Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppien letkautuksia ja aivoituksia!

Vierailija
10.11.2015 |

En kestä tätä pöyristyttävää oloa kun oma anoppini letkautti;
"Kyllä lapsella on oltava sekä isä ja äiti, kyllä sen nyt näkee ettei noista yksinhuoltajien lapsista tule yhtikäs mitään kun ei ole isänroolia kukaan pitämässä!", absurdi letkautus ihan sillä lisäyksellä että hänen omat 5 lastaan vihaavat ja ovat aina vihanneet (jo edesmennyttä!) väkivaltaista alkkis isäänsä. Juu, mitäs sillä lapsen turvallisuudella ja rauhallisella perhe-elämällä kunhan vaan perhe pysyy sellaisenaan kasassa vaikka mitä ongelmia olisi? :D
Kyllä en ymmärrä tuota 60- ja 70-lukujen perusperheideologiaa ollenkaan . Onneksi meno on nykyään eri ja ihmiset selkeästi viisaampia (edes osittain...)

Laittakaa tekin absurdeja letkautuksia anopeiltanne, kaipaan vertaistukea! Hyvinkin usein mietin että miten tuo mieheni voi olla muka juuri näiltä vanhemmilta, ihan eri maata.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerjäläisen pitäisi olla nöyrä".  Ja tämän siis sanoi, kun halusimme mieheni kanssa ihan itse päättää, millaiset häät pidämme ja anoppi suuttui kun ei päässyt määräämään.

Kerjäläisellä tarkoitti minua.

Vierailija
2/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä niin lihavaksi tunkiksi itsesi olet päästänyt että huhhuh, ei minulla tuollaista norsunvatsaa vain ollut!" anoppini on itse ollut lihava nuoresta asti ja itse olin tuolloin RASKAANA, enkä oikeastaan edes saanut mitään lisäkiloja. Mikä lie kiukutti sitten että piti moinen aivopieru päästää, vatsassani oli ihan normaali 3 kiloinen baby!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerjäläisen pitäisi olla nöyrä".  Ja tämän siis sanoi, kun halusimme mieheni kanssa ihan itse päättää, millaiset häät pidämme ja anoppi suuttui kun ei päässyt määräämään.

Kerjäläisellä tarkoitti minua.

Kuka häät maksoi? Jos itse maksatte, itse saatte päättää kaikesta, mutta jos joku muu maksaa, pitäisi oikeasti olla pikkaisen nöyrä, ja huomioida esim maksajan sukupolvi ja ystävät.

Vierailija
4/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä niin lihavaksi tunkiksi itsesi olet päästänyt että huhhuh, ei minulla tuollaista norsunvatsaa vain ollut!" anoppini on itse ollut lihava nuoresta asti ja itse olin tuolloin RASKAANA, enkä oikeastaan edes saanut mitään lisäkiloja. Mikä lie kiukutti sitten että piti moinen aivopieru päästää, vatsassani oli ihan normaali 3 kiloinen baby!

Mun äiti sanoi aika samallalailla kun odotin meidän keskimäistä. "Hauskaa" siinä oli se, että mun äiti oli 160cm pitkä ja painoin reilusti yli 90kg. Mä oon samanmittainen ja synnytyksen jälkeen painoin 55kg (ennen raskautta saman verran). Vauva toki oli melkein 4,5kg syntyessään, mutta silti, eipä tuo kait läskiä ollut?

Vierailija
5/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se isännän rahapussikaan pohjaton ole" sanoi ex-anoppi mulle, kun mies halusi teettää (omaan) taloonsa sekä ikkuna- että keittiöremontin.

Vierailija
6/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... ihmiset selkeästi viisaampia (edes osittain..)" on kyllä aika kryptisesti ilmaistu. Tai absurdisti. 

Vierailija
7/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sun miehellä ja sisaruksillaan tapana kertoilla, miten paljon isäänsä vihaavat vai mistä tiedät, että vihaavat?

Muutenkin kirjoituksesi on sisällöltään aika mielenkiintoinen. Kyllä en oikein ymmärrä.

Vierailija
8/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitöntä laittaa maitotölkki kahvipöytään. Ja eikös anoppi sit tuonut mulle lasisen maitokannun arki käyttöön:)

Vierailija
9/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minä tiedän, että sinulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö." - Täh? Ei ole ollut ikinä.

Vierailija
10/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi syntyi hätäsektiolla, vauva oli kuristuksissa. Anoppi mietti mitä vikaa kropassani on kun en synnyttää osaa.

