Kumpi Modern family kaunotar enemmän makuusi?Julie vai Sofia?
Mulle vaikea valinta mutta kyllä toi Julie on enemmän mun makuun.Noi sen hiukset on ihanat ja sitten se on oikeasti hoikka kun tuntuu että kaikki on nykyään "muodokkaita" mikä ei mun silmääni mielytä yhtään.
Kommentit (26)
Julieen on jo ihan modern familyn puolesta helpompi naisena samaistua, joten varmaan senkin takia pidän häntä miellyttävämpänä. Molemmat ovat kauniita ja ihastuttavia mielestäni, mutta jotenkin se Julien luonnollisuus ja ikäänsä nähden samalla tyylikäs ja upea olemus. Uskon että moni nainen haluaisi olla samannäköinen kuin Julie 45-vuotiaana, mutta tuossa iässä esim. Sofian kauneus ja tyylikin voisi tuntua monista itselle epämukavalta ja epäluonnolliselta.
Sofialla on aivan käsittämättömän upea kroppa, mutta hänen kasvonsa eivät ole kovin miellyttävät, eniten häiritsevät ne kulmakarvat, jonka sisemmät reunat laskeutuvat hassusti pallomaisina silmiä kohti. Hänen piirteensä ovat niin isot niin pieneen päähän, hiukset tosin ovat myös kauniit. Julien kasvot taas ovat kuulaat, naiselliset, älykkäät ja viettelevät mutta kroppa taas ei niin nappaa.
Upeitahan nuo ovat kumpainenkin. En osaa valita. Tavallaan toistensa ääripäät kauneudessa.
Sofia edustaa enemmän ihannettani, vaikka Julie onkin kaunis ja lahjakas. Myös vasta 17-vuotias Ariel Winter on upea! <3
En osaa sanoa. Sofian kaakattava puhetyyli sarjassa ärsyttää ja kuten moni jo sanonut jotain häiritsevää kasvoissa, lyhyt nenän ja huulien väli ehkä. Juliella erottuu luut tosi selvästi kasvoissa, puhuessa näkyy tosi selvästi, näkyy vartalossakin luut "läpi", häiritsevää.