Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi Modern family kaunotar enemmän makuusi?Julie vai Sofia?

Vierailija
10.11.2015 |

Mulle vaikea valinta mutta kyllä toi Julie on enemmän mun makuun.Noi sen hiukset on ihanat ja sitten se on oikeasti hoikka kun tuntuu että kaikki on nykyään "muodokkaita" mikä ei mun silmääni mielytä yhtään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Hyland on paras.

mies

Vierailija
2/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän Sofiasta. Mieluusti olisin Julien näköinen, mutta aika tavallinen hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julie, upea ja ikäisekseen kaunis kroppa!

http://haineng.co/images/julie-bowen/julie-bowen-silver-brown-white-9c3…

Sofian ulkonäöstä en ole koskaan välittänyt. Kurvit ei ole makuuni ja hänen kasvoissaan on jotain häiritsevää, en osaa sanoa mitä :D

Vierailija
4/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuo kuva on upea!

T. 2

Vierailija
5/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julie on upea!!! En ymmärrä mikä tää kurvihypetys oikein on. Hoikka ja urheilullinen nainen on kaunis.

Vierailija
6/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliehan on laitettuna ihan kivannäköinen ilmestys mutta tuo kroppa on kyllä aika kauhea:

http://media1.popsugar-assets.com/files/2010/03/10/1/192/1922398/spl163…

Vierailija
7/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just Dirty,sexy,moneyn ja siinä oli Sofia.Kyllä se vaan on hänkin laihtunnut ja kaunistunnut sitten ton sarjan.

Vierailija
8/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juliehan on laitettuna ihan kivannäköinen ilmestys mutta tuo kroppa on kyllä aika kauhea:

http://media1.popsugar-assets.com/files/2010/03/10/1/192/1922398/spl163…

Kauhea? Tuo vatsa on vissiin joko raskaudesta tai siitä palautumisesta johtuva.

Vierailija
9/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julie on mun mielestä tosi luonnolisen mutta ei nyt kyllä tavallisen näköinen.

Vierailija
10/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian ulkonäöstä en ole koskaan välittänyt. Kurvit ei ole makuuni ja hänen kasvoissaan on jotain häiritsevää, en osaa sanoa mitä :D

Mun mielestä Sofia on upea, mutta samaa mieltä kasvoista. Suun seudussa ja nenässä on jotain häiritsevää. Silti tosi kauniit kasvot. Juliakin on todella kaunis ja Hayleyn näyttelijä, mutta hänessä häiritsee pissismäinen look.

Vierailija
11/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuunnella rumallä äänellä ja aksentilla rääkyvää Sofia Vergaran hahmoa, joten Julie Bowen on vastaukseni.

Vierailija
12/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän Juliesta enemmän. Hän on näyttelijänä myös karismaattisempi ja ilmeikkäämpi. Tämäkin varmasti vaikuttaa mielipiteeseeni. Pelkkien valokuvien perusteella saattaisin olla toista mieltä. 

Vierailija
13/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat kauniita televisiossa. Julie on kuitenkin luonnossa taatusti luiseva (televisiossa näyttää sopivalta kun kamera lisää pari kiloa), mutta Sofia on aina upea. Siis ne kurvit, niitä jää tuijottamaan niin ettei huomaa rumia ilmeitä.

Vierailija
14/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat kauniita televisiossa. Julie on kuitenkin luonnossa taatusti luiseva (televisiossa näyttää sopivalta kun kamera lisää pari kiloa), mutta Sofia on aina upea. Siis ne kurvit, niitä jää tuijottamaan niin ettei huomaa rumia ilmeitä.

Jaa, että sporttisesta kropasta on tullut luuiseva? #vainlänsimaissa

Vierailija
15/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ehdottomasti. Se naisellisuus minkä hän ottaa haltuun!

Vierailija
16/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliella on hirveä tyyli siinä sarjassa

Vierailija
17/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen just Boston legalia ja Julie ei ole muuttunnut siitä yhtään.Tyylikin on ihan sama hiukset ym.Joko hän on silloin näyttännyt ikäistään vanhemmalta tai nyt nuoremmelta.Mun mielestä vielä nätimpi on toi Monica Potter joka on tässä Boston legalissa ja esim.Parenthoodissa ja monessa muussa.

Vierailija
18/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Clairea esittävä nainen on kaunis.

Vierailija
19/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juliella on hirveä tyyli siinä sarjassa

Eikö se usein ole niissä täälläkin paljon puhutuissa juoksutrikoissa;)Mun silmään Julie on hoikka veljeni taas pitää liian laihana kun rintalastasta paistaa luut läpi.

Vierailija
20/26 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on upeita mutta niin eri tyyppisiä että nyt en kyllä osaa sanoa!Ehkä Sofia.