Vierailija
11/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten, kun olette itse anoppeja, pitää se suu soukalla, etteivät miniät ja vävyt loukkaannu sanomisistanne!

Vierailija
12/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten, kun olette itse anoppeja, pitää se suu soukalla, etteivät miniät ja vävyt loukkaannu sanomisistanne!

e

Tätä pelkään. Pitäisi osata auttaa ja tukea, puuttumatta kuitenkaan liikaa. No onneksi siihen on aikaa liki 20vuotta ja elämä opettaa.

Vierailija
13/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hyssykät, mitä nyhveröitä te olette, kun oikeaa kritiikkiä ette kestä!

Vierailija
14/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole anoppi mutta miesystävän äiti.

Kun olin heillä ensimmäistä kertaa syömässä niin lässytti minulle kuin lapselle "Älähän nyt läikytä maitoa" ja "Syöpäs nyt kaikki salaattikin, ne tomaatitkin siitä lautasen reunalta" kun pidin tauon sen valtavan annoksen tyhjäämisessä :D Olin tuolloin kuitenkin jo 27v, paljon ikäistäni nuoremman näköinen kuitenkin mutten sentään 5v.

Vierailija
15/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minä jouduin heillä anopin syntymäpäivillä käydessä kahvipöytään mennessä putsaamaan puhtaat käteni käsidesillä ja kukaan muu kahdeksasta vieraasta ei. En tajua vieläkään miksi. Kynnetkin oli lakattu ja muutenkin olin laittautunut eli ei voinut johtua siitä että olisin näyttänyt joltain kassi-Almalta.

Vierailija
16/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ole anoppi mutta miesystävän äiti.

Kun olin heillä ensimmäistä kertaa syömässä niin lässytti minulle kuin lapselle "Älähän nyt läikytä maitoa" ja "Syöpäs nyt kaikki salaattikin, ne tomaatitkin siitä lautasen reunalta" kun pidin tauon sen valtavan annoksen tyhjäämisessä :D Olin tuolloin kuitenkin jo 27v, paljon ikäistäni nuoremman näköinen kuitenkin mutten sentään 5v.

Ihmettelen, ettei 27 wee osaa käytöstapoja?!

Vierailija
17/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä minä jouduin heillä anopin syntymäpäivillä käydessä kahvipöytään mennessä putsaamaan puhtaat käteni käsidesillä ja kukaan muu kahdeksasta vieraasta ei. En tajua vieläkään miksi. Kynnetkin oli lakattu ja muutenkin olin laittautunut eli ei voinut johtua siitä että olisin näyttänyt joltain kassi-Almalta.

Epäsiisti olemus, pöpöpesän näköinen.

Vierailija
18/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni (olemme 24-vuotiaita) äiti ei ikinä kata minulle heillä käydessään kahvia/teetä yms, vaikka kaikille muille kaadetaan jopa kuppiinkin valmiiksi kahvit/teet/mehut. Ollaan kuitenkin seurusteltu jo useampi vuosi. Vähän on kummaa.

Poikaystäväni äiti ei myöskään minulle puhu vierailun aikana muuta kuin "moi" ja "heippa"

Vierailija
19/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on tämän säännön mukaan elänyt.

Päästelee kaikki ilkeät kommentit meille lapsille, mutta miniöille ja vävyille on mielinkielin. Ettei ne vaan tykkäis huonoa. Takana päivän sitten haukkuu heitä todella törkeästi.

Joillakin näyttää kovasti olla tarve olla ilkeä jollekin.

Vierailija
20/44 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut, että jos saadaan lapsi niin emme saa erota. Hänelle kuulemma liian rankkaa, jos lapsen lapsella olisi kaksi eri kotia. Juu emme ole eroaikeissa eikä lastakaan vielä, mutta oli vähän omituinen kommentti :D Itse tulen perheestä, jossa vanhempien ero oli aivan loistava uutinen.

Anoppi on sanonut, että ammattini saa minut vielä sekoamaan ja muuttumaan hulluksi. Syypää ei välttämättä tule olemaan ammattini, veikkaan ;)

On aina vihjailemassa naisen asemasta ja tehtävistä, kuinka minun pitäisi huolehtia poikansa terveydestä ja oikeanlaisesta ravitsemuksesta. Minun tehtäviini siis kuuluisi mm. kuoria ja paloitella miehelleni omenat ja muut hedelmät.