Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku suomalainen haluaa antaa lapselle nimeksi Alessa?

Vierailija
10.11.2015 |

Miksi ylipäätään ihmiset haluavat antaa lapsilleen sellaisia nimiä, joista tulee mieleen jotain aivan muuta?

Alessa? Miksei Tarjouksessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan kiva nimi. Eipä tulisi kyllä mitenkään mieleen merkitys "tarjouksessa" tuosta, jos joku esittelisi itsensä Alessaksi. Jos se olisi Alennuksessa, niin sitten voisi tullakin ;)

Vierailija
2/7 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Rea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan selvästi lyhennetty väännös Aleksandrasta, ja ihan söpö sellainen, mikä vika? Suomessa on paljon muitakin ihan perinteisiä suomalaisia nimiä, jota on tuollaisia lyhennysväännöksiä. Vaikka Liisa.

Vierailija
4/7 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Silent Hill?

Vierailija
5/7 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni Alessa, Rea ja poikani Sale ja Rabatt.

Vierailija
6/7 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alessia on kaunis nimi, Alessa nimeä en ole koskaan kuullutkaan...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alessandran olen kuullut (Nannini), Alessa lienee lyhenne siitä. Ei hyvä suomalaiselle lapselle. Jos siis on tarkoitus elää Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi