Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi Modern family kaunotar enemmän makuusi?Julie vai Sofia?

Vierailija

Mulle vaikea valinta mutta kyllä toi Julie on enemmän mun makuun.Noi sen hiukset on ihanat ja sitten se on oikeasti hoikka kun tuntuu että kaikki on nykyään "muodokkaita" mikä ei mun silmääni mielytä yhtään.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Katoin just Dirty,sexy,moneyn ja siinä oli Sofia.Kyllä se vaan on hänkin laihtunnut ja kaunistunnut sitten ton sarjan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sofian ulkonäöstä en ole koskaan välittänyt. Kurvit ei ole makuuni ja hänen kasvoissaan on jotain häiritsevää, en osaa sanoa mitä :D

Mun mielestä Sofia on upea, mutta samaa mieltä kasvoista. Suun seudussa ja nenässä on jotain häiritsevää. Silti tosi kauniit kasvot. Juliakin on todella kaunis ja Hayleyn näyttelijä, mutta hänessä häiritsee pissismäinen look.

Vierailija

En jaksa kuunnella rumallä äänellä ja aksentilla rääkyvää Sofia Vergaran hahmoa, joten Julie Bowen on vastaukseni.

Vierailija

Itsekin pidän Juliesta enemmän. Hän on näyttelijänä myös karismaattisempi ja ilmeikkäämpi. Tämäkin varmasti vaikuttaa mielipiteeseeni. Pelkkien valokuvien perusteella saattaisin olla toista mieltä. 

Vierailija

Molemmat ovat kauniita televisiossa. Julie on kuitenkin luonnossa taatusti luiseva (televisiossa näyttää sopivalta kun kamera lisää pari kiloa), mutta Sofia on aina upea. Siis ne kurvit, niitä jää tuijottamaan niin ettei huomaa rumia ilmeitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat kauniita televisiossa. Julie on kuitenkin luonnossa taatusti luiseva (televisiossa näyttää sopivalta kun kamera lisää pari kiloa), mutta Sofia on aina upea. Siis ne kurvit, niitä jää tuijottamaan niin ettei huomaa rumia ilmeitä.

Jaa, että sporttisesta kropasta on tullut luuiseva? #vainlänsimaissa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat