan eri maata.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensimmäisenä päivänä kun tapasimme, istuimme kahvipöydässä...

"niin tehän sitten tiedätte, että Tanjamamma* kovasti toivoo lapsenlapsia"

selvä....

Joo. Mun nykyinen ex-anoppi silloinen poikaystävän äiti oli valinnut jo nimen lapsellemme (pojalle) ja jankutti sitä joka tapaamisella.

Sellainen pikkujuttu vain, että mulla ei ollut aikomustakaan tehdä lapsia.

No, hän kyllä olikin jä lkeen jäänüt ihminen.

Vierailija
42/44 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos minulla on ollut aina mukavia ja kohteliaita anoppeja/anoppikokelaita! Jos se olisikaan miellyttänyt, niin epä ole koskaan siitä saanut kuulla. Oma äitini osaa välillä olla oikea per*läpi ja ajattelematon epäkohtelias ohi suun puhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa kokeilla typeriin ihmisiin sellaista konstia, että tarttuukin ilkeisiin sanoihin ja alkaa vaatia perusteluja. Juuri esim. toisen raskausvats a vs. ilkeilijän omat läskit on hyvä aihe naulata toinen seinään. Kun tulee tarpeeksi monta kertaa nolatuksi aloitettuaan ensin itse pilkkaamisen, niin kyllä ne lopulta oppii.

Sinä, joka olit tietämättäsi loukannut anoppiasi, kysypäs häneltä muiden läsnäollessa, mistä hän on loukkaantunut. Jos syy on joku todella typerä, hän kieltää kaiken tai loukkaantuu lisää, et varmasn menetä suurta ihmissuhdetta, vaikka lemppast hänet elämästäsi.

Vierailija
44/44 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti on tällainen rasittava anoppi...

1. Hän on horoskooppi-ihminen ja aina analysoi miten poikaystävä on tai ei ole sopiva minulle horoskooppimerkkinsä vuoksi ja opastaa ja neuvoo miten minun pitää toimia niin, etten loukkaa herkkää rapua tai nolaa ylpeää leijonaa. En edes vitsaile.

2. Hän yrittää aina hyötyä ilmaiseksi poikaystävän erityisosaamisesta, esim. tietokoneen kanssa. Joo jonkun satunnaisen neuvon voi antaa mutta kun hän aina soittaessaan haluaa jotain apua, eikä mies jaksa 10h työpäivän jälkeen jatkaa töitä anopin luona.

3. Hän automaattisesti olettaa, että vävyehdokas on "kultalusikka p syntynyt" tai tosi leuhka. Poikaystävä mainitsi käyneensä Espanjassa vanhempiensa kanssa kun äiti itse kysyi mitä pojulle kuuluu. Tällä perusteella äiti napisi ystävälleen miten poikaystäväni oli yrittänyt laittaa häntä "matelemaan"...