Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAISET, eikö tämä ole teidän mielestä yhtään naurettavaa?

Vierailija

Nainen vaatii mieheltä:

- Vähintää itseään pidempi ja mielellään yli 180cm
- Hyvä koulutus ja työ
- Huumorintaju
- Kiva ulkonäkö
- Hyvä keskustelemaan
- Hyvä kroppa
- Kunnian himo ja tavoitteita

Jos nainen vaatii esim. näitä, on hän NAINEN JOKA TIETÄÄ MITÄ MIEHESTÄ HALUAA.

Mies vaatii naisesta:

-Hyvännäköinen
-Hyvä kroppa
-Ei paljon seksikumppaneita

MIES ON HUONO ITSETUNTOINEN SOVINISTI SIKA. HYI! NAINEN EI OLE ESINE!!!11!111!!

Sivut

Kommentit (323)

Vierailija

Ja heti meni reisille.
Heti.
Ei aina tarvitse olla kauheen pitkä.
Olen 172 ja aviomieheni on mua pari senttiä lyhyempi. Ei haittaa. Eikä ole rikas, jos joku haluaa nillittää.

Vierailija

Veikkaisin, että naisia ei korpea tuossa listassa niinkään se, että halutaan naisilta ulkonäköä ja suht puhdasta seksihistoriaa, vaan se että ei haluta naiselta mitään muuta. En missään nimessä haluaisi olla miehen kanssa jota kiinnostaa minussa vain ja ainoastaan ulkonäköni ja se, että hän pääsee ensimmäisenä korkkaamaan minut, mielummin olisin yksin.

Vierailija

Onhan se, molemmat haluaa omasta mielestään hyvännäköisen, naiset sitä että myös kuoren sisältä löytyy jotain, ja miehet sitä, että nainen osaa valehdella oikeassa kohdassa.

Ja mehän ollaan kaikki naiset samanlaisia, ja niin tietysti miehetkin.

Vierailija

Miksi ottaisin alle 180cm pitkän, kun itse olen sen pituinen? No okei. Oon yrittänyt useammankin lyhyemmän miehen kanssa seurustella, mutta ne on kaatuneet lyhyiden miesten huonoon itsetuntoon, eli ei enää pätkiä mulle.
Minulle riittää amiksen käynyt mies. Ei tarvitse olla korkeakoulun käynyt, kunhan mies on fiksu.
Miehellä ei saisi hirveästi olla aiempia seksikumppaneita.
Ulkonäkö josta tykkään.
Samoja mielenkiinnon kohteita.
Samanlainen huumorintaju.
Hyvä sängyssä.

Vierailija

Tää on ollut täällä ennenkin. Ja silloinkin minä sanoin että nuo vaatimuslistat ovat samanlaisia, miehellä ne vain on selitetty lyhyemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja heti meni reisille.
Heti.
Ei aina tarvitse olla kauheen pitkä.
Olen 172 ja aviomieheni on mua pari senttiä lyhyempi. Ei haittaa. Eikä ole rikas, jos joku haluaa nillittää.

Ja kaikkien miesten vaimot ovat hyvännäköisiä ja heillä on vähän seksikumppaneita? Oikeesti nyt, mieti vähän. Eihän tuossa ollut tarkoitus joka ikisen miehen ja naisen kumppanin ominaisuuksia luetella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kunnianhimo on yhdyssana

Kunnianhimo on synomyyni ahneudelle. Käytetään silloin kun  ahneuksissaan vaaditaan mieheltä rahaa ja työtä, mutta halutaan kuitenkin sille ahneudelle positiviisempi sävy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan ok " vaatimukset" molemmilla. N

Naisen ahneissa vaatimuksissa, joissa keskeisintä on raha ja työ, ei ole kyllä mitään hyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin alle 180cm pitkän, kun itse olen sen pituinen? No okei. Oon yrittänyt useammankin lyhyemmän miehen kanssa seurustella, mutta ne on kaatuneet lyhyiden miesten huonoon itsetuntoon, eli ei enää pätkiä mulle.

Minulle riittää amiksen käynyt mies. Ei tarvitse olla korkeakoulun käynyt, kunhan mies on fiksu.

Olet tapaillut lyhyitä miehiä, joilla on ollut huono itsetunto. Yleistät tämän ominaisuuden sitten koskemaan kaikkia lyhyitä miehiä. Ok. En sano tätä pahalla, mutta mahtaakohan sinun kumppaniksesi edes sopia fiksu mies?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunnianhimo on yhdyssana

Kunnianhimo on synomyyni ahneudelle. Käytetään silloin kun  ahneuksissaan vaaditaan mieheltä rahaa ja työtä, mutta halutaan kuitenkin sille ahneudelle positiviisempi sävy.

Kuka nyt sossurottaa tahtois elättää? Eikö sua hävetä loisia MIESTEN ja naisten rahoilla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat