Hyvinkään kouluammuskelu

Vierailija

Toivottavasti tekijä saadaan pian kiinni!

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa ap harjoitella vielä luetunymmärtämistä jos kuvittelet kyseessä olevan jonkun ammuskelun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei ollut ammuskelu...

No se tyyppihän on aseineen teillä tietymättömillä. Mistäs sitä tietää mikä ammuskelu tuosta vielä tulee :/ Sairasta nyt kumminkin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa ap harjoitella vielä luetunymmärtämistä jos kuvittelet kyseessä olevan jonkun ammuskelun.

Ok, ei sitten keskustella. Ihan ok viettää koulupäivä aseistautuneena, jännää että poliiseille tuo ei ollutkaan ok vaikka ihmisille näemmä on. Tapauksen pahin juttu olikin mun huono otsikointi :DD

Vierailija

Ja ase jutun mukaan ilmapistooli.

En nyt lähtis heti potentiaalisesti kouluammuskelijaksi väittämään, yhtä mahdollista että joku innokas softaaja halunnut uusia vehkeitään esitellä, hölmönä tajuamatta että niitä ei nykypäivänä todellakaan sovi missään julkisella paikalla kaivaa esiin; vaikka itse tiedät replikaksi, ei sitä vierestä pysty erottamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En nyt lähtis heti potentiaalisesti kouluammuskelijaksi väittämään, yhtä mahdollista että joku innokas softaaja halunnut uusia vehkeitään esitellä, hölmönä tajuamatta että niitä ei nykypäivänä todellakaan sovi missään julkisella paikalla kaivaa esiin; vaikka itse tiedät replikaksi, ei sitä vierestä pysty erottamaan.

Saa kyllä oikeasti olla jo ihan älyttömän tyhmä, jos ei tätä tajua...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ok, ei sitten keskustella. Ihan ok viettää koulupäivä aseistautuneena, jännää että poliiseille tuo ei ollutkaan ok vaikka ihmisille näemmä on. Tapauksen pahin juttu olikin mun huono otsikointi :DD

Ihme marttyyri. Kukaan ei ole väittänyt, että on ok heilua koulussa aseistautuneena (edes ilmakivärillä). On vain kritisoitu sinun tapaasi väittää, että kyseessä on kouluammuskelu. Kun ei kukaan ole ampunut mitään, miten kyseessä voi olla ammuskelu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saa kyllä oikeasti olla jo ihan älyttömän tyhmä, jos ei tätä tajua...

No ei näköjään tajua: 
"-Ilmeisesti nyt on näin, että mitään uhkailuja ei ole tehty, vaan tämä henkilö on enemmänkin vain esitellyt ilmapistoolia"  (http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015111020642261_uu.shtml)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat